Gå til innhold

*Silje*spiresnart?*, Pawri og *dreamer* sin tråd:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei snuppa:o) Hmm, om vi skal til Oslo så blir det fredag den 14 des:o) Passer det da?:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bunkholdt, V. (2003). 2.utg. Psykologi. s. 188. Oslo: Universitetsforlaget AS

her har du full litteratur.

vel det har også litt juleshopping her hehe.

vet ik når jeg skal begynne å teste assa. venter ihvertfall til går noen dager over.

lykke til med eksamen da. klem

Skrevet

Tusen takk Pawri, du er en ENGEL!!!:)

Har du noen symptomer? Du må holde oss oppdatert da!

Ååå snuppa, det passer helt SUPERT!!! Det blir såå koselig å møte deg!

Skrevet

Så bra:o) Da håper jeg Morten får en del penger:o) Blir koselig å møte deg å:o) Må få kjøpt gave til deg før det å da.. Hehe

Skrevet

Hehe, må få kjøpt gave til deg og;) Har mye å gjøre når eksamen er over:P

Skrevet

Ja dt kan jeg tenke meg du har;o)

Skrevet

Hei!

Hvordan går det med dere?

Dreamer, fikk du med deg sambo her om dagen?? Hehe!!

Venter fortsatt på at TR skal komme jeg, eller at jeg skal få positiv test den 4 Desember. Hadd jo vært kjeme koselig! Har vært skikkelig uvell de siste dagene. Kvalme, vondt i korsryggen, magen og trøtt så og si hele tiden.. Er ikke det noen tegn så veit ikke jeg lenger.. Hehe..

Skrevet

Hei!:)

Sorry at jeg har vært litt fraværende det siste døgnet. Har hatt skikkelig problemer med å få printet ut oppgaven og greier. Men fikk ordnet det i dag tidlig, og nå er den innlevert! ENDELIG!

Jeg fikk med meg sambo ja, hehe. Nå nå er det bare å vente og krysse fingrene;)

Det høres jo veldig ut som at du er gravid, men det har jeg jo sagt mange ganger nå;P Hvis du ikke er gravid skjønner jeg INGEN ting!

Hvordan gikk det med pusen forresten? Har dere vært hos veterinæren?

Skrevet

Ja skjønner det er deilig å få levert den:o)

Hehe! Bra du fikk med den gubben da;p Hehe. Skal krysse fingrene for deg jeg snuppa..

Det har du jammen meg sagt mange ganger nå ja, hmm.. Skal se om jeg kjøper ny test idag elr hva jeg gjør:o)

Vi har ikke vært hos dyrlegen med han.. Det virker som om det går bra. Men om det kommer tilbake så reiser vi.. Er liksom ikke så billig å reise til dyrlegen eller...

Skrevet

Tusen takk for at du krysser fingrene for meg. Fortsetter å krysse fingrene for deg og snuppa:)

Blir spennende når du skal teste igjen, da må du teste med morgenurin:)

Så bra at det virker som det går bra! Håper ikke at det kommer tilbake! Dyrlege er forferdelig dyrt ja:(

Nå må jeg sove. Skal se peter pan på teater kl halv 5, så skal jeg jobbe fra kl 20.00-09.00, så har et langt døgn foran meg.

Skrevet

Koselig da:o) Hvem skal du dit med da??:o)

Skrevet

Jeg var på teater med pappa og noen venner av han:) Var kjempebra! Og alle de søte barna som så på da, såå ivrige;)

Skrevet

Så koselig:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...