Gjest ->>- Skrevet 7. november 2007 #51 Skrevet 7. november 2007 Mhm, det er ordentlig viktig for meg om du er her eller ikke.
Gjest ->>- Skrevet 7. november 2007 #52 Skrevet 7. november 2007 Så kan du bruke aftenen til mer konstruktive ting?
♥Prinzessin♥ Skrevet 7. november 2007 #53 Skrevet 7. november 2007 Det er sannsynligvis revnende likegyldig for luvstruck-Annie om jeg er her eller ikke, men jeg annonserer nå like fullt (og ikke så lite hovent) at jeg hopper der det er lopper nå. *Bingen kaller* Natta. :-)
Gjest ->>- Skrevet 7. november 2007 #54 Skrevet 7. november 2007 Tror jeg jammen jeg også skal gjøre, så kan annie bruke natten på å spekulere ut en teori om at du er meg og jeg er deg. G'natt.
♥Prinzessin♥ Skrevet 7. november 2007 #55 Skrevet 7. november 2007 I drømme, kanskje. Både mann og barn er på ferie... :-( Så eventuell action vil skje når REM'en inntreffer. Nå regner jeg selvfølgelig med at du tenker like koffert som meg.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #56 Skrevet 7. november 2007 Skuffet. Og begynner å tvile på at du har beholdt den snerten du hadde..
Gjest Skrevet 7. november 2007 #58 Skrevet 7. november 2007 Og dette begynner å likne svært på KongTom-ronkerne from yesteryear. Så pila, hvis du viser deg å være KT vil jeg gjerne slippe å vite det. Og jeg er jævla klinbar.
Gjest ->>- Skrevet 8. november 2007 #59 Skrevet 8. november 2007 Ssssh, la nå annie komme til saken på egen hånd. Innbiller meg forresten vagt at jeg hang her ganske lenge parallellt med ovennevnte, men det kan sikkert en av de anonyme maniacs bekrefte eller avkrefte - jeg går ut fra at de loggfører det meste her og nærmest gnir seg i hendene av fryd når de ser over samlingen. Litt sånn "Skarru værra med hjem og se på dibsitatsamlinga mi, schnuppa?"
Gjest Skrevet 8. november 2007 #60 Skrevet 8. november 2007 Det verste er at det antakelig funker for noen. Jeg aner ikke når du kom og når han gikk, og det er ikke bare fordi jeg ikke har sovet i natt. Men annie opplyser oss sikkert.
ragna Skrevet 8. november 2007 #61 Skrevet 8. november 2007 duh, kan noen vennligst opplyse meg? annie tror at pila er en mann egentlig? eller tror annie at pila er sug lut? og at hun selv er en mann? eller er annie en mann som vil overbevise pila om at det egentlig er en mann hun trenger? humm? forelskelse gjør mye rart med ett sinn. jeg trøster meg med at jeg en vakker dag skal få se pila og sug lut i klineposisjon.
Gjest Skrevet 8. november 2007 #62 Skrevet 8. november 2007 Det blir sånn: ->>- suglut eller sånn sug lut->>- eller sånn -<<- suglut eller sånn sug lut ->>- osv. Mer avanserte posisjoner er vanskelige å få til, gitt.
Gjest ->>- Skrevet 8. november 2007 #63 Skrevet 8. november 2007 Inntil det motsatte er ettertrykkelig bevist går jeg ut fra at annie har ei greie for meg, men får noia av at det dermed gjør henne skeivere enn en gjennomsnittlig fjellbjørk. Dette vil selvsagt bli heftig dementert, men denslags kan man jo glatt avfeie - alle vet jo at det er grusomt å finne seg sjæl-fallera. Har'u kikkertendenser, ragna? Makan.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #65 Skrevet 8. november 2007 Annie her. Jeg dropper ut nå, vel vitende om at jeg er lengre unna å ha utført oppdraget jeg kom for å løse, enn skruen som ikke fulgte med den flatpakkede kommoden fra Ikea som er halvmontert og dekker det allerede litt for store gulvet på soverommet mitt..
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #66 Skrevet 12. november 2007 Sug lut har fått en ny bestevenn, men- Kan man kle seg ut og så kle seg ut igjen? Det burde du tenkt på luten Har du sett mer på tråden enn knuten? Han har lenge greid dette bra Har i så fall skapt historie da -på Kranglesiden! Alt er jo likt Hvis vettet fungerer som sikt! Velkommen kongen Eller Heller Velkommen etter Luten!
Gjest Skrevet 12. november 2007 #67 Skrevet 12. november 2007 Kudos for poetismen, men det er en liten ting du faktisk velger å se bort fra: Om pila skulle være KT så er jo det også uinteressant, så lenge pila funker som pila. Jeg forholder meg til nickets personlighet, ikke til personen som sitter og taster. Om fire av de jeg liker å taste med viste seg egentlig å være én person irl, og denne personen igjen viste seg å være Carl I Hagen på syre som satt i ridestøvler og nynnet Horst Wessel-sangen, så ville ikke det ta veldig mye fra tasteopplevelsen min. De fleste av oss her har det faktisk sånn, skjønner du.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #68 Skrevet 12. november 2007 Ok. Greit nok. Men hvis du var sikker på at det faktisk var Carl på syre så hadde vel heller ikke du kunnet holde det særlig lenge for deg selv vel? Jeg måtte jo bare få sagt det. Synd det ikke finnes et 1000tips her, men den gode følelsen kompenserer. Ahhh! Heeiidåå! :-)
Gjest Skrevet 12. november 2007 #69 Skrevet 12. november 2007 Hvis det var Carl på syre ville jeg faktisk satt det på plusskontoen hans, som ellers er sørgelig tom.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #70 Skrevet 12. november 2007 Men helt seriøst. Har det ikke slått deg? At pila er kongen? Du er jo skrivekunstner'n selv?
Gjest Skrevet 12. november 2007 #71 Skrevet 12. november 2007 Ikke smisk, det er ukledelig og gjennomsiktig. Og nei, det slår meg ikke nå heller, ikke engang som en gnagende mistanke. Trenger du at jeg lurer?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #72 Skrevet 12. november 2007 Hvorfor skulle jeg smiske? Det var ment som et kompliment. Rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå