Gå til innhold

Hva hadde dere på dere under fødselen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med første mann hadde jeg denne lekre nettingtrusa med DIIIGER bleie å sykehus skjorte, trusa forsvant engang under pressriene, pressa i 2 timer, så jeg vet ikke når!!

Med andremann hadde jeg også lekker nettingtruse med DIIIGER bleie og sykehus skjorte, helt til jeg hadde 8 cm åpning og kledde av meg for å gå i badekaret, etter det forble jeg naken helt til gutten var født!!

Med nr. 3 hadde jeg t-skjorte, min egen truse med bind, joggebukse, sokker og sko (hadde kledd meg for å kjøre til sykehuset)!! Dro ned buksa hjemme på badegulvet å mannen sa: å faen, eg ser håvet!!!!! Så når ambulansen kom å henta oss, så tok jeg skoene fint av meg før jeg la meg på båra!! Hadde igrunnen glemt at jeg hadde skoene på, helt til jeg så dem igjen på sykehuset å begynte å le, da kom jeg på at skoene var tatt av ETTER fødselen!!

Har hatt egne klær på meg på barsel, er best det synes jeg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lamela; jeg tror ikke noen silkepysjamas kunne fått meg til å føle meg vel under fødsel...tror jeg ville ledd høyt om jeg så noen vase rundt i gangene på føden med lang sort sateng-kjole med matchende morgenkåpe til. Herregud...gid så farlig liksom, å føde i sykehus-skjorte?

Skrevet

Jeg hadde ingenting, det føltes mest naturlig.

Skrevet

hvite adidas sokker he,he...

Skrevet

Hadde visst sykehusskjorte begge ganger...men jeg husket ikke at jeg hadde det siste fødsel før jeg så bildene...jeg hadde på meg singlet helt frem til de tok vannet, da ble det kliss og klass overalt og jeg måtte skifte.

Skrevet

Jeg følte meg vel i som naken, det var mest naturlig, etterpå dusjet jeg og fikk på deilig kosedrakt.

Skrevet

Kun sokker... Tror jordmor ville jeg skulle ha på sykehusskjorte. Synes jeg husker at hun sa noe om at jeg så så naken ut....he he.

Veldig rart å tenke på. Jeg som er så sjenert og har masse komplekser for kroppen min...

Skrevet

hehe, siden jeg allerede var på sykehuset da fødselen var tidlig i startfasen (hadde bare menssmerter da jeg kom dit) og ikke fikk dra hjem fordi de trodde fødselen kunne starte siden jeg hadde litt åpning og en vannpose hengende ut, var påkledningen litt varierende.. :P

begynte med kortbukse-joggebukse, t-skjorte og jakke i ca 12 timer (tok sikkert jakka av i blandt så jeg hadde t-skjorte på da.. :P ) så lurer jeg på om jeg lå i bare stringen når jeg skulle prøve å sove, eller om jeg hadde t-skjorte på i tillegg... :P er litt usikker.. :P men det varte ikke mer enn et par timer, for da gikk vannet bokstavelig talt med et DIGERT plask..! så da var det på med sykehusskjorte, nettingtruse og bleie.. :P

men det tok ikke lang tid etter jeg ble flytta over til fødestua før skjorta røk.. :P og trusa og bleien var vekselvis av og på.. :P syntes jeg fikk godt med varme fra saccosekken jeg støttet overkroppen på mens jeg sto på kne og sov mellom riene.. :P haha..! og om jeg frøs i mellom, dro jeg bare dyna fra senga rundt meg.. :P

Skrevet

jeg hadde på meg min egen nattkjole frem til jeg hoppet oppi badekaret.. da var jo selvsagt den klissklass og fikk den NYDELIGE sykehusskjorta.. ellers hadde jeg nothing på (dyne over selvsagt). Men i og med at bestevenninna mi var med på fødselen så gav jeg f`en i hva hu så :P har jo det samme hu og,hehe..

Skrevet

En svart treningsbukse jeg hadde i bagen til etter fødselen. Den buksa jeg kom i ble gjennomvåt av fostervann da vi gikk inn på sykehuset....ehm... Overdelen bytta jeg etterhvert til sykehusskjorte. Tok selvfølgelig av buksa etterhvert, men jeg ble ikke undersøkt før det var ca 9 cm åpning, så da fikk de det travelt med å få av meg buksa og greier.... Og hvite sokker!!! Hehe, de hadde jeg hele tida. Var godt å ha noe på tærne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...