Frk. frustrert med alle de små Skrevet 16. november 2007 #51 Skrevet 16. november 2007 Jeg tenker ikke sånn, men jeg tror at veldig mange andre tenker sånn.....skal prøve å finne et innlegg på Skravle som jeg reagerte veldig på.
übermamma *5 pp* Skrevet 16. november 2007 #52 Skrevet 16. november 2007 He he er heeelt enig i deg ang dette. Vi er fostrhjem og har selv sett at med reett oppfølging, annrkjennels og veldig bvissht samt å være konskvnt så er "ADHD" barna "adhd-frie" på KORT tid. Det er oppsiktsvekkende og oppleve!
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 16. november 2007 #53 Skrevet 16. november 2007 Men da må de vel ha fått feilt diagnose i utgangspunktet? Altså, at de ikke hadde ADHD, men bare var et resultat av dårlig oppdragelse og krutt i baken...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #54 Skrevet 16. november 2007 Frk. frustrert- Les hele tråden du! Så ser du at det spørsmålet du stiller har vært en sentral del av debatten.
nickoline og supermann Skrevet 16. november 2007 #55 Skrevet 16. november 2007 jeg tenker sånn i noen tilfeller!
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 16. november 2007 #56 Skrevet 16. november 2007 Anonym: Jeg skrev spm til innleggeren over meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå