Gå til innhold

1. dag på Reductil - noen andre som går på Reductil-kur nå?


milli-augustgutt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

 

Dette går jo riktig vei for en hver! Kjempe bra.

 

Ny veiedag for meg denne uka:

vekt:

02.11: 85 (reductilstart)

12.11: 81,9 ( - 3,1)

19.11: 80,7 (-1,2)

26.11: 79 (-1,7)

03.12: 77,9 (-1,1)

 

Totalt: 7,1 kg

Nedgang på 1,1 kg denne uken. Har ikke trimmet eller tenkt så mye på kosthold denne uka. Har hatt nyrebekkenbetennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Dette går jo riktig vei for en hver! Kjempe bra.

 

Ny veiedag for meg denne uka:

vekt:

02.11: 85 (reductilstart)

12.11: 81,9 ( - 3,1)

19.11: 80,7 (-1,2)

26.11: 79 (-1,7)

03.12: 77,9 (-1,1)

 

Totalt: 7,1 kg

Nedgang på 1,1 kg denne uken. Har ikke trimmet eller tenkt så mye på kosthold denne uka. Har hatt nyrebekkenbetennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken har jeg stått stille,har ikke fått trent og det har blitt litt utskeielser....men det kan kanskje være greit med et lite pust i bakken :-)Håper på resultat neste uke....

 

Hvor blir det av alle dere andre da????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger meg med hær eg..

start 16.11: 70kg

23.11 68kg

30.11 67kg

07.12 65kg

 

mitt første mål er å na 60kg.der etter er de 55kg..

men regner ikkje me atte det går siden vi vil ha 1 baby til:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ny veiedag for meg denne uka:

vekt:

02.11: 85 (reductilstart)

12.11: 81,9 ( - 3,1)

19.11: 80,7 (-1,2)

26.11: 79 (-1,7)

03.12: 77,9 (-1,1)

10.12: 75,4 (-2,5)

Totalt: 9,6 kg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er. Har gått ned masse på kort tid. Vekta i dag var 85,4. Ned 0.9kg siden sist tirsdag. Økte dosen til 15mg på fredag, så håper det hjelper. Startet 9/11 med reductil. Vekt da 89,3. Gått ned 3,9 kg siden da. Vektapet er nok pga kostholdet mitt.Blir spennende å se om det går bedre med den nye dosen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

 

Vært et par travle uker og jeg beklager fraværet!

 

Sist onsdag hadde jeg tatt av 5 kg på 5 uker. I morgen har jeg holdt på i seks uker og jeg er spent på om jeg har tatt av noe mer... Om jeg klarer 2,1 kg til nyttår har jeg kommet meg under 80 kilo for første gang på flere år, og det hadde gjort godt...

 

Gikk opp for meg i dag at siden november i fjor har jeg nå gått ned 10 kg :) Veide 92 kg dda jeg kom hjem fra sydenreise 1/11-06 og det var det store bunnpunktet. Siden da har jeg kjempet hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har gått på reductil i syv uker nå, og har gått ned 1,5 kg i uka siden da. Tilsammen har det blitt over ti kg :-) Skal ned iallefall ti til, men allerhelst 15. Jeg får ta det litt etter litt. Jeg trener aerobic to ganger i uka, og merker at det er mye lettere å bevege seg allerede. Har hatt få bivirkninger, men merker at jeg svetter lettere enn før, også når jeg ikke trener. Godtesuget er helt borte, og det er nesten slik at jeg glemmer å spise(det er jo ikke så bra da....). Jeg har nettopp "oppdaget" at det er mangee reductil-brukere her, kjekt å se at vi er flere i samme båt. Her i huset er det veiedag hver dag:-) siden jeg ikke klarer å la være. Det er jo så gøy at vekta kryper nedover.

Gleder meg til en jul uten dårlig samvittighet fordi jeg spiser alt for mye søtt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudde ein måtte ha BMI over ei viss "faregrense" for å få resept hos legen på slankemiddel. Men sidan eg ligg på grensa til dødeleg overvekt (108 kg/175 høg, fekk tvillingar for 8 mnd sidan) så burde det vel ikkje vere noko problem.... Nokon som kan fortelle kor mykje det kostar i mnd for Reductil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!!! Etter ei treig uke, med lite nedgang, så jeg lyset igjen i dag. Nåla stoppet på 89,9 kg. Første gang under 90 kg på mange år..... Er så glad at jeg har lyst å rope det ut til hele verden. Nå har jeg gått ned 11,3 kg på 8 reductil-uker. Er bare så glad for at jeg turde å spørre legen om disse tabelettene. Jeg har hatt litt magevondt siste uka, og var litt oppblåst. Fryktet at det var reductilen som gjorde det, men kom på at jeg har begynt å ta jern. Når jeg kuttet ut de, ble magen bedre med en gang. Happy!! Hvordan går det med dere andre da?? Går det jamt og trutt rette veien?? Vi får glede oss til jul, og se frem mot passelige porsjoner med julemat, og litt juleknask i tillegg... det har iallefall jeg tenkt å unne meg.

 

Til Store-Tino: En månedspakning med reductil 10 mg, koster 370 kr.

Absolutt verd et forsøk. Jeg sparer iallefall penger på å gå på reductil fremfor masse snop, brus og utlegg på kafe, som ikke frister lenger.

Ha en fiiiiin-fin dag jenter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag viste vekta 84,3 kg. Ned 1,1 kg den siste uka. Er det meste jeg har gått ned på en uke siden jeg startet med reductil. Startet med 15 mg for halvannen uke siden, så håper det er derfor. Dette blir den siste veiinga før nyåret. Skal kose meg på helligdagene og prøve så godt jeg kan å være flink resten. Vil jo helst ikke gå opp igjen.

 

God jul til alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny veiedag for meg denne uka:

vekt:

02.11: 85 (reductilstart)

12.11: 81,9 ( - 3,1)

19.11: 80,7 (-1,2)

26.11: 79 (-1,7)

03.12: 77,9 (-1,1)

10.12: 75,4 (-2,5)

17.12 : 74,7 (-0,6)

24.12: 72,2 (2,5)

Totalt: 12,8kg

 

snorkfrøken:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mye usunn mat og godteri i går, måtte jeg bare veie meg for å se om jeg hadde gått opp. Tenkte det kunne hjelpe litt med skjerpings på disse spisefylte dagene. i dag var vekta 83,3. Har gått ned 1 kg. Det var en postitiv overraskelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei. Hvordan går det med Reductildamene i det nye året? Etter en deilig juleferie, med litt av alt(både mat og godteri) istedefor mye av alt som jeg har praktisert tidligere år, kom jeg gjennom jula uten å legge på meg... Hurra! Tror det må være første jula på mange år uten ekstratillegg på rompa ved nyttår.

Vekta viser nå 88 kg, og det betyr at jeg har gått 13,2 kg. Er kjempemotivert for å fortsette min nye livsstil, med mindre av alt spiselig... Håper å gå ned enda flere kg, har minst 10 kg igjeen før trivselvekta er på plass. Nå skal jeg koste på meg litt nye klær, som en liten belønning til meg selv(Er jo også nødvendig, mine gamle bukser er heldigvis for store nå).

Håper at dere andre damene også har hatt en fin ferie, og at dere fremdeles er i siget...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mye dårlig spising av både mat, kaker og godis i julen tok je ikke sjansen på å veie meg 1 nyttårsdag. Har siden da vært flink, og tatt utrenselse av kroppen. Vekta i dag viste 82,9 kg. Ned o,4 kg siden 1 juledag. Får være fornøyd med det med tanke på inntaket i jula:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Litt laber aktivitet her?? hvordan går det med dere andre? Jeg har vært på vekta i dag, og nå viser den 86,7 kg. Det betyr at jeg nå har gått ned 14,5 kg siden jeg startet på reductil. Hurra!!! Har kjøpt ny bukse, to størrelser mindre enn jeg brukte før, og den er faktisk litt stor.... deilig følelse.

 

Håper det går nedover med dere andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

her er jeg igjen!! vekt nedgang fortsatt men må bremse litt nå...gått litt vel fort, men selvfølgelig fornøyd med det da lell! Også gått inn 18 cm mage.....12 cm hofter og 9 cm på hvert lår!!! Klær er en fryd å få på seg:)

 

Ny veiedag for meg denne uka:

vekt:

02.11: 85 (reductilstart)

12.11: 81,9 ( - 3,1)

19.11: 80,7 (-1,2)

26.11: 79 (-1,7)

03.12: 77,9 (-1,1)

10.12: 75,4 (-2,5)

17.12 : 74,7 (-0,6)

24.12: 72,2 (2,5)

31.12:72,2 (0) greit med null vektoppgang i jula!)

07.01: 71,6 (-0,8)

14.01:70,8 (-0,8)

Totalt: 14,4kg

 

snorkfrøken:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny veiing i dag :-) Nåla stopper nå på 85,9 kg, så det går jo rett vei. Minus 15,3 kg siden oppstart 25 oktober. Har hatt en periode med mindre vektreduksjon enn tidligere. Merker mindre effekt av tabelettene, men har bestemt meg for å sette inn litt mer viljestyrke istedenfor å øke styrken på tabelettene som mange gjør. Kommer stadig nærmere nålet mitt som er å komme ned på 77-78 kg og HOLDE meg der. Har bestemt meg for å slutte med en av mine store uvaner når det gjelder middag: å alltid ta en ekstra porsjon. For fremtiden skal jeg forsyne meg en gang, spise opp og så gå fra middagsbordet.

 

Det er deilig å bli kjent med min nye kropp, får selvtillit og alt går lettere i dagliglivet. Nå er jeg kjempemotivert for å stå på videre for å nå målet mitt. Da skal det feires. Skal jammen ta meg en helg med shopping og ut på byen med venninnene mine da.... Merker at mannen min også liker forandringene, selv om han er verdens beste, og aldri har sagt noe negativt om kroppen min før heller...

 

God reductilhelg til alle i samme båt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og godt nytt år alle sammen:-)

Jeg har ikke vært så aktiv på nettet siden før jul,men nå skal jeg prøve å oppdatere meg:-)

Jeg har hatt en lang juleferie og er først skikkelig igang med trening denne uken.

siden sist jeg skrev så har jeg jo gått ned noe....ikke verst siden jeg har skeia ut litt for mye i jula,glemte til og med å ta reductil til tider.

Nå står altså nåla på 110,så i morra håper jeg det har vippet under den første målstreken...

Nå må vi backe hverandre opp her inne,dette skal bli året vi kommer virkelig i mål alle sammen....STÅ PÅ :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...