Gå til innhold

NÅ er det faen meg nok!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje dere burde begynne å snakke sammen da, for jentas skyld.

Synes begge to virker barnslige og umodne. Men nå vet jeg ikke hele historien heller da.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Haha! Det var jeg som misforsto! Vi bruker ikke "sundt" i den sammenhengen her :o)

Men da hadde du rett ;)

Han gjør ting som han VET jeg blir sur for, det gir han en indre glede, eller noe sånt... :S

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg vil gjerne snakke med han, jeg vil ha kontakt, komunikasjon, for jenta sin skyld, men han nekter! :(

Skrevet

Hoho, den faren der skal være glad han ikke har barn med meg!!! Jeg hadde TØRNA om noen klippet håret til jenta mi!

Forøvrig tror jeg at jeg hadde anmeldt kjerringa hans, for å legge ut bilder av mitt barn på nettet!

Jeg skjønner deg fullt ut Palmesus! Jeg hadde reagert likedan!

Skrevet

Det med håret er jeg enig med deg i. Jeg hadde klikket hvis sambo hadde klipt bort håret til en av ungene uten å si fra til meg. Men nå har hun det kunne vært aktuelt med veldig langt hår da.. Og han vil at jentene hans skal ha LANGT hår (heldigvis).

Men siden du får såpass kontakt med han at han spør etter nr til bhg, så kunne du jo samtidig spurt han om han syns dere burde klippe snuppa (siden du sa du hadde tenkt på det, men ikke snakker med han).

Men problemet du lager ut av smykkene det forstår jeg overhode ikke. Hva er det å lage "krig" av da? Kan du ikke ganske enkelt ta av henne smykkene når hun kommer hjem til deg hvis du er så imot det? Syns heller du skal være glad jeg for at han bruker penger på smykker til jenta si.. Akkurat der syns jeg du er veldig vanskelig.

Skrevet

Og jeg reagerer på at voksne mødre ikke klarer å tenke rasjonelt i ulike situasjoner. Kontrollerende og belærende kvinner er noe av det verste som finnes! Nå sikta jeg ikke spes til Palmesus.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

2 lykketroll, jo, jeg tok av henne smykket sist hun kom hjem med et, og hang det opp på en krok på badet. Der fant hun det, og kasta det i vasken :( Det er ikke det at jeg vil være vanskelig, men syns liksom ikke det skal være nødvendig og si ting så mange ganger før det når inn.

Jeg skrev noe sånt som " NN. sa hun hadde fått smykket av NN, og det var kjempeflott, men jeg vil gjerne slippe og ha ansvaret for det dersom det skulle bli ødelagt, så det er fint om slike ting kan bli igjen hjemme hos deg"... da har jeg jo ikke vært så vanskelig, sånn jeg ser det. men når han sender med det på nytt, OG enda et nytt i dag, så blir jeg litt rådvill.

Han motarbeider meg uansett hva det er :(

Og snuppa hadde ikke langt hår :( Hun hadde akkurat fått det til og bli sittende i strikk uten masse som hang ned foran øynene, men å fikk jeg ikke det til nei... (jeg er selv LIVREDD for og måtte klippe meg kort, så kan hende jeg føler litt på det av den grunn)

Skrevet

Når det gjelder håret så var det kanskje bra at det ble klippet?

Hvis hun har hatt litt dårlig hårvekst som du skrev så kan det jo være bra og klippe det for da vokser det fortere og sterkere ut igjen.

Så tenk possitivt: Det er snart langt og fint igjen. Kanksje førr enn du tror.

=)

Skrevet

jeg synes palmesus har rett på å bli sint jeg.

Jeg har fulgt med de siste mnd, så skjønner henne jeg.

Og jeg hadde blitt fly f hvis noen hadde klippet jenta min, som hadde spart så lenge for å få langt hår.

Greit nok at begge bestemmer, men han her har bare gjort det på faenskap...såpass vet jeg om saken...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takk for støtten Lucky!

Og nå fikk jeg mail av han også, som beviser at han kun er ute etter og ødelegge for meg! !Jeg kjenner at jeg snart ikke orker mer :(

Skrevet

Jeg mente ikke og si at du ikke har rett til og være sint og lei.

Prøvde bare og muntre opp deg med at det faktiskt kunne være bra for håret.

Håper virkelig dere får en bedre ordning på ting etterhvert. Jeg vet hvor jævelig det kan være.

Skrevet

synes dette er bagateller....og det med å levere for tidlig i barnehagen skjønte jeg ikke helt? er det ikke samme når han leverer å henter når det er hans dag da? men det med nettby er helt uakseptabelt, ta det opp med byvaktene, de kan stenge profilen hennes

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi har en rettsdom på at han skal levere da og da, og når han da leverer for tidlig, som fører til at ungen må draes opp kjempetidlig, så reagerer jeg.

Han har henne ikke i bhg når hun er hos han, han bare leverer der etter endt samvær

Skrevet

aha, oki, da er jeg med, har ikke fått med meg hele saken seh

Skrevet

Jeg har ikke fått med meg alt, skjønner jeg - men utifra det jeg har lest om dere, må jeg si at dere virker skikkelig "fjortis" begge to! Tragisk at et lite barn må være involvert i dette. Det er henne jeg synes synd på. T

Rettsdom på når levere i bhg??? De andre tingene du nevner her, er jo bare bagateller.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Fjortiss når jeg ikke gjør annet enn og hoppe etter hans pipe, for og slippe konflikter??

Ja, de andre tingene er bagateller, det bare kokte litt bort.

Rettsdom ja! Det er faktisk ikke alle som har et bra samarbeid med far, og da går alt til helvette, og man må ha høyere stillte personer, til og bestemme for oss. Jeg skulle ønske det ikke var sånn, men sånn har det desverre blitt.

Jeg fikk nå beskjed om at eneste mulighet vi hadde for og "ha det bra", var om jeg flyttet nærmere han!

Skrevet

sender deg stor klem! og husk: MÅ du ikke si noe til han så lavær. ikke ta opp ting som smykker og klær. ikke ta opp noen ting, med mindre det er superviktig. det er meget begrensett hvor mye samarbeid dere trenger. selv om det er helt j*** om han prøver og gjøre livet surt for deg.

sånn som håret, nistrist! der skal foreldrene snakke sammen først. men om kan bare kjører på får du gjort lite :(

stor klem

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, jeg tok det ikke opp i det hele tatt.

men han sendte en sur mail, alla "hun maser om smokk hele tiden, det må du slutte og gi henne"... uten at han vet noe som helst om hennes smokkeforbruk når hun er her :S

Jeg tar ikke opp noenverdens ting, aldri!

Men jeg har tenkt en stund på og ta det opp med han, at vi kanskje skal samrbeide litt... men nei... :(

Skrevet

Men i det ene øyeblikket sier du at dere overhodet ikke har kontakt, for i det neste å si at dere mailer og sender sms? Er det ikke bare å la være og svare på henvendelsene hans da? Skjønner ikke helt dette jeg....

Og det med flyttingen kan jeg faktisk forstå, det beste hadde jo vært om dere bodde nærme hverandre - ikke for deres skyld, men for barnets.

Skrevet

Palme .....har sendt deg PM....fått den?

Sliter litt med dataen her se:)

Skrevet

Heisann!

Jeg skjønner godt at du ble irritert for håret... makan til respektløs idiot av en kæll!!

På en måte kan man si at det med smykkene er sært.. men samtidig når ting er som det er, skjønner jeg at du er redd for at han skal bli forbanna hvis det skjer noe med smykkene..

Men.. hva slags omsorgsdeling har dere...?

Og bilder på nettby.. av snuppa di..? som nye kjæresten hans har lagt ut?

hm.. dere må jo få ordnet opp i situasjonen på en eller annen måte.. er jo uholdbart å ha det sånn.. og dere er vel nødt til å ha noe med hverandre å gjøre i ganske mange år til... uff... skjønner at det er pes..

klem

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hei! :)

Ja, jeg ble irritert, men det er en bagatell. Det er hår, det vokser ut igjen.

Smykkene er jeg livredd for, jenta er jo tross alt bare 3, og ikke den forsiktige typen, hehe.

Omsrgsdeling.. nei, altså, hun er hos han annenhver onsdag til mandag.

Bilder på nettby ja! Jeg har fått de fjerna nå da, vil ikke ha bilder av henne der i almenn beskuelse...

Jeg prøvde jo, og tok motet til meg og ringte han istad, fikk masse kjeft, også la han på, enda og ymdyk jeg var.

Det er frustrerende at så mange her inne mener at jeg må la ting ligge, og ikke bry meg, osv osv, men det tærer på altså! Og jeg er redd for at snuppa en dag forstår omfanget av dette her, og velger side. Jeg vil ikke at hun skal slites mellom 2 personer hun er glad i

Skrevet

Ja, leste på det andre innlegget at du prøvde..

det er jo egentlig ikke så mye mer du kan gjøre..

Nå er det nok best å PRØVE ( skjønner at det IKKE er lett... iallefall ikke hvis du har litt temperament som meg.. ) å ikke si noe dumt.. for det vil nok ikke være heldig for deg på et rettsmøte.

Ja, det er nok ikke så greit å være liten mellom mamma og pappa på den måten..

Har selv vært i midten av en vond skilsmisse som endte med at jeg ikke hadde kontakt med pappa på 8 år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...