Yo&La+spire Skrevet 30. oktober 2007 #26 Skrevet 30. oktober 2007 Det flaueste må vere den gangen... ...eg skulle i forbindelse med en jobb kjøpe angrepiller på ulike apotek. Troppa opp med lille på 5 mnd og kjøpte angrepilla og mannen som jobba der forklarte hvordan den fungere osv osv...han virka litt nervøs, men eg brydde meg ikke noe særlig.....Dagen etter skulle eg til et annet apotek, samme oppdrag, men dette ligger 2-3 timer å kjøre fra det eg hadde vert på dagen før. Eg ble derfor heeelt paff og ikke minst DRITFLAU! når eg ser at det er samme mannen som kommer for å hjelpe meg som dagen før. Er det mulig?! Først tenkte eg at eg måtte bare gå, men eg måtte jo gjøre jobben min, så eg spør som dagen før "Har dere angrepiller?" Mannen som tydligvis kjente meg igjen ble kjempenervøs og forklarte sånn halveis hvordan pillene skulle tas, og presiserte at dette var ikke et prevansjonsmiddel en kunne bruke hver dag, men en nødløsning....! Både han og eg ville bare at eg skulle komme meg ut....hehe....midt oppi det hele kjøpte eg noen babyskjeer, for eg tenkte at da blir det jo ikke såååå pinlig (som om det egentlig var det eg skulle kjøpe, men så "tok eg med ei eske angrepilla til venninna mi") men han tenkte nok sitt ja......
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 30. oktober 2007 #27 Skrevet 30. oktober 2007 synes bare ett par flauser inne her var "flauser "liksom jeg... da tør iallefall ikke jeg fortelle min!! den har med drikking og sex og gjøre...men tror jeg drøyer og fortelle den forelæøpig:-)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 30. oktober 2007 #28 Skrevet 30. oktober 2007 nei.. kom igjen renate&nydelige christina. har du sagt A får du si B *venter i spenning* he he.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #29 Skrevet 30. oktober 2007 Fortell fortell! Hehehe Jeg kommer med en drikking og sex historie her... Dette er mange år siden nå, men jeg var russ. Akkurat blitt singel igjen, litt vill og gal! Joda, det hadde seg sånn at jeg møtte en som jeg ikke hadde sett på noen år som jeg syns var kjempekjekk. Mer alkohol i blodet ble det utover kvelden og roting ble det.. Så fant vi ut at av alle ting BAK kinoen (sier ikke hvor for da kjenner vel noen igjen stedet.. ) at det var et fint sted å ha seg på... Det var midt på natta og ikke en kjeft å se, samt at det var mørkt.. så joda, vi heiv oss i vei vi for å si det pent.. Men etter noen minutter bak hekken, bak kinoen, så fikk vi plutselig lys på oss, vi hadde ikke hørt en dritt så vi antok at det bare var en bil som skulle passere... Men lyset fortsatte det, og vi hørte at noen kom i mot oss.. Vi heiv oss rundt med buksa på knea osv, og der så vi rett i trynet på 2 stk politimenn.. Gjett om de tok oss på fersken. De bare lo (heldigvis) og sa at de hadde fått beskjed om fulle folk bak kinoen, så de hadde reist for å kikke at ingen var skade etc. Gjett om vi fikk på oss kkærne kjapt..
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #30 Skrevet 30. oktober 2007 Heheh!! Neeeei huff, sånt fortrenger jeg !!!
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 30. oktober 2007 #31 Skrevet 30. oktober 2007 dette skjedde ca en mnd etter at jeg flytte til nesodden, fra nordnorge. jeg hadde mista siste båten over til nesodden en onsdags kveld og måtte overnattte hos en vennine som bodde på slemdal, og klarte selfølgelig å forsove, skulle på jobb meg dagen etter. så jeg hadde 5 min til bussen gikk fra slemdal, det var noe galt med t-banen så det gikk buss mellom slemdal og majorstuen. jeg løp til bussen og rakk den akkurat, da vi kom til majorstuen løp jeg inn på t-banen å ropte ut " går denne til natihonaltheatret!?!" ingen svarte, noen bare titta dumt på meg:/ kjente jeg ble litt frustrert, var jo kjempe stressa, 10 min. til båten gikk!!! så jeg ropa ut en gang til "hallo! går denne til natihonaltheateret!?!" så var det endelig en som svarte ja:) satt meg ned å t-banen gikk... så gikk det opp for meg! alle t-baner går forbi natihonaltheateret!!!! er jo et knutepunkt!!! kjente jeg ble litt rød i toppen, men sån er det med bønner i byen! ps. jeg rakk båten og kom tidsnok på jobb:D
Dudellidallo og Tillo Skrevet 30. oktober 2007 #32 Skrevet 30. oktober 2007 Hehe..Mange morsomheter her gitt=) Jeg har også ei flause-fulla-sex for en del år tilbake.. Var småforelska i en fyr og sef møtte jeg han på byn.. Og det ene førte til det andre som det av og til gjør;) Men... Dagen etter når vi våkna var senga full av blod og lille stakkar meg hadde fått mensen!! FLAAAAUT!!! Nærma meg ikke han mer! Blir flau når jeg tenker på det nå også..
Dudellidallo og Tillo Skrevet 30. oktober 2007 #33 Skrevet 30. oktober 2007 hehe, den var bra, nå fikk du meg til å le godt=)
Storebror & Lillesøster Skrevet 30. oktober 2007 #34 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har spydd på eksen min to ganger,det var da vi var sammen,den ene ganga på fest,da sov jeg i fanget hans,med hodet mellom bena og kroppen på sofaen,da spydde jeg han midt mellom bena... Andre gang var hjemme i senga,jeg kjente at jeg måtte spy og vi hadde vannseng,var så full at jeg ikke klarte og komme meg ut av den til slutt gav jeg opp og ja neg på brystet hans og spydde...stakkaren.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #35 Skrevet 30. oktober 2007 jeg har vel ett par.. for noen år siden var jeg sammen med en som jeg var virkelig forelska i, han hadde sovet hos meg tre uker i strekk og problemet mitt var at jeg fikk rett og slett fullstendig forstoppelse når han var hos meg, klarte ikke fise engang.. Så var det en sommerdag vi satt på marinen i trhjem (en slags park) og kosa oss med øl i sola.. han og en til gikk på butikken for å kjøpe øl og jeg benytta sjansen til å endelig slippe en etterlengtet fjert.. den var høylytt, type jordskjelv.. og plutselig ble det så stille.. jeg hadde jo såklart i min glede over å unngå at han hørte meg fise glemt helt at det satt sikkert minst hundre andre mennesker på marinen også for å ikke nevne alle gangene jeg har sendt sms feil med ymse komiske resultater:P en av de verre var da jeg og noen venner satt alt annet enn edru en kveld.. vi var fire stk og den ene jenta var ganske stor kroppslig.. vi satt å snakket om å dra på pirbadet en dag og den dag i dag kan jeg ikke fatte å begripe hvordan jeg klarte å gjøre noe sånt men med hodet ganske susa klarte jeg å klemme henført ut av meg at: ja det gjør vi også kan vi bruke ******* som flytebrygge!!! trenger jeg å si at hun surna fullstendig? uff:( hehe
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #36 Skrevet 30. oktober 2007 kom på en til forresten:) jeg var i oslo for aller første gang, under sommerparadehelgen:) uansett så satt vi itrappene ute på oslo s jeg og noen venner, det satt også noen gutter dær som var venner av mine venner osv.. litt sånn småbrisen og glad satt jeg å sang en del "homsesanger" type jeg heter kjell og er homoseksuell og jeg kjenner en bil, han heter pål og er homofil osv osv osv.. da det ble riiimelig stille rundt meg..jada de guttene som var venner av mine venner, de var såklart homser.. blemme!
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #37 Skrevet 30. oktober 2007 vel mens jeg er så godt igang, dette var mer venninna mi enn meg egentlig men det var på min bekostning.. vi var på butikken før vi skulle dra på fest, hun skulle kjøpe sjokolade og lurte på hvilken jeg likte, siden jeg hadde ei knust tann på ene siden i munnen og det iste på ander sidne kunne jeg ikke tygge sjokolade, bare suge på den og det forklarte jeg og sa at jeg dermed helst holder meg til melkesjokolade siden den ikke inneholder noe som MÅ tygges og da klarer hun si høyt: ja så du suger på alt du da? Samme venninne og jeg dro etterpå videre med bussen til denne festen da, på bussen var det ganske stille så venninna mi mente vi skulle be buss sjåføre sette på radioen, jeg sa at ja men dær er det bare ræva musikk uansett hvorpå hun sier igjen rimelig høyt: ja men ræva e ber enn ingenting:P hehe
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #38 Skrevet 30. oktober 2007 hmm kan vel ta med en siste delikat en... jeg hadde fest oh på den fetsen var det en rimelig deilig kar jeg hadde lagt min elsk på.. siden jeg ikke hadde soverom fordi jeg bodde på hybel type sove på stua så endte vi inn på badet for å ha sex, han feide ting av vaskemaskina og satte meg oppå den også satte vi igang.. etter en stund kikka jeg ned og oppdaga blod.. eeehn jeg blør men jeg har ikke mensen altså sa jeg til han, har det noe å si for deg? nei enn for deg svarte han? nei det hadde ikke noe å si for meg så vi fortsatte.. etterpå skulle jeg sette meg på do og datt nesten av doskåla for fy faen som det svei.. det var blod over hele badet mitt og doen og vaskemaskina for på vaskemaskina lå en sånn kjekk liten øyenbrynskvin til å skjære bryn med.. denne hadde jeg skuva litja over og fått revet bort en rimelig stor bit av ene kjønnsleppa med når vi hadde sex.. men det verste var at jeg var så full at jeg viste alle som ville se hvor ille det var uten å tenke over at det var musa mi jeg sto å viste frem og jeg presterte å ringe en kompis å si at du må komme å kjøre meg til legen for jeg har skjært av meg musa mi:P hehe
Miramor Skrevet 30. oktober 2007 #39 Skrevet 30. oktober 2007 Var på overnattingsbesøk. De skulle få ligge på soverommet til meg og min ex. Jeg hadde gjemt div. "suspekte" leketing i en koffert oppi skapet. Døren til skapet hadde visst gått opp litt, og da min exsvigermor skulle lukke det - så startet en vibrator. Hun var skikkelig var for lyder og hun trodde det var en vekkerklokke som bråkte. Vi hørte et skrik, og måtte gå inn til dem. Da sto min ex-svigemor med min vibrator i hånden. Helt sjokkskadet. Jeg har aldri, aldri vært så flau i mitt liv. Heldigvis ble jeg skilt så jeg slapp å treffe de igjen.
wirre;o) Skrevet 30. oktober 2007 #40 Skrevet 30. oktober 2007 jeg ler så jeg har tårer i øynene.... godt jeg har trenet bekkenmuskulaturen...
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 30. oktober 2007 #41 Skrevet 30. oktober 2007 Tiger Puppen eller moren til luckas!! HAHAHA...jeg lo av den siste flausen din der..uff, men jeg håpet at en skikkelig flause skulle tikke for da kan jeg også fortelle min værste drita-fulle-flause-sex ting:-) hehe Her er min: Dette sjedde for mange år siden, 6 år siden faktisk...jeg var 19år, singel og party LØVE!!! Var på en musikkfestival i en annen by, vi sov hos en kompis av ei vennine, og i det huset hadde han invitert mange andre den helgen...jeg ble veldig keen på en gutt, en skikkelig playboy ...haha..uff...det var den tiden:-) Det ble ett stort forspiel den kvelden i huset... masse folk.... Utpå kvelden ble jeg forferdelig full...jeg fikk det for meg at jeg ville ha sex med han playboyen akkurat da! Tøff i trynet og drita full gikk jeg bort til og han : "skal vi pule nå?" han var ikke vanskelig og be...jeg dro han etter skjorten nærmest, inn på ett ledig rom ved siden av stuen.... Vi satte i gang og pule vi...glemte å låse døren...en kompis kom inn...han smelte fort døren igjen, etterpå hørte jeg masse latter og fliring fra de andre i stuen!!! flaut! Vi holdt visst på i mange timer for da vi var ferdige hadde alle de andre dratt på festivalen hehe...enda flauere....!!! Vi kom oss med taxi til festivalen til de andre...så uffatelig flaut for da var jeg nesten edru igjen:-( Ett par år senere traff jeg han kompisen som kom inn på rommet, jeg traff han her i byen...jeg ville bare synke under...men neida, han ser meg , vinker og kommer bort til meg og sier: "hei, er ikke du renate som pulte (navn ja..) på den festen?! Need I say more??
ragna Skrevet 30. oktober 2007 #42 Skrevet 30. oktober 2007 HAHAHAHA, jeg ler så jeg gråter her jeg sitter Leon-Sjønnassen født 19.10.06.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #43 Skrevet 30. oktober 2007 fniise, det skal aldri være lett:P jeg har en del slike sexflauser jeg gitt:P jeg var sammen med en i lillestrøm for ikke så lenge tilbake, jeg hadde ikke møtt mamman hans enda eller søsknene hans.. vi lå på stua å hadde oss da det ringte på døra, vi trodde den var låst så vi bare lot være å åpne.. men plutselig står mamman hans og tre-fire småsøsken på stua og vi bare eeeh.. tatt gud at vi hadde dyna på selv om det lå diverse leketøy rundt omkring:P og herregud verst da.. jeg var hos ei venninne en gang dær det var en kos som var skikkelig fin..vi gikk på badet en tur og ja ting skjedde også kom han på puppene mine.. jeg tørka av og tusla inn på stua hvorpå de fleste begynte å le mens venninna mi mumla faens bitch og gikk.. jeg skjønte ikke en drit før jeg tok meg til halsen.. jada dær var det sæd hehehe.. desverre var venninna mi forelska i han , noe jeg ikke visste, derfor den trivelige reaksjonen hennes:P
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 11. mai 2008 #45 Skrevet 11. mai 2008 Da kom visst min også gitt.. Jeg og nåværende sambo trengte en liten pause (han måtte slippe mammas skjørt litt) og v i tok 4 mnd fra hverandre.' Midt i dette fant jeg og jentene ut at vi skulle til Kos.. For min del var det bare for moro... festing og koselige strandtrurer....jeje siste kvelden av de 2 ukene vi hadde vært der gikk den en sinnsyk FAN i meg.. Jeg SKULLE ha det litt "moro" og oppleve "verden" før jeg kom meg hjem til Oslo igjen. Gikk inn på et utested og fant et passende offer, og virkelig fikk offentlig bj mens han sto på høyttaleren og danset. Det tok rimelig kort tid før vi befant oss på stranda i diverse stillinger og alt annet vi kunne klare å komme på. Natt blei forti til dag, og dag blei fort til midt uti vannet på badestranden: jeg tror vi er litt høylydte sa jeg, som ikke hadde sett solen ennå... Hadde det bare vært så vel, sa han som hadde sett alle barnefamiliene som hadde trukket ned til solsengene der vi holdt på. Flau som fan ja :/ Men det endtre jo ikke der... Vi var jo fulle som nordmenn flest i syden, og ga litt f... skulle ta siste innspurt pent og rolig... før han plutselig hyler ut: de har tatt kameraet mitt!! Vi fant raskt ut at lonmmebøker, mobiler osv også var borte.. Vi brøyt opp og løp hvert til vårt for å få tak i tlf og snakke med flyselskapene.. Vi måtte jo hjem- uten billetter.. Jeg var sinnsykt flau, for å si de mildt. Når jeg kommer opp på hotellrommet og forteller saken får jeg høre: jaså ja, det var dere det. vi stussa på det. syntest vi kjente igjen stemmer og kropp sa jentene :/.. FAN, vi hadde bråket og vist oss frem for hotellet som lå 300 m fra stranda... jeg fikk ringt flyselskapet, pga forsikrinng måtte de vite hva som hadde skjedd, og det var en knallrød meg som fortalte historien i korte trekk. Fikk ny billett og kom meg til Oslo. Begynte i ny klasse på skola den samme høsten.. Hørte før vi alle skulle inn i klasserommet at noen av gutta der hadde vært i kos samme sommeren.. Vi presenterte oss og prøvde å lage litt humor. Jeg fortalte at jeg hadde vært i kos og på mystisk vis mistet billetten før avreise... Noen min etter reiste det seg en flott fyr og sa: jeg var også i kos, og han grekeren som stjal tingene våre har fortsatt bildene jeg tok av deg på stranden!! rettet mot meg... DET VAR FYREN fra siste kos natta.. Dæææven jeg holdt på å daue. Bytta klasse samme dagen og skygga fort banen. Bytta faktisk skole og.. Så kom dagen hvor jeg skulle møte min kjære igjen og vi kulle finne ut av vår fremtid. Han fortalte om en sommer fyllt av bare jobb og slit, og jeg sa at jeg hadde vært i kos og hatt det bra. Senere ¨på kvelden dukker det opp en fyr som var i slekt med sambo( hadde ikke møtt alle), han var visst tremenning, og skulle presentere seg.. Vi bare stirret på hverandre. Det var fan meg strandfyren igjen. Tremenning av sambo, og maks flaut IGJEN! Sambo vet ennå ikke hele historien,men har fått med seg at vi har sett hverandre på fest.. Heldigvis ikke at vi har hatt sex foran åpen scene av barnefamilier og restauranteiere, blitt satt i samme klasse og senere blitt presentert som svogere to come" klisjè: så absoluut Flaut: helt sinnsykt Forfælgende: du skulle bare visst Uff. snakk om flause som følger deg..
1mor3barn&1000ideer Skrevet 11. mai 2008 #46 Skrevet 11. mai 2008 Hahahaha ler saa jeg griner..... men denne er virkelig det mest SKAMFLAUESTE jeg har opplevd..... DETTE OVERGAAR ALT.... Jeg var ung og uerfaren, kun 17 aar, og nettop faatt min foerste seriose kjaereste...ja min foerste kjaereste i det hele tatt. Jeg var ganske saa soet og uskyldig paa den tiden. Det var tidlig en morgen, og vi hadde nettop hatt sex, og jeg staar opp for aa gaa paa do. Men i det jeg krabber over han, og reiser meg opp ut av senga, saa kommer det en hoy og buldrende prompelyd fra skjeden min! Jeg var like sjokkert som han! Han kikket paa meg med vantro, og trodde jeg slapp en brakfis. Jeg var om mulig enda mer sjokkert enn han, og forklarer at det var luft som kom ut fra skjeden (jeg hadde aldri opplevd slikt for heller) Men da jeg ser det sjokkerte trynet paa han, som stirrer paa underlivet mitt, begynner jeg og le selv mens jeg forklarer. I det samme kjenner jeg at det renner sperm ned mellom bena mine (og jeg staar fremdeles naken foran han) og han ser like sjokkert ut, og jeg tenker jo at jeg maa jo virkelig se lekker ut her jeg staar og fiser og det renner sperm ut mellom bena mine... Og med dette i tankene, mens jeg proever aa forklare at jeg ikke feis, saa begynner jeg virkelig aa faa latterkrampe. Jeg ler og ler, og klarer ikke roere paa meg, og det verste er at jeg maa saa paa do!!! Jeg ler enda mer, og det verst tenkelige skjer,...jeg tisser paa meg av latter!!!!!!! DA kan du vel tenke deg hvordan jeg hadde det der jeg sto naken i en gul dam!!!
☆Gudlo☆ Skrevet 11. mai 2008 #47 Skrevet 11. mai 2008 jeg traff igjen en gammel klassekamerat for ikke så lenge siden. Og vi slo av en prat. Han er forøvrig en meget pen type, noe jeg tror han vet selv også;-) Da vi holder på å avslutte samtalen klarer jeg å blande sammen to setninger og klarer å si: "Hyggelig å SE PÅ deg igjen" Gu`bedre meg då ble jeg flau. Jeg ble knallrød, sa bare hade, og snudde tvert om uten å forklare meg... Uff;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. mai 2008 #48 Skrevet 11. mai 2008 jeg var 15 og passe usaklig som 15 åringer ofte er. i hvert fall så fikk jeg skriftlig advarskjel fordi jeg aldri tok ut pirsingen i tunga før jeg kom på jobb. (det var helt rett av dem og gi meg dem advaaselen) men 15 år og usaklig som jeg var så ble jeg temlig fornermet, så senere i kantina satt jeg jo og fotalte dette til alle og hvor slem, teit, dum, inkompetent osv sjefen vår var. de jeg fortalte til var merklig stille, men jeg fant jo ut hvorfor. sjefen satt på boret bak meg.... han var i midlertidig veldig profesjonell og forsto at jeg var en liten drittunge. vi jobbet sammen i mange år etter dette. men guuuud så flaut!!
silia Skrevet 11. mai 2008 #49 Skrevet 11. mai 2008 Jeg var 15 år, og var blitt akutt betatt av en flott type. Jeg har aldri vært flink med å huske ansikter, og en kveld jeg og noen venner var på dans ville jeg ta en runde for å se om han (A*****) var kommet. Jeg var litt småfull, og kom ut på parkeringsplassen. Der stod A***** sammen med noen kompiser(trodde jeg). Han ropte navnet mitt og sa hei. Jeg ble litt i stuss, men typen var jo rådeilig, og jeg gikk såklart bort og vi stod å småflørta/pratet. Plutselig kom en jente jeg kjenner, og spurte hvem disse guttene jeg stod sammen med var. Jeg presenterte da A***** for henne, og han så på meg med DE NYDLIGE ØYNENE, og sa: JEG HETER IKKE A*****, JEG HETER E*****. Småfull som jeg var, trodde jeg han tullet, så jeg lo det bort. Men han gav seg ikke, og det endte med at jeg ikke trodde på ham før han viste meg sertifikatet sitt. Det viste seg at han hadde snakket med søstra mi engang jeg var sammen med henne, og det var derfor han visste navnet mitt. Han var dessuten litt snarlik A****, men MYE PENERE!!!! Gjett hvem som følte seg som en IDIOT da hun tuslet derfra??!!! Det hører til historien, at jeg ble sammen med E**** året etterpå, så jeg må ha gjort et bra inntrykk likevel. Vi har nå vært sammen i 16 år til tross for en pinlig start....
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 11. mai 2008 #50 Skrevet 11. mai 2008 Jeg var på kafe med en veninne og en kompis av henne som jeg ikke hadde møtt før. Vi sitter og snakker om musikk og kommer inn på ett nytt band. Både veninnen min og han andre fyren er musikkere og jeg prøver å henge med i samtalen så godt som jeg kan, så når de snakker om denne nye gruppen blir jeg litt ivrig....dette hat jeg nettopp lest noe om! Men....jeg har tydeligvis ikke fått med meg alle detaljene og sier høyt og tydelig at denne nye gruppen heter Jaga Rasist! " Æææhh, det heter Jaga Jazzist og jeg spiller trommer der", sier kompisen. Fy flate, så pnlig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå