Gå til innhold

NÅ er det faen meg nok!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg er så drittlei barnefar! DRITTLEI!!!!!

Sist snuppa var hos han, kom hun hjem med et smykke. Et smykke hun hadde fått, og som jeg ikke ville ha noe ansvar for,dersom det skulle skje noe: (2 dager senere kasta snuppa det i vasken, men vi fikk redda det) Sa til han at det var fint om hun kunne ha det hos han, så jeg slapp og få noe ansvar ovenfor det (smykker er jo gjerne litt dyrbare)

så kom ho tilbake til meg, igjen med smykket, så jeg beholdt det, bare på trass! (som han har gjort med ALT jeg har spesifisert at jeg må ha tilbake)

Så har vi den historien med bildene som dama hans har lagt ut på nettby da..... ikke noe case closed der, det kommer bare igjen....

Og i dag, kommer ho hjem etter endt samvær der ...

Han har levert ho ALTFOR tidlig i bhg ( ihht avtalen)

Ho har på seg enda et smykke (selv om jeg ikke vil ha de i hus)

OG HAN HAR TATT HO TIL FRISØREN!!!!!!!!!

Alle de fantastske korketrekkerne, klipt rett av!!!! ENdelig hadde jenta fått langt hår, endelig noe og sette ordentlig opp, men nei! KLIPP KLIPP!!!

I en NORMAL setting, så ville han drøftet det her med meg først, men nei!

For vi snakker jo tross alt ikke sammen, så hvorfor i helvette skal han snakke med meg om det?

Ja, det er hår,det gror ut igjen, men FAEN heller!!!!!!

Hadde jeg nå hatt kontakt med han, så hadde det vært greit, men det har jeg ikke!!! Også går han og gjør sånt?????

WRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars unge, hva sier hun til at hun ble klipt?? Tror jeg hadde klikka visst NOEN hadde klipt mi jente, uten å diskutere det med meg...

Er sjokka!

Skrevet

Nå kjenner ikke jeg til noe bakgrunns informasjon her, så på meg virker det veldig rart å klikke pga at pappan til jenta tok henne til frisøren.. Hvorfor er det så dumt? Og ville DU ha drøftet det med HAN før du tok henne til frisøren? Hvorfor skal bare mamma bestemme hvordan jenta skal være på håret?

Men som sagt: Kjenner ikke hele storyen, og svarer bare ut fra innlegget over her! =)

Skrevet

Ser ikke helt poenget med smykkene, men korketrekkerne tok jeg! Hadde du drøftet det med han om du tok jenta med til frisøren? Ellers hadde jeg klikket i vinkel!

Skrevet

Hadde du spurt han før du klippet henne? Han er faktisk faren hennes, han kan jo klippe henne hvis han vil... Så slapp nå du å bruke penger på det!

Og ang. smykke-greiene, så syns jeg det er bagateller, jeg da, men....

Skrevet

Skjønner at du blir forbanna!

Skrevet

anngånde nettby send meling til "skjefene" der så sletter de profilen hvis hu ikke sletter bildene

Skrevet

Faren til jenta mi og jeg bor ikke sammen, men skal jeg ta henne til frisøren, ringer jeg og sier hva vi har tenkt å gjøre med håret hennes, og hva hun selv vil. Det samme gjør han, visst de finner ut når hun er hos han at hun vil ha svisa på ei stripe, så ringer han og sier fra.

Skrevet

Har ikke far like mye å si som mor da? Og ville du spurt han før du tok henne med til frisøren?

Ang smykkene så har du jo sagt ifra, og dermed ikke ansvar for de. Jeg synes det høres koselig ut jeg, at hun får smykker :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har ikke tatt henne til frisøer, nettopp fordi jeg ville SNAKKET med han om det først, noe som ikke går!! Da har jeg latt det være!

Ang smykkene: Det som hadde skjedd dersom smykket hadde blitt ødelagt, eller borte, når hun hadde det her hos meg, hadde vært at han hadde klikka på meg, ringt advokaten sin, og lagd et helvette fordi jeg "med vilje" hadde ødelagt noe hun hadde fått av han.

Han er sånn, desverre, så kanskje like greit vi ikke har kontakt!

Og ja, håret er en bagatell,men jeg kjenner det koker!!

Som sagt, vi snakker ikke sammen i DET HELE TATT, og da syns jeg han kan holde seg for god til og øke konfliktnivået ytterligere!

Skrevet

Forstår frustrasjonen når mannen generelt er en dust, men man lar da ikke være å gå til frisøren med ungen fordi man ikke snakker bra sammen?

Det er jo helt naturlig å klippe seg, en nødvendighet skal man se normal ut.... Det er jo ikke "stakkars unge" som noen sa over her, fordi hun er klippet...

Heller stakkars unge som har to foreldre som ikke kan kommunisere om den enkleste ting...

Skrevet

Men hvis dere ikke snakker sammen i det hele tatt: Hvorfor vil du at han skal drøfte det med deg før de går til frisøren da...? Det kan jo bli litt vanskelig.. Og en vakker dag så måtte jo en av dere tatt hun med dit uansett! H

an høres vanskelig ut, utifra det du skriver, men er alltid to sider av en sak. Og vi får din =)

PS: Høres trist ut at ikke mor og far kan klare å ha kontakt med hverandre..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jo, men jenta eier jo nesten ikke hårvekst, og har endelig fått langt nok hår til og sette det opp i strikk. Det er jo bare i veien i ansiktet hennes! Men nei, nå går det IKKE og sette det opp i strikk, og hu nekter plent og ha spenner!

Nei, det er aldeles ikke synd på henne, overhodet ikke, men som du sier, det er synd på henne fordi vi ikke klarer og snakke sammnen, og hadde det vært opp til meg, så hadde vi komunisert

Skrevet

Skjønner at du er forbanna på mannen din, men det m smykkene var jo litt sært, mener nå jeg.

Skrevet

Nå vet ikke jeg hele historien, men at foreldre krangler over ting som er på nettby er skikkelig lavmål. Ser heller ikkke helt problemet med at faren har hatt med jenta til frisøren, hår vokser da ut igjen. Så hvis det er sånne ting som gjør at dere ikke snakker sammen så er det skikkelig barnslig av dere begge. Men som sagt så kan det ligge mer bak enn det jeg vet.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, dere får 1 side av saken, men jeg har ingen problemer med og fortelle hvordan jeg håndterer ting heller. Jeg lyver ikke for og stille han i et dårlig lys, han er bare sånn, rett og slett.

Anyway, JA, det er vanskelig og drøfte det med meg når vi ikke snakker sammen, men han klarer og spørre meg om telefonnummeret til bhg, da kan han jo spørre hva jeg syns og.

Agg, det koker enda.....

Skrevet

Skjønner at du blir litt irritert da, ja...

Jeg sitter liksom på andre siden, sambo har en datter fra før som har laaaangt hår, flisete og slitt som skulle vært klippet for mange mnd. siden. Hver gang vi har nevnt det for henne, sier hun at moren har bestilt tim e til henne. Men hver gang hun kommer tilbake her, så er håret lengre og mer slitt.

Så nå gidder jeg ikke se på at ungen ser ut som et troll lengre. Jeg skal ta henne med til frisøren neste gang hun kommer her og gir en god faen i hva moren sier...

Men det blr ikke helt samme situasjon som din, denne jenten har hår nesten ned på rumpa.. :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

mannen min? han er da ikke mannen min.. han er faren til ungen min.

Det er vel ikke sært og IKKE ville ha ansvaret for smykker HAN og hans familie kjøper, om du kan lese det jeg har skriver som kommer til og skje dersom noen av smykkene går i stykker, så forstår du og hvorfor jeg ikke vil ha ansvar for det?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

VI krangelr ikke over ting som er på nettby. Jeg er sur fordi dama hans legger ut bilder av ungen vår der, selv om jeg har sagt at jeg ikke vil ha bilder av henne på nett!

Og ja, hår vokser ut igjen, men små ting blir gjerne veldig store etterhvert, og magen sprekker når man svelger for mange kameler!

Skrevet

Send han en e-post, brev eller noe hvor du sier at det er ok med smykker, så lenge du ikke har ansvar for dem. Da har du ditt på det tørre :)

Skrevet

Han var kanskje mannen/kjæresten din for en liten stund siden da, unnskyld. Da dreier det seg om faren til barna. Synest likevel at det er sært med de smykkene. Og hva i alle dager skulle han argumentere med foran advokaten, når det dreidde seg om et smykke som var sundt? Høres merkelig ut.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Han var samboeren min for snart 2 år siden, og er faren til eldste barnet mitt. Ikke noe og unnskylde seg for :)

Men resten ramla jeg av desverre... smykke?Sundt? jeg henger ikke med her..mulig du mistforsto ett og annet :o)

Skrevet

Skjønner du er irritert ass.

Uansett synes jeg det var dårlig gjort av barnefar å klippe håret hennes uten å ha snakket med deg,- og da spiller det ingen rolle om hvordan dere kommuniserer ellers.

Enkelte ting gjør man bare ikke uten å ha spurt/snakket med moren.

Men hun er sikkert like nydelig:)

Skrevet

Syns du skrev litt lenger oppe at kan kom til å sende advokater på deg hvis feks et smykke som han hadde kjøpt til barnet, gikk sundt. Da kan du jo bare slenge Nettby-bildene i fleisen på han..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...