Gå til innhold

Hvor mye har dere legt på dere til nå, og hvilke uke?


kajfla

Anbefalte innlegg

Enig med Nekiam26 og matmor :)

Det er kanskje noen som har lagt på seg lite som er bekymret også, men det kommer seg nok utover i svangerskapet. Det er ihvertfall sikkert at vi trenger noe reserve til etterarbeidet :) og spesielt de som ikke hadde så masse reserve fra før. Jeg har lagt på meg ca 8 kg tror jeg og er i uke 22, og det blir sikkert mer etter hvert...... Men jeg har spist sunt og ikke særlig mer enn før (men noe mindre aktivitet), kroppen sparer og forbereder seg og gir alt for å få til dette fantastiske prosjektet det er å lage et barn, og også å fø det etterpå..... Tenk på det dere at kroppen vet best. Følg sult og metthet, og tenk næringsrik mat sånn til hverdags og kos dere innimellom også med måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Straks i uke 26 og har gått opp 3 kg. Har nok og ta av i utgangspunktet,og er ikke bekymret. Legen min mente jeg faktisk ikke trenger å gå opp noe særlig mere. Babyen tar av det jeg har fra før :)

Syns det bli mye fokus på det ja,og det står nå alle steder at alt er like normalt. Noen går opp 10 kg de siste 3 mnd, å noen går opp 10 kg de første 3. Alt er normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...