Gjest Skrevet 26. november 2007 #51 Skrevet 26. november 2007 Herregud for en idiot! Jeg synes virkelig synd på deg. Min far pleide også å skamklippe meg hver gang han tok meg med på ferie når jeg var liten.. hadde langt fint hår og kom hjem til mamma meg kortklipt hår. Hun gråt sine modige tårer stakkars. Det er ren ondskap og bare for å såre deg! Psykopat! At du blir sinna trigger han nok bare enda mer... Men at det ikke er enkelt skjønner jeg.
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. november 2007 #52 Skrevet 26. november 2007 Nei, og jeg prøvde og forklare han at i "normale situasjoner", så ville han ringt meg og sagt fra først. Hadde vi hatt kontakt, og alt som de fleste har, så hadde han ringt, sagt fra, og jeg hadde spurt om jeg skulle betale halvparten! Nei, jeg ville ikke at hun skulle klippes nå,men jeg kunne godt med på det likevel. Grøsser bare jeg tenker på han!
Gjest Skrevet 26. november 2007 #53 Skrevet 26. november 2007 Som min mann så fornuftig sier: Pick your battles! Det vil si at du ikke blir sint for absolutt alt han gjør, ikke vis det ihvertfall. Da tar han deg kanskje mer seriøst når du først blir sint og sier ifra. Mulig dette er et dårlig råd for jeg skjønner at situasjonen her er litt spesiell og fyren er jo helt klart en megadust! Masse lykke til!
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. november 2007 #54 Skrevet 26. november 2007 Nei, jeg viser på ingen måte at jeg blir sint, ovenfor han. Jeg har irritert meg grønn HVER gang snuppa har vært der, pga små ting, eller store ting. Jeg har aldri tatt det opp med han, fordi jeg ikke orker, og fordi det ikke er verdt det. Men sånn som i dag, når han undergraver min autoritet som mamma, DA klikker jeg! Jeg var forøvrig saklig, og hyggelig, både på tlf og på sms, til ingen nytte. Og til de som reagerte på at jeg "plutselig" hadde kontakt med han, dette er første gang jeg sender sms eller ringer på 8 mnd!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå