Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Har en følelse av at vi damene sitter inne med endel flaue historier, og det er alltid morsomt å lese, så kom igjen... Dette kan bli en kul tråd;) Min kommer senere:p
* 5 om dagen * Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 jaaaaa, men sorry, har fortrengt den.... og da har jeg ikke lyst til å fortelle deler av den, da blir den enda verre.. men sikkert andre her....
☆Anonymia☆ Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 vi skulle hjem fra bergen en gang,skoletur..så satt vi i bussen,og jeg fikk mensen,...merka ikke dette før jeg skulle reise meg,da det var glomma selv som rant ut..gjett om jeg var rask inn på do på ferja da..hahhahaha..
Lilly 79 Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg feis HØYT i søvne på første overnatting til han som i dag er mannen min. Han hadde nettopp stått opp, og satt på senga å kledde av seg. Jeg våkna av at senga ristet, for han lo mens han prøvde å ikke gjøre det med lyd Flaut? Eh, ja.
Diva Muffin Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg sto i kø til minibanken en gang, og like ved siden sto det en diger Hummer, med en mann i. Jeg begynner å legge ut om den type menn som elsker ideen om å ha en stor pikk mer enn dama si, og hvor synd jeg synes på henne.Snakker om hvordan noen tror de eier veien, og hvor mange munner som kan mettes for prisen av den bilen. Generaliserte fryktelig, og gubben min ble mer og mer stille. Så snudde jeg meg, og der satt fyren i bilen og så stygt på meg, med vinduet rullet ned.. Jeg ble dritflau! Og jeg kunne jo ikke bare gå heller. Så blir dama i køen foran meg ferdig, ser også stygt på meg, og går og setter seg i nevnte Hummer.
☆Anonymia☆ Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 lilly: hahhahahhahahhahahhaa tror jeg detter av sofaen her!!! jeg kom på en til: var en av de første middagene hos svigers,kjente ikke noen av dem da,og sambo er en av de som elsker å drite ut folk.. syns det er moro da.. så da vi hadde spist tok sambo og rydda av sin tallerk osv...så tok jeg min og satte den på benken..sambo satte sin inn i oppvaskmaskinen og jeg tok det som en selvfølge at han skulle ta inn min også..så jeg sto der da å venta på han...så sier han høyt: ja ??? du er ikke på noe hotell nå altså!!!! HERREGUUUUD så flau jeg ble.. har gitt han streng beskjed om at gjør han det igjen er det slutt.. hehehe
Milli Vanilli Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 For ca ett år siden skulle jeg presentere meg for ei (som jeg visste navnet på, men aldri hadde hilst på), og så klarer jeg å si hennes navn i stede for mitt eget... Gud så pinlig!!!
Lilly 79 Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Ja, vi ler godt av den i dag. Det som var så morsomt var at jeg lå å slafsa godt i søvne, og fikk for meg at jeg skulle kaste meg rundt til siden. Med det så slapp jeg den braker`n.
Lilly 79 Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 Å, kom på en til! Jeg er trønder, det må nesten sies før jeg forteller dette. Var inne på en dyrebutikk, skulle kjøpe kampfisk til jenta i huset. Mot meg kom DEN femifyren, han kasta liksom på hodet mens han sa på kav nordlending: "Kainn æ hjælpe dæ me nåkka?" Jeg fortalte at jeg skulle ha den blå fisken i den bollen der, og han svarte: "Okei. Dein e jo bare kjæmpefin. Nydelig fasjge" Og jeg svarte: "Ikke saint?" på kav nordlending. Fyren kikka rart på meg, og jeg ble illrød. (Har en tendens til å bli prega skjønner dere, det var ikke ment for å håne han, noe han trodde.)
Diva Muffin Skrevet 30. oktober 2007 #11 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har gjort mange rare ting... Jeg ventet på grønn mann, og sperret tydeligvis veien for en fyr, så han dyttet meg mer eller mindre vennlig til siden for å komme forbi. Jeg ble så sint at jeg dengte han over skuldra med paraplyen! Skikkelig tegnefilm... Misforsto situasjonen helt, og trodde han klådde. Hvilket en på bussen gjorde.. En fyr sto og gned pikken mot meg midt i rushet på 37-bussen i Oslo (for de lokalkjente), og folk så det. Det var bare jeg som ikke reagerte.. Så folk trakk seg unna, og jeg sto der som en idiot, trodde det var hånda hans som berørte låret mitt, siden det var trangt. Men det var jo litt rart at han ikke flyttet seg når det ble bedre plass? Så jeg så ned, og ble helt perpleks. Klarte selvsagt ikke å reagere, så jeg flyttet meg bare et godt stykke unna, uten å skade han på noe vis. Angrer! Så jobbet jeg på kjøkken en gang, og en hadde bestilt noe litt spesielt, som det tok litt ekstra tid å lage. Han sa jeg bare skulle rope når det var ferdig, så kom han og hentet. Fyren het Jan. Og jeg klarer å gaule JAN SIMONSEN, maten er servert! Det var noen som lo da.. håper de trodde jeg sa det for å være morsom.
mamman til ana Skrevet 30. oktober 2007 #12 Skrevet 30. oktober 2007 Hahahaha!!! Så bra!!!! Lilly 79 og hun oppe her som sa feil navn!!!!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 30. oktober 2007 #13 Skrevet 30. oktober 2007 LILLY: jeg har gjort akkurat det samme.. første overnatting hos han jeg nå bor med, kom det en brakfis i søvne. så høyt at jeg våknet.. he he.. fikk helt panikk.. prøvde å sparke foten i veggen og dra den bortover for å etterligne lyden, for det var jo bare foten min, ikke sant? he he.. huff.. blir fortsatt flau når jeg tenker på det. han har ikke sagt noe enda, men han må ha hørt det
Milli Vanilli Skrevet 30. oktober 2007 #14 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg kom på en til: Da jeg var ungdom, jobbet jeg ekstra på en kafeteria, og en dag skulle vi servere en gjeng som kom med buss. Det var to retter de kunne bestille, raspeballer og kald ørret. Det viktigste var å få ut varmretten, så jeg sprang frem og tilbake og ropte "raspeballer". Etter noen runder, så stod jeg der og ropte ut raspeballer og ingen svarte.. Så ser den ene gjesten på tallerken, og sier: jamen, det der er jo ørret.. Så hadde jeg altså tatt tellerken med ørret uten å registrere det! Ehh, ørret, sa jeg og sprang inn på kjøkkenet igjen. Jeg ikke ut til de gjestene igjen, var så flau
Lilly 79 Skrevet 30. oktober 2007 #15 Skrevet 30. oktober 2007 Hahahahaha bobobaby, jeg tror jeg DAUER!!!! Akkurat det har jeg gjort i ETTERTID av den første fisen, for tro meg, det har kommet flere. Jeg har dratt føtter på madrasser, vegger, sengegavler, jeg har hostet, kremtet og stått i. Fy faen så flaut.
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 30. oktober 2007 #16 Skrevet 30. oktober 2007 kanskje ikke den flaueste MEN flau nok.... jeg og noen veninne gikk på rema 1000, skulle handle inn til voirspiel... så ble det snakk om hva var best, drikke fredag eller lørdag.... jeg mente fredag for da var en jo i så fin form igjen på søndag.. helga føltes lenger... men så fikk jeg ikke bsetemt meg om det var godt eller deilig å ikke være fyllesjuk på en søndag, så det endte opp med at jeg sa litt høyt at "DET ER SÅ JÆVLA GODT Å VÆRE DEILIG!" noen som så rart på meg da gitt.... og et par veninner som ALDRI glemmer det.... er flau enda, og herregud hva måtte folk tenke om meg... ikke lite innbilsk ho der.... hehe
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 30. oktober 2007 #17 Skrevet 30. oktober 2007 he he.. ja det var ikke siste gang det der skjedde her heller.. det skjedde vel omtrent hver gang jeg overnattet hos han den første tiden. he he.. men jeg fant en løsning på det det til slutt. fant ut hva som gjorde det. vi hadde hatt sex, og spermen hadde rent ned mellom rumpeballene mine, derfor den høye lyden. så jeg begynte å ta på meg en tanga etter sex. og da gikk det fint. he he..
Lilly 79 Skrevet 30. oktober 2007 #18 Skrevet 30. oktober 2007 Haha, skal vedde på at det er det om var tifelle med meg også:-)
La Perla Skrevet 30. oktober 2007 #19 Skrevet 30. oktober 2007 Hehe. jeg har en som jeg har fortalt før. Jeg er 40 år nå, og dette skjedde for kanskje 4-5 år siden, jeg var altså allerede da godt voksen. Det var en fin morgen, og jeg skulle påjobb. Hadde kåpe, veske, støvletter og var skikkelig "damete". Det er en lang nedoverbakke fra huset vårt, so, så svinger krapt langt nedi, der. Og det er et rolig nabolag, ingen mennesker å se, jeg følte meg sprek og lett (hehe) og begynte derfor å "pingste" nedover bakken, dere vet sånn at man først hinker på det ene benet og så på det andre, sånn som barn gjør. I full fart gikk det, jeg tok godt i med hvert fraspark. Plutselig ser jeg at noen har kommet rundt svingen og går oppover bakken mot meg. Det er min nærmeste nabo, en mann i førtiårene, og han har helt garantert sett meg i full sprett. Derfor føles det for dumt å bråstoppe, så jeg velger å fortsette. Men så var det litt lenger ned til svingen enn jeg hadde beregnet, normalt hadde jeg sikkert begynt å gå vanlig nå, men siden han har sett meg, føler jeg at jeg er nødt til å holde ut til vi har passert hverandre. Så begynner jeg å føle meg dum. Skikkelig dum! Og dermed blir jeg så grusomt lattermild også, og klarer ikke å holde tilbake et idiotisk glis. Så der pingster jeg nedover, med hopp og sprett, med veske og høye hæker, med DET brede gliset. Idet jeg passerer min forundrede nabo, sier han "Glad i dag, du?", og jeg svarer, kjempehøyt fordi jeg er fullstendig sprekkeferdig og boblende av innesperret latter "JAAAH!!" Har aldri følt meg så totalt teit før. Idet jeg hadde rundet svingen måtte jeg stoppe og ta opp mobilen og ringe venninnen min, og hun skjønte jo ingenting, for jeg tror jeg bare lo og lo i sikkert 5-6 minutter før jeg klarte å snakke. Huff.
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 30. oktober 2007 #20 Skrevet 30. oktober 2007 Har en historie om en som var utvekslingsstudent her for en del år siden. Mine venninner fant ut at de skulle være litt morsom med henne....hun var blitt veldig flink i norsk og de sendte henne på bakeriet for å kjøpe 10 boller og 1 brød. De sa til henne at bollene heter bollemus og brødet hun skulle ha het morrabrød......Stakar, hun stod der å sa hun skulle ha 10 bollemus og 1 morrabrød....
Lilly 79 Skrevet 30. oktober 2007 #21 Skrevet 30. oktober 2007 Hahaha, La Perla for en herlig historie! Jeg lo høyt gjennom hele innlegget ditt, takk for en deilig latter!:-) Jeg har en til, men det er mannen sin flause da. Eller flause er det vel ikke, men han kom med en kommentar som gjorde at jeg braste så innmri i latter en gang. Vi var i starten av samboerskap, og det var trangt med penger siden vi nettopp hadde kjøpt vår første leilighet. Han hadde så lyst på en bærbar, og jeg foreslo at han kunne ta en på avbetaling, (sånn betalingsfrihet i 4 mnd) og så kunne han betale ut hele pc`en når feriepengene kom. Da dro vi da, først til Lefdal. Han oppga alle personalia, og mannen i skranken sendte den nødvendige søkaden som man får svar på etter et par minutter. Men nei, det ble avslag gitt... Lettere skamfull sier mannen min: "Jamen, hvorfor det da? Jeg har jo aldri hatt innkasso eller noe!" -"Det kan være flere grunner til det, et eks. om du har flyttet og skiftet bostedadresse i år, kan det være en grunn" Tåpelig grunn tenkte vi, og dro til Elkjøp. De hadde annen låneutgiver, og vi søkte lykken der. Men nei, samme enden på visa der. Da ga vi opp, og kjørte hjem. Trodde jeg. Plutselig hiver mannen seg inn på parkeringsplassen til Expert, bremser og sier mens han er på vei ut av bilen: "Vent her du, jeg skal bare inn å få bekreftet et avslag jeg!" Jeg lo så jeg ristet.
Minesmå:)+en til! Skrevet 30. oktober 2007 #22 Skrevet 30. oktober 2007 OK, nå skal jeg skrive den FLAUESTE historien EVER! Jeg var med samboer, som jeg nettopp hadde blitt sammen med, på hytta. Vi drakk og hadde det gøy. Jeg drakk ALT for mye. Det hele endte med at vi kom oss inn på soverommet og hadde oss til. Vi sovna ganske fort etterpå. Midt på natta kjente jeg at jeg ble skikkelig dårlig. Jeg reiste meg opp for å spy ut vinduet, men endte opp med å spy på veggen og nedover hele golvet. Sambo reiste seg opp og sa han skulle ta det. Jeg sovnet igjen full som bare det. Vi sov vel 1 time til kanskje så kjente jeg at jeg måtte spy igjen. Denne gangen klarte jeg å hive meg med hodet ut vinduet og i det jeg spydde så feis jeg den kraftigste fisen jeg noen gang har fått til. Sambo reiste seg sjokkert i senga og da spydde jeg enda en gang til og feis enda høyere. Det gjorde det ikke bedre at jeg var naken og med baken mot han! HAHAHAHAHAHAHAHA.... Jeg sovnet full enda en gang... Morgenen kom og jeg husket INGENTING! Sambo sa: Husker du hva som skjedde i natt? Jeg må inrømme at jeg hadde noen svake minner....men svarte hmm... NEI? Så fortalte han hele greia...Jeg sank SÅ dypt, men vi LO så bare det! Det gjorde det ikke bedre at det var på svigers sitt soverom og vi måtte skrubbe gulvet og skifte sengtøy. Da de kom til hytta igjen sa de: Så fint å rent det var her da...HAHAHA::: De skulle bare visst! Hilsen flau sjønnass.....HAHA
LegallyBlond Skrevet 30. oktober 2007 #24 Skrevet 30. oktober 2007 Hehe La Perla - lenge siden jeg har ledd så godt =) Kjekt å høre en så positiv flau historie ;0)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 30. oktober 2007 #25 Skrevet 30. oktober 2007 Dette er egentlig min sambo sin flause da, men den gikk utover meg Før leide vi en kjellerleilighet i en enebolig. De som eide huset bygget om og pusset opp en periode, så d var veldig lytt, spesielt opp til kjøkkenet deres.. En dag drev vi å tøyset og sambo ropte på kødd: "Jeg skal ta deg hardt oppetter kjøleskapet!" (jeg var på kjøkkenet, han på badet, derfor han ropte...) Dette var i middagstiden, og hele familien satt sikkert på kjøkkenet i etasjen over...tenkte ikke på at de kunne ha hørt noe før jeg traff på damen i huset dagen etter da jeg hentet posten..Hun kremtet litt før hun sa: "D er ganske lytt nå, og d hender vi hører dere godt!" Da ble jeg flau da! Sambo lo godt da jeg fortalte d til han, men han ble ganske flau han og...hi hi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå