Gjest ->>- Skrevet 5. november 2007 #51 Skrevet 5. november 2007 Eh, Afghanistan og Irak ligger i Asia.
♥Prinzessin♥ Skrevet 5. november 2007 #52 Skrevet 5. november 2007 Hehe... Det burde asiateren visst, ja.... ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #53 Skrevet 5. november 2007 Trodde det bare het Midt Østen,jeg. Lærte noe nytt,gitt.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #54 Skrevet 5. november 2007 hva faen har det med saken å gjør at det ligg i asia da???en afghanistaner er jo ikke asiat fordi!!les innlegge før du skriver smarting!!!
Gjest ->>- Skrevet 5. november 2007 #55 Skrevet 5. november 2007 Eh, jo. Ordet asiat betyr "person fra Asia."
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #56 Skrevet 5. november 2007 har du noen gang hørt en fra afghanistan eller irak blitt kaldt kineser slik som asiatera blir??virkelig store kjøtthuer dere to!mangel på hjerneseller ja!!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #57 Skrevet 5. november 2007 uansett så sier aldri en iraker eller afghanistaner at han er asiat. men folk med asiatisk utsende derimot sier de ar asiat..hvet ikke så mye om sånt du eller
Gjest ->>- Skrevet 5. november 2007 #58 Skrevet 5. november 2007 Sukk. "Hvet" plenty, du. Og jo, jeg kjenner både irakere og afghanere som er klar over at de er asiater. Akkurat som jeg kjenner indere, pakistanere, lankesere, filippinere og vietnamesere som mener de er det. Fuglene vite hvor du kommer fra som mener du har monopol på ordet.
Gjest ->>- Skrevet 5. november 2007 #59 Skrevet 5. november 2007 Glad i deg også, kjære. koz og klemz.
Joolimooli Skrevet 5. november 2007 #61 Skrevet 5. november 2007 Hahahaha Det var godt og være borte noen timer, for så å komme tilbake og se at jeg faktisk kunne LE av denne tråden! Med tanke på hvor sinna jeg var istad (og fortsatt er inni magen min et sted), er det ganske bra! Blir fortsatt eitranes forbanna hvis jeg begynner å lese lenger oppi her, men det gjør jeg ikke, og slutten var jo artig! Men jeg lurer på... Er jeg europeer eller er det bare de fra Polen og omegn som det??? Hihi
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #62 Skrevet 6. november 2007 Jeg kaller de damene som kommer fra Russland og Polen for importvarer, men kaller dem også for europeer da:-)
Gjest Skrevet 6. november 2007 #63 Skrevet 6. november 2007 Rasist nei....litt for sivilisert til å være det..
ragghy Skrevet 6. november 2007 #65 Skrevet 6. november 2007 Jeg liker ikke utlendinger som kommer til norge for og snyte oss for penger av sosialen, staten eller what ever. Så vi norske som faktsik trenger hjelp ikke får en dritt på grunn av dem. Dem skal ha seg fortjent til og bo i Norge etter min menning. Eller kan den reise hjem igjen. Men vil ikke si jeg er rasist for er bare dem som ikke gjør noe for og vøre her, men det hjelder også nordmenn som ikke gidder og jobber og gjør det vanskelig for dem som trenger hjelp.
Joolimooli Skrevet 6. november 2007 #66 Skrevet 6. november 2007 Synes du de burde lære seg språket for å få lov til å bli her også ragghy???
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #67 Skrevet 6. november 2007 Jeg mener det... Ellers skal jeg personlig stå på grens å tuppe dem i ræva rett hjem igjen:-)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #69 Skrevet 6. november 2007 Yppert: gå å lek på motorveien, er du heldig kommer det en svær trailer....
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #70 Skrevet 6. november 2007 Håper det sitter en hottentott å kjører doningen da:-) Så har jeg grunn til å jage hottentotter resten av livet:-)
Joolimooli Skrevet 6. november 2007 #71 Skrevet 6. november 2007 Ok, Yppert. Jeg skal bruke en siste kalori på deg. Hvis du henter ordboka di, og slår opp alle ordene i innlegget til ragghy, så kanskje du skjønner hvorfor jeg spurte henne om hun synes innvandrerne burde lære seg språket for å få lov til å bli her. Skjønner at slike ting som staving og grammatikk er vanskelig å forstå og at du derfor, feilaktig, trodde at din mening var interessant.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #72 Skrevet 6. november 2007 Nå har jo du en del kallorier å ta av da vennen:-) så dette kan bli en lang natt for deg:-) god natta!!
Joolimooli Skrevet 7. november 2007 #73 Skrevet 7. november 2007 Det var det du klarte å finne på å si til det, ja... Imponerende! Det støtter jo min teori om at det er de mindre intelligente i samfunnet som blir rasister. Hvis jeg utfordrer deg mer nå kommer vel den vanlige "kalkunfitte"-glosa også tenker jeg.... Men det får være... Gidder som sagt ikke å bruke flere av mine hardt oppsparte kalorier på deg.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #74 Skrevet 7. november 2007 så så kaloribomba mi!! Du er ivrig på å rekrutere oss med nick til vigrid ser jeg!!! Så lenge du gulper opp at jeg eller andre er rasist her inne så får du vel heller nøye deg med at jeg ser på slike annenrangsborgere som deg, som totalt blottet for egne meninger!!! Du er så forkvakla i topplokket at du brøler rundt deg om rasisme bare noen nevner at dritten er svart/brun!!! Og da mener jeg slik avføring osv osv:-) Ta deg et par negerbjørner (bamsemums) så du klarer å holde dagens kaloriopptak ved like:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå