*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. november 2007 Forfatter #26 Skrevet 26. november 2007 Hehe, nei langt ifra. Skal være inntil 10 sider, så blir nok ikke ferdig før om noen dager;) Hihi, jeg hadde testet hver dag ja. Ikke med CB dig da, men med billigtester;) Hadde jeg vært sååå lenge over hadde det nok blitt hver 3. dag, hehe. Blir så spennende når du skal teste!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 26. november 2007 #27 Skrevet 26. november 2007 Hver 3 dag ja.. Hehe.. Har feber jeg.. Hmm.. Er ikke helt i form idag.. 10 sider ja.. moro.. Haha.. Men du er flink da:o) Gleder meg til å levere julegave til deg.. Til torsdag blir det dyrlegen med pus da.. Håper ikke det er noe alvorlig, han er jo bare 3 år:o(
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. november 2007 Forfatter #28 Skrevet 26. november 2007 Uff stakkars som har feber! Håper du blir frisk snart da. 10 sider er ikke noe morro, og jeg føler meg ikke flink. Står skikkelig fast, grrrrrr. Det er vel sånn det skal være for at det skal bli et godt resultat til slutt. Har Morten kommet hjem? Gleder meg til å levere julegave til deg og:) Masse lykke til hos dyrlegen, håper at det går bra! Bare tre år, stakar:( Du får prøve å tenke positivt, trenger ikke være noe alvorlig. Krysser fingrene for at det går bra!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 26. november 2007 #29 Skrevet 26. november 2007 Nei han er ikke hjemme før i åtte tiden.. Tok testen nå jeg.. Og den var NEGATIV:o( Skjønner ingen verdens ting jeg.. Snufs.. Skal kjøpe ny test til torsdag og teste på nytt om noen dager.. Blæ...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. november 2007 Forfatter #30 Skrevet 26. november 2007 Hææ?? Var den!!!?? Nå skjønner jeg INGEN ting! Er det lenge siden du har vært på do da? Hvis du har drukket mye og akkurat vært på do, så kan urinen være så utvannet at den blir negativ selv om du er gravid. Ta en ny test med morgenurin om noen dager. Og blir den neg, så må du ta en tur til legen. Kanskje de finner en spire på ul, eller at blodprøven blir positiv. Håper fortsatt at du er gravid!!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 26. november 2007 #31 Skrevet 26. november 2007 Hmm.. Ikke drikki så mye idag egentlig.. Men skal kjøpe ny test til torsdag og teste til helga:o) Håper jeg å.. Nå kom Morten hjem:o) Hehe
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. november 2007 Forfatter #32 Skrevet 26. november 2007 Krysser fingrene for at den blir positiv!!! Du får kose deg med Morten:)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 26. november 2007 #33 Skrevet 26. november 2007 Takk snuppa:o) Joda, han skal koble pc han.. Hehe
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. november 2007 Forfatter #34 Skrevet 26. november 2007 Hehe, han skal det ja;) Typisk mannfolk:P Er han spent på om du er gravid da?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 26. november 2007 #35 Skrevet 26. november 2007 Ja sier han;o) Hehe.. Trur han veldig gjerne vil ha en liten en selv;o) Helst jente sier han.. Hehe
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. november 2007 Forfatter #36 Skrevet 26. november 2007 Hehe, sambo vil også ha en jente;) Han er så søt når han snakker om at jeg skal få liten i magen.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 26. november 2007 #37 Skrevet 26. november 2007 Hehe.. Trudde mannfolk ville ha gutter jeg da.. Men neida.. Hehe;o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. november 2007 Forfatter #38 Skrevet 26. november 2007 Hehe, tydeligvis ikke;P Ikke våres ihvertfall!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 26. november 2007 #39 Skrevet 26. november 2007 Må være no med de mannfolka våre!! Hehe...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. november 2007 Forfatter #40 Skrevet 28. november 2007 Hei! Hvordan går det med dere?? Fikk akkurat positiv EL-test så da har jeg fått meg planer for kvelden;) Sambo kommer ikke hjem før sent da. Skjønner ikke hvorfor jeg alltid må få positiv test på onsdager, den ene dagen i uka det passer dårligst, hehe. I dag har jeg ikke roseblader, men får håpe det går fordet:P Ikke lenge til du skal teste snart Silje! Sååå spennende!! Har du fått positiv EL-test Pawri?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 28. november 2007 #41 Skrevet 28. november 2007 Hei snuppa:o) Tusler å går her.. Lei av alt om dagen.. Har jo så mange symptomer og bare negative tester:o( Har jo testet 3 ganger denne mnd.. Så veit ikke om jeg skal tru at det er en spire der enda.. Nope er ikke lenge til.. Men kommer til å drøye testinga fram til 4 desember eller noe. For da har jeg gått 1mnd over IKM... Snakket med mamma her om dagen, og nå spør hu HELE tiden om det er noe baby snart.. Og at jeg kan låne vugga lille søstra mi brukte.. Hehe.. Får håpe samboern din gidder selvom du ikke har roseblader denne gangen da. Hehe.. Han må jo være sliten når han jobber seint.. Morten er ikke hjemme før 20.00 idag.. Kjedelig når de jobber overtid..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. november 2007 Forfatter #42 Skrevet 28. november 2007 Skjønner GODT at du er lei om dagen! Er ikke så lett å vite hva man skal tro når kroppen gir alle tegn på en spire, men så får du bare negative tester. Du burde kanskje teste på søndag da? Så kan du få deg legetime på mandag, og slipper å tenke på dette mer. Hehe, vet moren din at du er så langt over tiden? Håper så inderlig at du er gravid, og at du kan fortelle moren din at du skal låne den vugga:) Sambo jobber ikke overtid, men på onsdager har han rundtur for å besøke moren sin og besteforeldrene etter jobb. For jeg sover jo vanligvis på onsdager pga nattevakt. Men han blir jo sliten uansett når han ikke kommer hjem før i ti-tiden på kvelden. Men håper han "stiller opp" fordet;) Godt mulig EL ikke er før i morgen da, testen blir stort sett positiv dagen før, men er redd for å misse den hvis det ikke blir noe i dag fordet. Kjedelig at Morten ikke er hjemme før kl 20 i dag da! Men er ikke så lenge til nå
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 28. november 2007 #43 Skrevet 28. november 2007 Får se hva jeg gjør med den testinga.. Skal ikke være like lett bestandig.. Ja mamma veit at jeg er så langt over tiden. Derfor hu spør hele tiden om det blir no baby snart. Hihi.. Hu begynte å snakke om vogner og baby klær osv.. Litt moro da.. For vi hadde egentlig ikke tenkt å si noe til de før vi hadde en spire klar;o) Aha.. Skjønner.. Får håpe han *stiller opp* da.. Hehe! Det gjør han helt sikkert vettu;o) Vi skal enten til Drammen til fredag eller så blir det fredag 15 Desember. For MÅ få levert en del julegaver rundt omkring;o) Må bare se ann penger først..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. november 2007 Forfatter #44 Skrevet 28. november 2007 Så koselig! Skal du inn til Oslo da? I såfall håper jeg at dere drar 15. for da kan vi møtes:) Så koselig at moren din vet det! Jeg snakket med mamma da jeg mistet, og det er utrolig hvor støttende og positive mødre kan være. Var redd for at hun skulle bli sur jeg siden vi er litt unge, så sa hun "Så lenge Marius vet om det så blir jeg selvfølgelig ikke sur". Haha, ville jo aldri lurt sambo. Også fikk jeg en stor bok om babyer av henne:)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 28. november 2007 #45 Skrevet 28. november 2007 Så klart vi kommer inn til Oslo da:o) Må jo levere julegaven til deg.. Skal møte ei annen for å levere julegave å.: De bor i ytre enebakk?! Aner ikke hvor det er for har aldri vært der.. Hehe.. Så får møte de ett sted bare.. Så skal vi en tur til Nittedal til mine besteforeldre å levere gaver og en hel haug i Drammen.. Hehe.. Ja de er utrolig støttende bare de får vite:o) Hehe, ja lurt Marius hadde jo vært bra.. Hihi..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. november 2007 Forfatter #46 Skrevet 28. november 2007 YEY! Ååå kan dere ikke komme 15. pliiiis??? Jeg har ikke mulighet denne helgen overhodet. Dere har litt av en rundtur dere da! Jeg kjenner noen som bor i ytre enebakk, men er sinnsykt lenge siden jeg har vært der, så kan ikke forklare veien desverre. Sjekk gule sider;) Gleder meg til å møte deg!
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 28. november 2007 #47 Skrevet 28. november 2007 hallo folkens. komr etr en stund her nå hehe. vel nå sitr jeg og venter igjen på om jeg får TR elr om jeg blir gravid. burde få TR idag elr imorgen, ifølge syklusen. har ingen symptomer til å være gravid men men....håper at jeg er det for det. det hadde vært den beste julegaven. ååå krysser fingrene for deg silje spiresnart. jepp du er lenge over din ikm. håper virkelig at det har klaffet for deg. og dreamer du får bare kose i vei.....siden el nærmer seg forresten leste at du hadde lett etr definisjon på holdninger eller noe sånt....fant du det eller??? hehe.....føler at jeg har skrevet noe om det før hmmmm.... hvordan går det ellers med dere da???? vært mye på shopping av julegaver??? hehe. så bra at dere møter hverandre å da...... lykke til begge to....vi får håpe at det vi alle blir gravide...før jul klem og kos hehe
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 28. november 2007 #48 Skrevet 28. november 2007 hello dreamer jeg fant en definisjon på holdning, vet ik om det er aktuelt for deg nå da....men her har du det: "en holdning er en relativt varig måte å organisere tanker, følelser og atferdstilbøyeligheter på, og er knyttet til verdispørsmål om samfunnet, en etnisk gruppe eller annet. utviklingen av holdninger er en del av sosialiseringen fordi de både dannes som resultat av sampill med andre, og påvirker måten vi omgås på" (Bunkholdt, 2003). jeg har en hel kapitel om holdninger og atferd. hehe. men du trenger kanskje ik dette nå. klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 28. november 2007 #49 Skrevet 28. november 2007 Hei Pawri:o) Håpe du er gravid da.. Ja det hadde vært den beste julegaven:o) Takk for at du krysser fingrene for meg.. Er litt spent samntidig som jeg er redd for å bli skuffet atter en gang.. Ikke noe moro det.. Når skal du teste da? Om TR ikke kommer i morgen:o) Jeg har shoppet en del barne julegaver, og noen voksne.. Har igjen 12 gaver;o) Hehe.. Du da?? Klem fra meg:o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. november 2007 Forfatter #50 Skrevet 28. november 2007 TUUUUUUSEN takk for den definisjonen! I kildehenvisningen må vi skrive det sånn "Askheim, Ole Petter: Fra normalisering til empowerment, 2003. Oslo: Gyldendal Norsk Forlag.", så jeg lurer på om du har fullt forfatternavn, tittel på boka, sted og forlagsnavn. Og sidetall på hvor du fant definisjonen. Unnskyld altså, ikke meningen å være vanskelig, er bare så strengt med kilder! Får bare kose i vei jeg ja, hehe, nå venter jeg bare på at sambo skal komme hjem:P Håper TR holder seg laaaangt vekk!! Når skal du teste? Krysser fingrene for deg, håper du er gravid! Jeg har handlet mesteparten av julegavene, men etter eksamen blir det baking, pynting og mer shopping;) Hva med deg? Kos og klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå