Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 26. november 2007 #51 Skrevet 26. november 2007 Hei alle sammen:) Ja, nå går vi en spennendes uke i møte:) Håper d klaffer for alle sammen:) Min ikm skal etter det jeg tror være idag..Har lest at egget slippes som regel mellom 16-19.00...så idag blir det rett jem etter et par ærend;) Lissomprøver:) Helga mi har vore fantastisk herlig:) Fått gjort masse hjemme (vi holder på å bytte ut litt møbler:))...Og selskapene (både fredag, lørdag og søndag) va rolige og herlige:) Så nå er jeg klar for en ny uke og en siste innsats for denne el i babylaging:) Men symptoner ja....Må si jeg er rimelig forvirret denne mnd..Pleier kjenne el på litt magesmerter, utflod..men denne gang så og si ingenting så er litt forvirra ja...men nå skal jo el være idag vis det er 27 dagers syklus denne mnd og...så vi får se:) Tempen min kan jeg iallfall ikke stole på...den går opp og ner...og el-testene til nå har vært totalt negative... Og så må jeg får skrøyde litt av deg da...Julen ja:) Høres ut som du er kjempeflink:) Har ikke hatt den selv enda og gruer meg til sirkuset til det blir min tur:) Men har en mann som er god på maten:) Denne jula skal jeg selv fyke rundt omkring til familie.Jeg og mannen tilbringer julaften hver vår plass og så går jeg til hans fam. etter gaver. Det blir nok det siste året med det tenker jeg:) Truseprinsesse:) Håper du ble god og fikk levert inn en kjempeoppgave:) Og eksamensgaven krysser jeg fingerene for sitter:) Tenk så utrolig gøy:) Ellers håper jeg alle hadde en kanllhelg og er friske og opplagte for en spennendes uke og tid mot ikm nå
Truseprinsesse Skrevet 26. november 2007 #52 Skrevet 26. november 2007 Hei jenter! Nå er eksamen innlevert, og jeg er litt lettet over det. Nå har jeg bare tre eksamener igjen. Ikke at det er bare bare det da. Men det er deilig å være ferdig med en. Skal nå slappe av en times tid før jeg begynner med bedriftsøkonomi. Har eksamen i den allerede på torsdag og det er den vanskeligste jeg har i høst. Gruer meg litt til det. Ellers har jeg kanskje eggløsning i dag eller kanskje på torsdag. Vanskelig å vite, men det blir nok sengekos i dag også. Hvordan går det med prøvingen deres? Gleder meg sånn til torsdagen er over. Det må jeg si.
Høstspire 2011 Skrevet 26. november 2007 #53 Skrevet 26. november 2007 Hei! Så bra! Jeg har også en overstått, og tre igjen! Skal også ha bed.øk, men det er i morgen! Vanskelig, men forstår etterhvert når jeg leser=) Det er godt med det som er unnagjort=) Du klarer det fint på torsdag skal du se! Jeg fikk selv høre at det er bare så vanskelig som du gjør det til selv=) Kan jo være en liten oppmuntring? Av og til er svarene lettere enn du tror:) Jeg har vel eggløsning rundt om disse tider jeg også?... eller kanskje om noen dager - vertfall i løpet av uka=) Her er det sengekos for alle penga! Lå me pute under rumpa i går. Har aldri gjort det før, så spennende å se om det får resultater=) Skal gjøre det gjennom hele pp=) så joda, prøvinga går bra her! Sambo har også begynt å glede seg veldig! Satt og snakka om det i går, hva vi skulle si til familie o.l dersom det gikk bra=) koselig at han også har begynt å engasjere seg!!! Gjør dere noe "spesielt"/tar solvipect o.l for å bli gravide denne pp? Selv ligger jeg som sagt bare med puta under rumpa=) Jeg gleder meg til morgendagen er over. Er ganske stressa, men går nok fint!=)
Truseprinsesse Skrevet 26. november 2007 #54 Skrevet 26. november 2007 Sambo er også veldig engasjert. Han har så lyst til at vi skal være gravide nå og han ønsker å si det til de vordende besteforeldrene allerede på juleaften om det klaffer nå. Men han kan også vente og si det på morsdagen har han funnet ut. Vi får nå se. Vi satt og så litt på dokumentaren "in the womb" nå. Utrolig interessant og spennende, må jeg si. Jeg gjør ikke så mye spesielt. Holder meg unna koffein og selvfølgelig alkohol og nikotin. Skal trene litt i dag for det er vel alltids lurt. I tillegg så ligger jeg litt med beina opp mot veggen, så sædcellene skal få litt ekstra hjelp. Gøyalt at vi begge har bedøk da. Du får ha masse masse lykke til med eksamen i morgen. Krysser fingrene for deg!
PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 26. november 2007 Forfatter #55 Skrevet 26. november 2007 Hei! Det var en hektisk dag på jobben :-) Samboer jobber kveld i dag, så vet ikke om det blir så mye kosing i kveld. Men vi koste oss veldig i går, da :-) Hehe. Sommerspire: Jeg har en samboer som har to fra før av, så min er ikke så nn enorm engasjert og spent. Han har jo vært gjennom det to ganger før, så jeg skjønner det jo egentlig. Men han gleder seg til å se meg med mage. Vi snakker mye om det, det er ikke det. Men den ivrige spenningen rundt er nok ikke det samme som første gang. Det gjør ikke meg noe :-) Jeg er spent nok for oss begge. Hehe! Jeg gjør egentlig ikke noe spesielt for å bli gravid. Bortsett fra å "kose" rundt EL, da :-) Og så tar jeg vitaminer, kalsium (da jeg er allergisk mot melk), tran og Folsyre. Det er ikke alltid å kose rundt EL har passet helt. Vi holder på med så mye annet til tider. Men nå er det en rolig periode for oss begge, så da kanskje det blir en "liten" julegave som vokser seg større :-) Du må ha lykke til på bedøken i morgen :-) Truseprinsesse: Så flott at du fikk skrevet alle sidene. Selv om du var dårlig. Det var jo helt SUPERT :-D Håper det går bra på de neste også, nå da. Men det gjør det helt sikkert. Dere får kose masse i dag, dere da. Om du kanksje har EL nå. Kan jo hende du faktisk er gravid du også :-? Som Elisabeth. Kjenner du noen symptomer, da? Miramo: Det er trist at du har så mange eksamener. At alle kommer på en gang nå..... Men så kan du jo tenke på at når du er ferdig, så kan du faktisk ha en baby i magen :-) For meg så har trivsel på jobben ALT å si . Da gjør det ikke noe om ikke arbeisoppgavene er helt supre. Men jeg har helt supre arbeidsoppgaver i tillegg. Så jeg har det som plommen i egget :-) Elisabeth: Ååå så morsomt med spennende symptomer. Hadde vært fin julegave med Trøffel i magen, da. Egentlig er det OK å ikke får sommerbarn. Har hørt det kan være slitsomt å være høygravid, og så kommer det en periode da det er hetenetter ol.... Jeg har ikke begynt å ta temp. og sånt ennå. Men om det ikke er Trøffel i magen julaften, så får jeg også begynne :-) Om vi får Trøffel denne PP, så sier vi det på julaften :-) Det er vi enige om. Pappa venter SÅ på å bli bestefar. Tror han gleder seg mer enn oss. Spesielt å kunne fortelle det til venner. Alle vennene hans har barnbarn, så det er bare meg igjen :-( Men da blir det kanksje ekstra stas når det kommer et nurk. Hehe! Jeg gleder meg VILT til å kunne ha en baby i magen. Håper svangerskapet går fint. Har et par venninner som har vært skikkelig dårlige gjennom hele svangerskapet. De har ikke fått kost seg med Trøffelen i det hele tatt. Men, men. En må i allefall bli gravid først :-) Hehe. Hva skal dere gjøre i kveld, da damer?
har4barn Skrevet 26. november 2007 #56 Skrevet 26. november 2007 Da er endelig arbeidsdagen ferdig, middagen er akkurat spist og ungene ser barne-tv, slik at mor kan komme seg inn på BIM:) Lissomprøver: Ja, jeg har faktisk hatt julaften med besøk tre ganger allerede. Er liksom litt lettere å feire julen hjemme, slik at ungene kan legges og det kan bli litt "voksenkveld" også. Har min gamle farmor på 97år boende i sokkelen, så det er vel greit at det ikke er så langt hjem til senga (selv om hun absolutt ikke pleier å legge seg først:) ). I sommer var i bryllup og hun var med. Måtte følge henne i seng i 2-tida. Da var hun sliten etter å ha danset litt, og litt på en "snurr" etter litt for mye rødvin ved middagsbordet. Er kry over farmora mi, ja:). Kjennes faktisk ut som om jeg har el i disse dager. Har kjent smerter i dag også, så vi får vel vente å se om de dukker opp om en drøy uke også. Ellers blir det litt forberedelser til i morgen senere i kveld. Nå kom moren min en tur, så jeg får vel logge av. Kommer for å se det nye kjøkkenet vårt:).
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. november 2007 #57 Skrevet 26. november 2007 Jeg har hjemmeeksamen nå, så det er det jeg kommer til å drive med denne uken. Har EL rundt torsdag, så får sette av litt tid til noe annet enn eksamen da;) Denne syklusen kommer ihvertfall til å gå fort når jeg ikke rekker å tenke på baby omtrent. Håper det blir mange positive tester i uke 50. Hadde vært så koselig om alle kunne ha en spire i magen på julaften!
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 26. november 2007 #58 Skrevet 26. november 2007 ja, da er forventet el skjedd:) Om syklus holder seg på 27 dager...føler jeg noe el tegn mot onsdag er det mulig jeg har syklus på 28 dager denne gang. men når har vi kost oss masse og d blir vel en gang til dagen ut torsdag iallfall:) Så da skal vi ha sikret d vi kan i denne runde:) Håper bare jeg ikke blir helt gal og går å kjenner på hver minste forandring i kroppen... men d gjør jeg sikkert:) Idag har jeg hatt skikkelig tv-kveld m/kake hos naboen som er ei god venninne..Koselig:) Nei, da er d straks på tide å komme seg i seng:) Er så trøtt så d skal bli deilig. Men må jo alltid en tur innom her:)
PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 27. november 2007 Forfatter #59 Skrevet 27. november 2007 Johooooooo! Det har vært en super dag, men vi er begge slitne her. Begge har vært på jobb, og så foreslo SAMBOER at vi skulle møtes i byen og handle julegaver!!!!!!! Han må jo være SYK :-) HEhe. Fikk kjøpt til mamma og pappa, og det er bra, for de er de vanskeligste å kjøpe til. De ønsker seg Sloggi truser og boxer-shorts :-( Men selv om vi er trøtte, så skal vi prøve i kveld også. Har jo EL til helgen...... Hehe. Her må det jobbes :-) snart4barn: Jeg er helt enig i at det er best å feire jul hjemme når en har små barn. Ellers så blir det bare stress for de med barna. Ta med alle gaver hit og dit, og så prøve å legge de til nogen lunde tid, så våkner de på vei hjem, og så får de ikke sovne igjen osv, osv. Da er det ikke alltid at 1. juledag blir så koselig. Med slitne foreldre og barn.... Gratulere med nytt kjøkken :-) Åssen kjøkken har dere? Ferdig fra en kjøkken produsent? *dreamer*: Det jo deilig å ha noe annet å tenke på enn prøvinga, da. Det er jo ofte da at spiren sitter :-) Det virker som om korppen merker at en har lst på spire, sa da vil den ikke holde på noen. Men med en gang det ikke er så nøye, så sitter den. Egentlig litt som gutter på 14 år :-) Om en ikke er overivrig, så er de SÅ interesserte. Men med en gang en selv viser interesse, så er det ikke så spennende lenger. Hehe! Elisabeth: Du er ikke alene om å føle symptomer, nei. Ukene mellom EL og IKM er jo bare SÅ fulle av all mulig symptomer :-) Stikking her og der, og gråter for ingenting osv osv :-) Men det er litt av morro også det da :-) Nå skal vi ta kvelden. SÅ lei meg for at Greys slutta akkurat sånn som den gjorde..... Skjønner jo at Meredith ikke kan dø, da serien heter Greys Anatomy, men spennende likevel :-) Natta alle damer. Drøm søtt med puta under rumpen :-)
Truseprinsesse Skrevet 28. november 2007 #60 Skrevet 28. november 2007 Oisann. Jeg glemte denne tråden litt. Er så mange tråder for tiden. Jeg er nesten helt sikker på at jeg hadde eggløsning i går. Jeg hadde kraftige menssmerter og søkte litt rundt og fant ut at dette var vanlig for noen når man har eggløsning. Så i går ble det kosing to ganger. Håper spiren sitter nå. Men skal fortsett å kose de neste dagene i tilfelle kroppen min bare lurer meg. Men ingen symptomer enda nei. Det er altfor tidlig, tror jeg. Men om en ukes tid kan det jo hende at jeg får noen symptomer av noe slag dersom jeg har vært skikkelig heldig! Nå jobber jeg med økonomiøkonomiøkonomi. Gruer meg veldig til eksamen, men gleder meg veldig til å være ferdig med den.
Truseprinsesse Skrevet 28. november 2007 #61 Skrevet 28. november 2007 Så flinke dere har vært som har fått kjøpt julegaver da, Lissomprøver. Har ikke kommet så langt som til å tenke tanken engang. Bestilte en parfyme til broren min fra strawberrynet.com i går og det er det eneste enda. Hvordan går det med deg i dag? Ble det prøving i går? Dreamer, åssen går det med eksamen? Og hvordan går det generelt med alle? Mye å gjøre for tiden?
skalha1t etter3.pp Skrevet 28. november 2007 #62 Skrevet 28. november 2007 har IKM 16 des. litt skrekkblanda fryd.håper på eg er gravid,men litt redd oxo.har ei fra før som er 1år og 5 måner.redd det er fortidli.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 28. november 2007 #63 Skrevet 28. november 2007 Nei, nå blir eg gal!!!Tror eg må prøve se vekk ifra alt så hette symptomer...Ettersom syklusene heller aldri er på samme lengde selv om relativt like så er d så vanskelig å vite når el er...Tror kanskje jeg ender på opp på 28 dager denne gang og ikke 27...Så mulig ikm 11 og ikke 10.des..Iallfall så var tempen min på d høyeste denne mnd i morges og el-test man og tir har bare vært svake...Så da tenkte jeg mulig el idag...Men elfølelsene jeg har hatt i magen slutta igår så da tror jeg el var igår og dermed 28 dager syklus...Kost nok har me iallfall....Uff, nei eg blir gal:) Sånn fått blåst ut litt:) Ellers jenter går d bra? Hb eksamene til alle som har det flyter lettere enn noen gang:) Og litt kosing for å lage baby må jo ver herlige avbrekk;) Ja, hadde min mann komt å sagt la oss gå kjøpe julegaver tror eg at eg hadde gått i bakken:) Hehe, så heldige du e:) E så kjekt når de tar initiativ sjøl:) Idag ska eg ut på ein liten julehandel. Det blir t mannen for han ska jobbe overtid:) Hb alt går bra me dåkker alle sammen:)
har4barn Skrevet 28. november 2007 #64 Skrevet 28. november 2007 Tror aldri mannen min heller hadde foreslått julehandel. Han vet knapt hva moren og faren sin får:) . Vi har vel skjemt dem bort, men det blir liksom "handlegenet" vårt som får ansvaret. Det er koselig en stund, men ikke de siste julegavene i den siste julestria.... Har hatt en del vonde stikkinger i går og i dag. Blir veldig usikker på syklusen denne måneden. Kjentes litt ut som el tidligere i uken, men det er jo egentlig alt for tidlig. Får vente å se senere i denne uka om el-følelsen kommer igjen. Lykke til alle dere som har eksamen! Lissomprøver: da vi bestemte oss for kjøkkenskifte, ville vi egentlig bare gå for Ikea-kjøkken, men det ble ikke det til slutt. Ble et kjøkken fra et firma her i trøndelag og vi er veldig fornøyde. Blir spennende utover nå, for nå begynner vel de fleste i løpet av noen dager å ha/hatt el. Da kan symptomletingen begynne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå