Gå til innhold

snyltere!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er faen ikke rart vi betaler skatt i dette landet.Er det andre enn meg som har lagt merke til hvor mange jentunger som er gravide, hva tenker de egentlig med?. De har neppe utdannelse og jobbe det er nok utenkelig. Detter gjelder selvfølgelig ikke alle, men har inntrykk av at det å bli sosial og trygde mottakere i svært ung alder liksom er helt ok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så mye som vi faktisk betaler skatt her i landet så synes jeg det er greit å få litt igjen bare ved å sitte på ræva og få unger jeg..mmmmmmmmmmmmmoooooooaaaahahahahahahah

Hvem gadd å bli provosert? :)

Skrevet

haha, så nå er gravide ungjenter di største skattesnylterne..woho!!! da gleder jeg meg til den dagen jeg blir gravid og sitter på ræva

Skrevet

Det er ingen som påstår at de er de største snylterne, men når de ikke har utdannelse, ingen jobb erfaring, neppe oppsparte penger og sannsynligvis ikke et etablert familieliv er det jo til å lure på om de tenker på fremtiden, har selv hørt om flere tilfeller av unge jenter som velger å bli gravide så de slipper å gå på skolen, mener at de særdeles umodne og undrer meg på om de i det hele tatt er klar over hva et barn krever?.

Skrevet

Hvor tar du denne statistikken fra?

Synes du virker fryktelig fordomsfull og bitter.

Skrevet

Synd du ikke ser forskjell på fordommer og fornuft.

Skrevet

Anonym 14:12, hvor ser du no statistikk?, ingen jeg kan se har nevnt hverken tall eller prosent her?

Skrevet

Jeg er 100% sikker på at dere ALDRI har betalt skatt!

Skrevet

Bare vent - de får det igjen seinere....

Synes sikkert det er stats å få noen tusen "gratis" nå, men livet varer jo lenger...

Mye klaging over dårlig råd her inne, og stor forundring over at et par kan ha 30-40 000,- til overs per mnd når regningene er betalt.

Sånn kan det faktisk gå dersom en tar utdannelse og jobber.....

Så sitter de der og angrer;-)

Skrevet

Verden stopper ikke opp selv om man får baby i "ung" alder som du sier... man kan utdanne seg mer senere OM MAN VIL. Det er viljen det står på, ikke noe annet...

Skrevet

Jeg har også mange ganger undret meg over alle som klager på dårlig økonomi. Vi har to normale lønninger og betaler på hus, båt, bil og studielån, men har alltid penger til overs når neste lønn kommer. De fleste er selv skyld i sin egen elendige økonomi, bare synd at de ikke forstår det selv. Hadde skammet meg om jeg hadde levd på staten p.g.a egen idioti.

Skrevet

Kan ikke si jeg har dårlig samvittighet for å leve på andres skattpenger:)

Har selv betalt skatt, så er godt å få pengene tilbake, pluss enda mer:)

Vi lever jæævli godt vi unge aleinemødrer!

Skrevet

kjære anonym...jeg må komme med en liten bekymringsmelding nå..har observert dette gang på gang,men..jeg tror du bør oppsøke en lege snart..større bevis for schizofreni enn hva man ser her inne har jeg aldri sett før..

har du et veldig stort oppmerksomhetsbehov siden du skal fylle sidene så mye?? Hvis ikke foreslår jeg at du tar deg en prat med deg selv før du skriver noe her inne slik at vi får med oss hva du mener..jeg syntes ihvertfall at det er veldig vanskelig å forstå hva det er du egentlig mener når du skifter mening heeele tiden..du er jo værre enn et overhormonell gravid kvinnfolk...

vær så snill..for vår del... :) ikke det altså..har all tro på at du er ei snill og ordentlig jente..men dette blir bare litt forvirrende....

lykke til :)

Skrevet

Tror det er fler forskjellig anonyme her så det er ikke så lett å vite hvem du egentlig angriper, jeg har også skrevet under anonym, men kun et innlegg.

Skrevet

hehe...skrev vel egentlig til alle anonyme ;-) hehe...

Skrevet

Ja, det er jo sånn det bare MÅ være. Unge folk som velger å få barn går på trygd, de som går på trygd snylter på oss andre og de har ingen planer om å gjøre noe annet. De tenker selvfølgelig ikke med noe annet enn evt, i beste fall med kjønnorganene. Utdannelse har de jo neppe ettersom man ikke kan rekke det innen man ung, hvilken alder det nå er.

Dette kan jo enhver som går en tur i byen se på disse jentene.

Skrevet

vil bare si at jeg er kjempestolte av alle unge jenter som velger å beholde barnet når de er blitt gravide...

Det å være ung å se den positive graviditetstesten er en skjelvende opplevelse for unge jenter..hva skjer nå?? skal man overhodet tørre å fortelle det til noen??beholde eller ikke beholde??

Spørsmålene er mange når man opplever noe slikt.. de som tar det valget å faktisk beholde barnet, gjerne helt alene, står det respekt av.. Vi er heldige som bor i et land som norge hvor vi får hjelp til å klare hverdagen som ung alenemor!!

Det er mye bedre syntes jeg at de er såppas ansvarlige og tar vare på ungen...enkelt og greit..utdanning kan man ta etter hvert..uten problem...

og det å si at de tar penger fra oss?? BULLSHIT!! Ganske enkelt...å si det er som å si at det er våre private penger som vi privar kan rutte med... Vi betaler skatt for at vi skal kunne leve i dette gode landet... Nu må dåkk pina meg slutte med den dritkastingen om unge mødre! De gjør så godt de kan!!! Det er vel så mange ELDRE kvinner som blir alenemødre som også lever av trygden...om de har utdannelse eller ikke gir nu eg en pokker i... Hvis det at jeg betaler skatt vil hjelpe noen andre så kjempeflott! Slutt nu med den forbanna svarmalingen og sutringen!!

pokker og...kjenner jeg begynner å bli sint nå....

Skrevet

Jeg trodde faktisk idiotien i innlegget mitt var såpass overdereven at ironien kom tydelig fram. Ikke meningen å hisse deg opp.

Det finnes en dansk dokumentar om unge mødre som gikk på TVNorges danske søsterkanal. Denne burde de nesten sendt på TVNorge, for den gjør en del fordommer om unge mødre til skamme.

Den har nok stor overføringsverdi til det norske samfunnet, da Danmark har et nesten likt skole og trygdesystem som Norge. (Kanskje enda bedre, faktisk.)

Skrevet

ååh...beklager så masse....man må visst se an personene som skriver her inne...forstod det nå først...hehe...et ironisk innlegg av deg er et normalt idiotiinnlegg fra en annen...(som regel fra en anonym)

Har ikke sett den dokumentaren,men det høres ut til å være en god ide...

og bare for å pirre de her inne litt så kan jeg fortelle dem at jeg var ung alenemor og levde hele permisjonstiden min på penger fra trygdekontoret...vet du hva jeg gjorde etterpå??tok studiekompetanse,jobbet,tok vare på ungen min, fant meg mann, startet på universitet,giftet meg, og er nå gravid med nr to med min herlige mann..

hva skal dere gjøre med det??

hvis dere (ikke du da lillemarthemamma-igjen som faktisk virker å ha forstått det) hadde bare en liiiiten anelse av forståelse av hva det faktisk er dere prater så høylytt om så hadde dere vært flaue...så bare dropp det...

Har verdens nyydeligste sønn den dag idag, og angrer ikke et sekund på at jeg tok det valget å bli mor selv om at jeg visste det kom til å bli vanskelig...og vet dere??jeg hadde det veeeldig godt med å kunne være hjemme med sønnen min det første året...og tro ikke vi svømmer i penger...selv måtte jeg bo hjemme hos mine foreldre for å klare det.. det koster såppas mye å være alene, at noe annet var intet alternativ..

så hold nu bare munnen igjen....klukk klukk!

Skrevet

hehe.....

blir snart tullete jeg.... ;-)

Skrevet

Men det er da ikke bare unge jenter som får barn og blir såkalte snyltere.

Skrevet

Det er så enkelt som at de som gidder å la seg provosere, føler seg truffet.

Hilsen sivilingeniør som betaler altfor masse i skatt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...