*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Hei:) Pawri, jeg så ikke før nå at du hadde skrevet i tråden vår, UNNSKYD! Selvfølgelig kan du joine oss!!! Uff det var ikke meningen å ikke se at du hadde skrevet! Hvordan ligger du an i syklusen nå? Her er oppdateringen fra oss: *Silje*spiresnart?* er maaaange dager over ikm. Hun testet neg på ikm dagen, men har ikke testet igjen etter det. Så jeg sendte henne en test i går, som hun forhåpentligvis får i dag, så hun kan teste i morgen tidlig. Hun har ikke nett om dagen, men regner med å få til uka. Jeg har ikm på mandag eller tirsdag. Har litt ømme pupper og murringer, men det trenger ikke bety noe annet enn at TR er på vei...
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 hei sann. nei det gjør ingenting hehe. vel jeg skal ha el snart tenker jeg. har ik ikm i uke 48. så det er litt tid igjen. så det går tregt her hehe. tenkte å begynne å ta el testen denne helgen. så håper jeg at jeg får el snart. og da er det bare å stå på. jeg krysser fingrene for dere også. ønsker dere lykke til. ha en god helg. klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2007 Litt tid igjen å vente til uke 48, men håper du får en positiv test da:) Håper du snart får positiv el-test, og at det klaffer som bare det! Jeg har ganske ømme og hovne pupper nå, så håper det betyr at jeg har en spire i magen:) Silje har fått testen jeg sendte henne, og hun skal teste i morgen tidlig. Så det blir spennende! Nesten helt sikker på at den blir positiv jeg;) Ha en fortsatt god helg! Klem
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 sånn, denne helgen har det vært mye fram og tilbake , vært mye på besøk og fått besøk, har ikke fått tatt noen el test. jeg skal hjem i kveld, så skal en el test da. håper jeg har el. hehe. ååå jeg krysser fingrene for dere to da. håper spiren sitter denne gangen. klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2007 Krysser fingrene for at du får positiv el-test etterpå Håper det klaffer for dere denne pp! Silje testa desverre negativt i dag:´-( Skjønner ingen ting jeg, hun er jo sååå mange dager over ikm! Men er jo noen som ikke tester pos før rundt 2 uker etter ikm, så får håpe det gjelder for henne. Jeg testet også neg i dag. Fikk en tydelig skyggestrek, men var ikke noe farge på den. Men puppene mine er sååå ømme og humøret er vekslende, så håper at det er en spire i magen min, og ikke hormoner på bærtur.
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 hallo jenter. har dere testet noe mer? håper virkelig det klaffer for dere. lykke til
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2007 Hei:) 1-2 uker før *Silje*spiresnart?* får nett, og hun har nesten ikke penger på kortet. Hun skulle sende meg mld hvis noe skjedde, så da har vel ikke tanta kommet. Tror hun skal teste på nytt på torsdag. Jeg testet i dag og, og fikk fortsatt neg. Men tanta har ikke kommet enda. Har hun ikke kommet til i morgen formiddag kjøper jeg meg en CB dig og tar fredag morgen. De er kanskje litt sikrere enn strimmeltestene. HAr du fått positiv EL-test?
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 hei sann. nei har enda ik fått noe positiv el test enda. håper jeg får det snart. da får vi alle vente og se hvordan det går. det at dere ik har fått tr enda, det er jo et bra tegn. vi får bare krysse fingrene. klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. november 2007 Jepp det får vi:) Og håper du får positiv EL-test snart! Svarte deg på facebook:p Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. november 2007 Hei Pawri:) Hvordan går det med deg? Har du fått positiv EL-test? Her er TR snart over, så da satser jeg på at dette blir vår siste pp!
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 19. november 2007 #11 Skrevet 19. november 2007 hei sann. vel her er det ik noe positiv el test. håper det klaffer selvom det ik viste seg noe positiv el test. håper virkelig det. håper spiren setter seg ....for deg neste gang. lykke til ellers er det bare bra her. siden jeg har praksis nå fortida er det veldig slitsomt. hva md dg da?får du lest noe? klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 19. november 2007 Så dumt at du ikke har fått positiv EL-test. Håper det klaffer uansett! Tester du på ettermiddagen? Er det gøy med praksis da? Jeg får lest, nå blir det bare mer og mer lesing framover. Deilig at det er en stund til EL, så jeg slipper å være hekta på bim:P Klem
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 20. november 2007 #13 Skrevet 20. november 2007 jepp jeg testet på kvelden. vel det er gøy med praksis men veldig slitsomt. så bra at du leser en del nå. håper det går bra på eksamen.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 21. november 2007 Tusen takk! Gleder meg til å være ferdig med eksamen for denne gang! Bra at det er gøy ,ed praksis da! Når har du ikm igjen? Fortsetter du å EL-teste? Kan jo hende at du har kort lutealfase.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 25. november 2007 Hei:) Hvordan går det med deg? Fått postiv EL-test enda? Nå nærmer det seg EL her, regner med å ha EL mellom onsdag-fredag. Får håpe det klaffer. I morgen får *Silje*spiresnart?* nett igjen, pluss at hun skal teste snart. Det blir spennende! Hun er jo sykt lenge over ikm!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 26. november 2007 #17 Skrevet 26. november 2007 *dreamer* - 12pp, 1SA, ser du har holdt folka oppdatert for meg.. Hehe.. TR har enda ikke vist sin ankomst;o) Bra tegn forhåpentligvis.. Skal teste til lørdag med en CB digital:o) Testen neg. to ganger tidligere denne mnd, skulle hatt TR 3 nov.. Hvordan går det med dere da??)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. november 2007 Forfatter #18 Skrevet 26. november 2007 Hehe, bare Pawri da;) ENDELIG har du fått nett igjen snuppa!!! Den testen MÅ jo bare bli positiv! Du er jo snart en mnd over ikm. Du rekker sikkert nesten ikke tisse på den en gang før det står gravid:P Blir den neg må du få innvendig ul ihvertfall. Er faktisk noen som aldri får positiv test. Med meg går det fint. Har EL om noen dager. Sliter sinnsykt med å finne en definisjon på holdninger, som jeg må ha med i eksamensoppgaven. Må finne det i bøkene og ikke på internett, på internett finner jeg jo masse. Ååååå!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 26. november 2007 #19 Skrevet 26. november 2007 Hehe:o) Bra du tar gledene på forskudd for meg da snuppa:o) Klarer ikke det jeg.. Sikkert fordi jeg har blitt skuffet så mange ganger.. Jepp endelig nett igjen;o) Ja man finner som regel det meste på nette.. Dumt du ikke kan bruke det da.. Hmm... Kommer du på msn senere idag eller snuppa??)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. november 2007 Forfatter #20 Skrevet 26. november 2007 Det skjønner jeg godt! Skulle ønske jeg var sånn at jeg ikke tok gleder på forskudd, men sånn er jeg desverre, så ender ofte opp som ganske skuffa... Hehe;P Ååå nå har jeg holdt på i evigheter med å finne en definisjon på holdninger! Og av de ca 1500 sidene vi har på pensum så klarer jeg ikke finne det, grrrrrr!!!!! At en så liten tinf kan ødelegge for hele oppgaven da! Kommer nok ikke på msn før om en uke, for da er jeg ferdig med både denne og neste eksamen;) Har ikke tid til noe om dagen desverre:(
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 26. november 2007 #21 Skrevet 26. november 2007 Får bare vente på deg jeg da.. Hehe.. Men her har du tid til å være;o) Hihi!! Morten jobber overtid idag han da.. Du skulle bare sett det fine kjedet jeg fikk av han fra Praha:o) Hehe..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. november 2007 Forfatter #22 Skrevet 26. november 2007 Hehe, her kan jeg titte innom innimellom, mens på msn snakker man hele tiden, så da får jeg ikke gjort annet;) Kjedelig at han jobber overtid da. Han gjør det ofte han virker det som. Dere får kose dere masse når han kommer hjem da:) Åå det kjedet hørtes jempefint ut, så heldig du er da! Snill kjæreste du har <3 Sambo kommer vel hjem om en times tid han, men han er egentlig bare i veien for tiden;P Har jo bare tid til lesing og eksamen jeg... Gleder meg til å ha tid til og være sammen han igjen. Han er litt lei seg for at jeg må være så avvisende og usosial stakkars.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 26. november 2007 #23 Skrevet 26. november 2007 Hehe:o) Ja han jobber overtid mandag til onsdag.. Den største pusen min er kansje syk da:o( Fått en stor kul nederst på ryggen.. Får ikke reist til dyrlegen før torsdag, pga penger:o( Skjønner han gleder seg til du er ferdig med eksamen og lesing:p Hehe
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. november 2007 Forfatter #24 Skrevet 26. november 2007 Neeeei, stakar pusen!:´-( Det er så trist når dyr blir syke. Får håpe at det er noe helt ufarlig, sender pusen masse bli-frisk-tanker! Mamma var så snill og dro på biblioteket for meg, så nå har jeg en hel bok om holdninger. Eller skal hente den hos henne i morgen. Har fått skrevet to sider og greier, så er i full gang nå Skal du teste på lørdag?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 26. november 2007 #25 Skrevet 26. november 2007 Ja det er kjempe trist at dyr skal bli syke:o( Så bra da.. Kansje du blir ferdig da.. Hehe.. Jepp kommer til å teste til lørdag om jeg klarer å holde meg så lenge;o) Ikke så enkelt det da.. Men hadde det vært deg hadde du testet vær dag.. Hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå