Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #51 Skrevet 26. november 2007 Die- du kan lese på den samme danske siden om hvordan man lærer barnet å spise til samme tid hver natt. (og jeg håper du ikke er så dum som gir deg ut for å være, men det er ikke snakk om at barnet skal spise eks.kl. 03.39 hver natt. Så har jeg sagt det for å være på den sikre siden) Ferbermetoden gjør da heller ikke at barnet føler seg sviktet og forlatt - man er stadig inne hos det for å fortelle den akkurat det- at den ikke er forlatt. Men nå fikk du denne tråden til å bli en av hundre andre tråder her inne om ferber, det var egentlig en tråd der HI ville fortelle om sitt forsøk, og høre om andres. Så jeg svarer deg ikke mer nå:-)
heldigec Skrevet 26. november 2007 #52 Skrevet 26. november 2007 Enig med anonym over. Derfor kutter jeg ut denne nå jeg også. Nyheter om våre Ferber-unger får vi lage en ny tråd om :-) Siste nytt herfra er at frøkna våknet kl 21 og sovnet med en gang igjen med smokken. Lykke til alle sammen!
anni654 Skrevet 26. november 2007 #53 Skrevet 26. november 2007 Sorry, var ikke meningen å starte noe debatt. Leste jo bare på den danske siden, og syntes ikke at den hørtes ut som ferber, og ferber light... men kanskje har eg ikke forstått hva ferber light skal være. Og det med mat til samme tid... var kanskje uttrykkt litt merkelig. Ville jo bare høre hvordan man skal gjøre det. Men det kan eg jo lese da på den danske siden. Jenta mi våkner bare til fullstendig forskjellige tider hver natt... Lykke til og bare fortsett å skrive her, skal ikke spørre noe mer, og forstyrre tråden... var jo ikke meningen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå