Gå til innhold

->>-

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet hvem du er... Har du ikke tenkt å avsløre deg snart?

Please ikke svar noe tull nå da.. Don't diss me ok? ;-)

Skrevet

Jaha. Ja, jeg har vel ikke akkurat gått inn for anonymitet. Vil du jeg skal publisere fullt navn, adresse og fødselsdato fordi du muligens kjenner meg? (noe jeg forsåvidt forholder meg skeptisk til inntil du hilser på på pm).

Skrevet

Ikke slik kjenner da! ;-)

Kjenner deg herfra da dummen!

Skrevet

Som i "du mener jeg har flere nick her"? Ja, deg om det.

Skrevet

Du har ikke en hvilken som helst fortid her akkurat.

Gi meg litt cred her da!

Skrevet

Nei, du får ingen cred, men teorien er sikkert fin.

Skrevet

Mye gøyere om vi kunne startet en greie her nå. Du kunne gitt meg et ørlite hint..

Savner deg. Er den tiden def over ? :-/

Skrevet

Det er ikke akkurat vanskelig å skjønne hvem dette er. Sug Lut. Tullingen som disser tyten her, men er regget det som pila. *dåne*

Skrevet

Neste gang du får en hjernebølge så sett deg stille ned og vent til det går over, hva?

Utover det så er det kanskje på tide å gjøre nettopp det - disse tyten - men det er bare så jævlade kjedelig. Men naglet til et kors på jorden påtar jeg meg selvsagt oppdraget på vegne av jordens folk, når kjernetytere nå våger seg hit inn igjen med nick og håper at alle ulykksalige mailer er glemt. Vel, newsflash, det er de ikke.

Skrevet

Du, jeg er utmerket i stand til å disse tyten her helt på egenhånd om jeg skulle få det behovet.

koz og klemz.

Skrevet

Hva skjedde her?

Er bare en gammelkrangler jeg som kjenner igjen "lusa" på gangen!

Kjenner igjen vendingene fra ->>- langandes vei. Og blir nostalgisk da vet dere! ;-)

Skrevet

Jævla godt gjort å kjenne igjen folk som skriver under med nick. Vi er alle imponert over deg.

Skrevet

Jeg skjønner ikke en dritt, og godt er det. :-)

Skrevet

Skrivemåten kjenner man igjen. Det hadde vel ikke mulig for Sug Lut heller i lengden, å prøve seg på ny id.

HI

Skrevet

Som du gnåler da, hva er greia - være sikker på at alle ser deg? Om du mener jeg har hatt et annet nick, så er det helt i orden; mén i vei.

Skrevet

Hva har jeg egentlig i denne tråden å gjøre? Det er ikke meg du ønsker kontakt med, tydeligvis, så min rolle her er uklar selv om jeg tydeligvis også er pila?

Skrevet

HI, du kunne jo bare oute det nicket du mener er -<<- og bli ferdig med det, har det slått deg?

Skrevet

Du kan være til pynt. En tråd får aldri for mange klinbare damer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...