Gå til innhold

Hva hadde dere på dere under fødselen....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jaja... jeg har 16 uker igjen i dag og jeg skal ha på den samme deilige nattkjolen.

Trodde virkelig ikke jeg var den eneste som hadde behov for å føle meg vel under fødselen.

Men, men det ble jo en morsom tråd da....

Skrevet

Hadde stort sett ikke på meg noe :) Eller, var jo hjemme 90 % av fødselen da, da hadde jeg jeans og en litt fin topp på :)

Når jeg kom på sykehuset fikk jeg sexy nettingtruse og sykehus skjorte på, etter en time røyk skjorta og t kvarter senere røyk trusa (skulle i badekar) og så kom pressriene og da orket jeg ikke ha på noe som helst så jeg var splitter pine hehe..

Etterpå var jeg litt fancy da :) dusjet og tok på meg nytt litt pent undertøy, kremfarget ny pysj i tykk fleece og matchende badekåpe.

Hadde med meg bare nye klær på sykehuset, og det gjorde masse med selvfølelsen gitt :)

Skrevet

Sykehusskjorte og truse, etter at de tok vannet fikk jeg på meg en lekker nettingtruse med en diiiiger bleie inni. Kan tro jeg var hot, gubben hadde store problemer med å styre seg! Haha.. ;o)

Skrevet

haha mye morsomme antrekk her.. men jeg hadde faktisk på meg et deilig skjørt.. har endel komplekeser så syntes det var deilig å kunne dekke meg litt til. det kunne jm ta opp og ned som hun ville :) så det gikk veldig fint!! Kommer til å ha det på neste gang og..

Sykehustrøyen syntes jeg ble for varm så hadde en singelet på overkroppen!

Skrevet

Møtte opp på Storken nydusjet med mamma dongeriskjørt (knekort) og hvit mammatopp

Skjørtet og trusen forsvant fort....

Like før ungen kom ut ba JM meg ta av mammatoppen og bh´en og bytte til sykehusskjorten. Dette fordi det var lettere tilgang til mage/ bryst/ pupp når babyen var komt ut og ville opp til meg.

Skrevet

Hadde på sykhusskjorte og blå ankelsokker. Men når pressriene satte inn ba jeg JM om å få av meg de sokkene fort som F. De strammet så eundt anklene. Hovna vist litt opp i leggene/anklene i løpet av fødselen. Ikke mye altså, men nok til at sokkene føltes stramme.

Brukte sykehusskjorte, nettingtruse og joggebukse under oppholdet på barsel. Syns det var helt greit. Da kunne æ skifte skjorte 14 ganger for dag. Svettet noe sinnsykt etter fldselen. + melkelekasjer i søkk og gevær.. Greit å kunne skift ofte da. Hadde ikke med mæ SÅ mye klær. Og med 5 mil hjem var et ikke bare å få gubben ti å kom med nye klær heller. Han kom p besøk hver kveld da.

Skrevet

sykehusskjorte. fin lyseblå og hvit... hehe.. og den var mest ikke lukket igjen for det var så varmt..

Skrevet

Fikk utdelt sykehusskjorte - som jeg tok på meg. Er ikke det vanlig da ?

(tok den forøvrig på meg bakfram med en gang...)

Skrevet

Rakk aldri å komme meg ut av min egen t-skjorte... :o)

Jeg hadde god tid , men plutselig gikk alt veldig fort....

Skrevet

Hadde på min egen genser og det var det...Resten måtte jeg rive av meg i en fart, så ikke jeg fødte med buksa på....

Skrevet

Ingen som reagerer på HIs svarte, fotside nattkjole i sateng med tilhørende morgenkåpe - og kanskje tenker tanken at det var et tulleinnlegg?

Skrevet

Første: sykehusskjorte. Var der i 18 timer, så det var tid til å få på den lekre skjorta (:

Andre: Genser og bukse. Vannet gikk med et plask på morrakvisten, så jeg kledde på meg før vi dro. Hadde et digert håndkle mellom bena, inni buksa (herlig) for det rant mye hele tiden. Hadde MASSE vann. Rakk så vidt frem til sykehuset, så det var bare å dra av seg bukse og håndkle og trøkke til!

Skrevet

da jeg kom og til jeg fikk satt epiduralen hadde jeg en myk treningsbukse fra bikbok og en tynn langermet genser - etter de tok vannet en sånn stilig sykehusskjorte og bleie!! haha, stilig var jeg...tok bilde - ser helt jævlig ut...eksen hold tpå å le seg i hjel stakkar!

Skrevet

Spiller det noen rolle da? Morsomt å høre hva folk hadde på seg uansett (:

Skrevet

en stygg og slitt lyseblå sykehus-skjorte..hehe

Skrevet

Mange som synes det, tydeligvis. Ble bare litt fornærmet på HI's vegne hvis innlegget hennes var humoristisk ment, men ingen tok spøken : )

Skrevet

Hehe, nei...... det var IKKE ett tulleinnlegg.

Og det er heller ikke tull at jeg hadde på meg lang sateng nattkjole under de to siste fødslene og jeg skal ha det denne gangen og.

En føler seg så mye friskere og vel både før, under og etter fødselen !

Skrevet

Da må jeg bare bøye meg i støvet.

Jeg følte meg alt annet enn frisk og vel før, under (særlig ikke under) og etter fødselen. Dumt jeg ikke visste at det bare skulle en elegant silkenattkjole til.

; )

Skrevet

Jeg var helt naken. hadde egentlig ikke lyst til det, men barnepleieren insisterte- og der og da var det andre ting å fokusere på.

Skrevet

haha, synes jeg ser for meg deg da Lamela, svinser rundt i en sateng kjole og føder. Jeg nektet å ha på noe annet enn sykehustrusa, holdt på å svette i hjel. Men den sykehustrusa var kjempegod. Stjal med meg noen hjem jeg;) Med god samvittighet:)

Og mulig jeg følte meg frisk før fødselen, men under fødselen var jeg ikke frisk, i hvert fall ikke de siste timene, Og etter fødselen var jeg en slagen kvinne.

Jeg klippet håret rett før termin da, fordi jeg hadde tenkt å føde med stil (hihi). Den planen gikk nok i vasken;)

Skrevet

Men før hun kledde av meg hadde jeg sykehus skjorte og sann engangstruse- hehe, lekkert

Skrevet

Hehe, det hjelper faktisk å føle seg vel, og jeg er IKKE forfengelig av noen grad heller , jeg er ikke fisefin på det, men det bare hjelper...thats it !

Skrevet

hehehe, føde med stil ja.... hehe, var det ikke det jeg gjorde da.... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...