M@mm@ til mine barn Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Jeg hadde en lekker svart fotsid nattkjole i sateng, med tilhørende morgenkåpe til.
*dum&deiLig*™ Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Ingenting... Hvordan så den nattkjolen ut etterpå da? Kommer jo ut masse gørr...
Turid Laila Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Sykehusskjorta og sokker. Insisterte av en eller annen grunn å ha på sokker. Fikk også med sokkene hjem i en pose, fulle av blod og fostervann. Akkurat de kunne de jo kastet da hehe.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Babydoll! He he.. Nei, sykehusskjorta var bra nok for meg.
Guttemamman:-) Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 sykehusskjorte...kunne aldri brydd meg mindre om hvordan jeg så ut he he!!!!!
A4 Husmor.... Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Sykehusskjorte og morgenkåpe, etterhvert, var det vel fint lite jeg hadde på...
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 joggebukse og en grå t-shirt. Med snuppa så MÅTTE jeg ha på sykehustrøye (var setefødsel, så kanskje litt mer på vakt, ang operasjon og slike ting) Måtte ta den av når jeg lå der da Hadde jeg tenkt meg om, så hadde jeg tatt av meg trøya denne gang og, for det var ikke noe særlig og skulle knote med og få den av meg når lillebror kom ut nei
nickoline og supermann Skrevet 26. november 2007 #9 Skrevet 26. november 2007 under fødselen hadde jeg den grusomme sykehusskjorta. Den gikk av så fort jeg var ferdigsydd. Hadde med meg pysjbukse og t-shirt og morgenkåpe til nattbruk. Ny joggedress til dagbruk og deilige nye ullvangsokker. Var så mange som fløy rundt i sykehustøy der inne. Jeg synes det hører til syke. Det er tross alt en barselavdeling. kan hende jeg føler at sykehustøy er ekstra æsj da jeg jobber i helsevesenet da! så ei som var på omvisning. i bare nettingtruse og bleie og den stygge skjorta. hvor er selvrespekten spør jeg. men satengkjole blir litt voldsomt igjen synes jeg. Er det foresten bra med deg????
Gjest Skrevet 26. november 2007 #10 Skrevet 26. november 2007 hehe.. jeg ville og ha på sokker, men måtte dusje flere ganger,aner ikke hvorfor bare følte jeg måtte.. så da gikk det ikke med sokker
snartmammapåny Skrevet 26. november 2007 #11 Skrevet 26. november 2007 Hadde og sykehussjorte på, og knall grønne sokker. Fikk og sokkene med hjem i en pose fulle av guffent fostervann. Sokkene er et morsomt minne nå da;) hehe
2 søte småpiker Skrevet 26. november 2007 #12 Skrevet 26. november 2007 Bh og sokker. Jeg som aldri går med sokker ellers, nektet å ta av meg sokkene.
EnUndreneMor Skrevet 26. november 2007 #13 Skrevet 26. november 2007 jeg husker faen meg ikke.. om jeg tok at meg den skjorta eller hva jeg gjorde.. hehe.. men i følge bildenen fra etterpå.. hadde jeg ikke noe skjorte på.. så når jeg tik den va huske rjeg ikke..
Salat Skrevet 26. november 2007 #14 Skrevet 26. november 2007 Sykehusskjorte. Men holdt på å svette ihjel, så kunne fint klart meg uten.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #15 Skrevet 26. november 2007 jeg hadde på den grusomme skjorta alle dagene på barsel, mest fordi jeg var så og si lenket til senga, og fordi jeg ikke hadde besøk av noen på sykehuset. så brydde meg fint lite om hvordan jeg så ut, hadde eget rom også de fleste dagene, helt til mulan dukket opp siste natten
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. november 2007 #16 Skrevet 26. november 2007 jeg hadde på meg mine egene sorte bukser og sykehus-skjorta til jeg var kommet til 6 cm.. da synes jordmor jeg kunne ta av meg buksene og kanskje la de være av.... skulle ikke hørt på henne..alt gikk galt etter at buksa kom av...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. november 2007 #17 Skrevet 26. november 2007 fikk til og med epidural med buksa på. hahahahaha.
ano`num *17.03.10* Skrevet 26. november 2007 #18 Skrevet 26. november 2007 Første gang vil jeg tro jeg hadde sykehusskjorten på meg. Hadde ei sann strikktruse før det virkelig satte i gang. Brukte badekaret en stund. Andre gangen var jeg helt naken!! Jm ville jeg skulle ta på skjorte. Syntes jeg var så naken. Men jeg nektet! Var så varm. Følte jeg kokte.
Turid Laila Skrevet 26. november 2007 #20 Skrevet 26. november 2007 Hvor og hvordan oppbevarer du de sokkene klua? Jeg kastet de så fort jeg kom hjem, visste ikke at vi hadde fått de med engang.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 26. november 2007 #21 Skrevet 26. november 2007 Absolut ingenting! Svetten haglet! Holdt på å rive ut dryppet da jeg ikke kunne få av meg sykehusskjorta fort nok... Begynte å koke så fort dryppet (ble satt igang) begynte å virke... hehe Hadde vel trusa på en stund lenger...
M@mm@ til mine barn Skrevet 26. november 2007 Forfatter #22 Skrevet 26. november 2007 Hehe, hadde ønsket meg den av sambo til jeg skulle føde... nettopp fordi jeg ikke ville føle meg så utilpass og stygg som jeg gjorde 1. gangen... i sykehusskjorten og nettingtrusen. Men det var da ikke babydoll.... de er lårkorte da :-) Og det var faktisk stor forskjell ! Følte meg velstelt under hele fødselen, og ikke noe gris, dro den bare opp når jeg skulle ned i knestående , eller til åpningssjekk... Har hatt den på under begge de to siste fødslene nå. Kjempedeilig.
selfangerkjerringa Skrevet 26. november 2007 #23 Skrevet 26. november 2007 Hadde nok neppe gått særlig bra for min del med den type bekledning. Måtte av og på med ctg og greier i hytt og pine, dessuten endte den siste fødselen med haste-ks.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 26. november 2007 #24 Skrevet 26. november 2007 Første gang ble jeg satt i gang, og hadde på meg egen t-shorte og bukse (hadde til og med buksa på meg etter at de festet en elektrode på knøttens hode) Må ha sett rimelig snålt ut med den "ledningen" hengende opp av linningen Hadde buksa på frem til pressriene (og mens de satte epidural og ) Andre gangen hadde jeg og på meg t-shorte og bukse ganske lenge... Frem til 8cm tenker jeg,... men så stoppet fødselen opp og da
M@mm@ til mine barn Skrevet 26. november 2007 Forfatter #25 Skrevet 26. november 2007 Ja, det er klart det kommer an på fødselen. Men en føler seg mye mer velstelt på den måten. Og det trengte ihvertfall jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå