Gå til innhold

OVERTIDSTRÅDEN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det tok sin tid med riene, men når de endelig fikk fart på seg tok det bare 1,5 timer før gutten var ute. Men det ble 1.november som ble datoen. Og han var mindre enn det vektestimeringen hadde beregnet. 3650g og 50cm. Fikk dra hjem etter 5 timer, så det er helt topp å være hjemme. Koser meg masse!!!

Fler som har født? Ellers sender jeg masse fødestøv til alle som ikke har født!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åhhh.. Fillyfjonka den der trengte jeg å høre. Jeg tar i mot alt fødestøvet jeg kan få og satser på at jeg kopierer din fødsel. (det har iallefall tatt sin tid med riene, så jeg har iallefall samme starten)

Kos deg med den lille gutten din:-)

Skrevet

Åhhhhhhhhhhhh, gratulerer Fillyfjonka, tar i mot fødestøvet ditt som tydligvis fungerer med åpne armer :-)

Og gratulerer så utrolig masse med prinsen...

Kan jo drømme om å få en like enkel fødsel som deg også..

Niros; jeg ønsker oss lykke til og håper vi får se babyene våre i løpet av helgen....

Skrevet

Hei jenter!

Det ble en liten gutt på meg ja, han kom som et skudd på tirsdag! Første ri kom kl 0850 og han var ute 1448, seks timer fra begynnelse til slutt.

Han har fått en infeksjon (tror pasienthotellet er en bakteriebombe) og er flyttet til nyfødtintensiven og får antibiotika. men det går bra, han er en sterk og sunn gutt:)

Ønsker dere all lykke til, det går så fint og er en fantastisk opplevelse!

Stor klem fra

Skrevet

Ble novemberbarn her også! 1. november kom han. første ri kl 11.45, han var ute 19.33. gikk helt fint! :)

Lykke til dere som venter enda, dere venter på noe godt!! :)

Skrevet

Flere av dere som sier dere blir strippet, hva er det???? Førstegangsfødende og nervøs....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...