Gå til innhold

->>-

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste norske smørepålegg er djevelens verk og burde forbys i barnehager og andre institusjoner hvor andre mennesker må forholde seg til ånden man får av dem. Det inkluderer også leverpostei og kaviar.

Men klinbar er jo egentlig bare den dannede formen av pulbar, så vi kan sikkert ordne noe.

Skrevet

Ja det har det. Og hadde det vært en muselort av en sjans for at han ville innrømt det, skulle jeg jammen fyrt løs.

HI

Skrevet

Det blir nok en stund til jeg innrømmer at jeg er en han, ja.

Så hva var formålet med tråden?

Skrevet

Joho! :-D Var bare det jeg ville vite! :-D

(Hei!)

Skrevet

Ops. Jeg overså ordet -en- i svaret ditt. Det ble jo helt feil det da! :-(

Skrevet

At det er en stund til? Ville det ikke være enklere å spørre direkte?

Skrevet

Nei jeg trodde det stod:

Det blir nok en stund til jeg innrømmer at jeg er han ja.

Så du skjønner, jeg trodde jeg var i mål! :-/

Skrevet

Jepp. Jeg er ganske snodig :-)

Jeg trodde du sa at det var en stund til du skulle avløre at du er "han".

Skjønner?

Skrevet

Det er da mye samme sak om jeg det blir en stund til jeg avslører at jeg er han eller at jeg er en han. Så kan du jo bruke resten av aftenen til å fundere på om det skal tolkes dithen at noen av delene kommer til å skje.

Skrevet

Vi kunne jo latt det bli med at vi , altså du og jeg, kom til en enighet her. Du kan jo lett innrømme bare til meg, på din spesielle måte at du er du. For du vet i tilfelle at jeg er jeg. Ikke sant? For du er ikke dummere enn det ;-) :-)

Ikke mye å be om? Du kan jo for eksempel gi meg et hint som vi begge skjønner ikke sant? Tar du den sjansen?

Kom igjen da!

Skrevet

Ja, jøss.

Bruker du ofte et døgn på å komme til saken når du vil spørre om noe?

Skrevet

Var det hintet? Greit å få det på det rene før jeg graver til musklene spretter i historikken vår..

Skrevet

Føler meg fristet til å starte en "Er det bare jeg"-tråd, men det får holde med et innlegg.

Er det bare jeg som ser at Annie er dødelig in love with Månestråle? :-)

Skrevet

Tsk, for alt dere vet er annie meg og jeg er dødelig egosentrisk. Det ville jo forklare at jeg gidder å veksle meningsløse replikker her nærmest non stop.

Intet er som å spekulere i identitet i anonyme fora.

Skrevet

Hehe.... Blir nærmest som å spekulere i hva som ligger bortenfor universet. Og hva som ligger bortenfor der igjen. Meningsløst, underholdende og til å bli litt gal av. :-D

Skrevet

Her! Her! *vifter som en gal med armene* Ikke stikk nå da.

Må til bunns!

Skrevet

Tsk, jeg er overbevist om at luten er klinbar når hun ikke har inntatt makrell i tomat, og da kan det være det samme med resten. No offense, annie.

Skrevet

Annie tror du er en mann som har vært til bunns i henne. Det er det jeg ser med koffertblikket.

Skrevet

Ok. La oss komme til saken. Hva kan jeg by deg til kaffen? Eventuelt.

;-)

Skrevet

Jeg lover. Gi meg det jeg vil ha og jeg forsvinner like fort som jeg kom. Ikke noe mas..

Skrevet

Erru gæern, pila, jeg skal hoppe til sengs om to minutter. Kaffe = the liquid devil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...