Gå til innhold

Din absolutt FLAUESTE historie!!!Hihi..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og typen var på fest for noen helger siden , 10årsjubileet til en mc-klubb i nærheten , maange kjente og ukjente... Da vi kommer hjem til han i 11-tia på mårran , kan han fortelle at "du , det er hull bak på buksa di.. Du har hatt det nesten hele tida." Jeg hadde lyst til å grave meg ned, vært overalt i hele lokalet , stått myye og dansa midt i rommet og greier,med den store revnen midt på rumpa :S

Og hvorfor han ikke sa ifra før?? Joda,for da kom jeg til å reagere som ethvert annet kvinnfolk, og måtte forlate festen for å hjem og skifte og hyla over meg .... DOH!! Jeg hadde bare gått inn på rommet til ****** og knyta genseren min rundt livet!!! Han vet nok å si ifra neste gang,var så flau at jeg ble fly forbanna :P

Ble neeesten like flau i dag da.....vi hadde *ehm* kosa litt , og sov et par timer, så våkna vi og satte igang igjen,men jeg var liitt tissetrengt,og sa nå må du stoppe, jeg holder på å tisse meg ut!! og løp på do.. Da jeg kom tilbake, var det DEN store flekken i senga,og han sa "ehh...du rakk det ikke!" Blæææææææææ jeg rødmer enda :P

Skrevet

dytter!

bra lesing;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...