Irmelinn m/spire Skrevet 26. oktober 2007 #51 Skrevet 26. oktober 2007 1 pp snart. venter bare på at mensen skal komme etter prevensjonsslutt. Håper den kommer snart. 2 uker siden jeg fjernet p-staven. Er ung og student jeg også. Eller må ærlig si at jeg har tadd meg ett år med fri fra skolebenken for å få jobbet inn litt penger. Sambo er student for tiden.
Truseprinsesse Skrevet 27. oktober 2007 #52 Skrevet 27. oktober 2007 Har det synket litt mer inn nå? Om du ble gravid på eggløsing 3.oktober så er du allerede fem uker på vei. Termin 27.juni. Du kan regne det ut veldig bra på www.babyverden.no. Kan regne ut fra første dag i siste mens(men det er jo uaktuelt for deg), fra unnfangelsen(EL) og beregne tilbake fra termin. Jeg hadde eggløsning i går ja, men det ble faktisk ikke kos før i morges da. Men ble til gjengjeld to ganger. Får se hva som skjer. Vet ikke om jeg tror jeg blir gravid nå siden jeg nettopp har sluttet på pillen. Har du hatt noen symptomer forresten? Så glad på dine vegne!
AS og lillemor=) Skrevet 27. oktober 2007 #53 Skrevet 27. oktober 2007 Hei igjen Truseprinsesse 1.pp=) Tusen takk for kommentaren=) Igjen, det er så utrolig trivelig=) Hvordan kan jeg, dersom testen er riktig, være gravid og 5 uker på vei? Det er jo 3 uker siden eggløsning.. Hm.. vet at en teller litt forskjellig, slik at mensukene og selve ukene fosteret er på vei ( embryoet så tidlig da) er forskjellig.. Ikke satt meg inn i det der.. Hehe.. nei, det har egentlig ikke gått opp for meg enda. Skal ta ny test i morgen før jobb, så får oppdatere dere i morgen ettermiddag/kveld=) Symptomer, ja.. Jeg har " menssmerter", men værre enn tidligere. Ja, enda har jeg vært vant til ganske så ille smerter, så det at disse er værre er ikke noe særlig. Videre har jeg vondt i brystene.. Smerter i selve puppen, men også på brystvortene. Kan ikke være borti der, uten at dette er svært ubehagelig. TRØTT!! Ja, er så trøtt så trøtt... Klarer nesten ikke å holde øynene åpne, og det flere ganger per døgn. Nå er jeg i utgpkt ei jente som trenger mye søvn, men dette får da være måte på -hihi- =) heeh=) Jaja.. får se hva som skjer=) Dersom jeg har blitt gravid, så er det etter å ha " hoppet av i svingen", 2 dager før EL. Så, selv om det ikke ble noe kos igår, så er du jo, om du har EL i disse dager, fruktbar i dag også =) Blir spennende å høre om noe har skjedd=) Du må holde meg oppdatert da=) Det heter visst at pillene er ute av kroppen kort tid etter pilleslutt, slik at dette ikke skal bidra til at en ikke blir gravid med en gang. Tror det strides litt om akkurat dette, så det er vel ikke godt å si hva en skal tro på. Nei, la pillene ligge bortgjemt, og kos deg sammen med kjæresten=) Da skjer det plutselig noe Vi skrives plutselig=) God helg=)
AS og lillemor=) Skrevet 27. oktober 2007 #54 Skrevet 27. oktober 2007 Hei hei der=) ååååh.. så spennende=) Temper du, eller hvordan holder du styr på EL? Synes det er så spennende å høre=)
AS og lillemor=) Skrevet 27. oktober 2007 #55 Skrevet 27. oktober 2007 Hei hei der=) Så morsomt at vi er flere i samme fase=) Jeg ventet også på mensen, slik at vi kunne begynne i 1.pp. Viste seg imidlertid at mensen etter prevensjonsslutt ikke kom, men fikk en positiv test i stedet. Vet ikke om den stemmer, men skal teste på nytt i morgen... Friår fra skolebenken? det er nok ikke så dumt. Har selv hatt ett, og det var virkelig deilig=) Vi har jo gått på skole i år og dag, så litt forandringer kan i mange tilfelle fryde. Hva studerer du? God helg=)
AS og lillemor=) Skrevet 27. oktober 2007 #56 Skrevet 27. oktober 2007 STARTE PÅ NY SIDE? Eller, hvordan fungerer dette?
Irmelinn m/spire Skrevet 27. oktober 2007 #57 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg er nettopp ferdig med vgs.. skal over til lærerutdanningen men har tenkt til å vente til mitt første barn er ett år. Om jeg blir gravid dette året da vell og merke. Men er jeg en av de som sliter med å bli gravid så starter jeg på skolebenken igjen høsten 08 så får vi ta graviditeten som den kommer. Du må starte en ny tråd om du vil ha en ny side. Er jo kanskje greit i og med at denne er blitt litt lang.
AS og lillemor=) Skrevet 27. oktober 2007 #58 Skrevet 27. oktober 2007 Hei igjen=) Bra plan du har =) Ikke godt å si hvor lang tid det tar, dette med å få barn=) En får bare ta tiden til hjelp, så se hva som skjer=) SKulle startet ny tråd, ja=) hehe.. laaaang denne.. Kan skrive om det til starter av tråden =)
Irmelinn m/spire Skrevet 27. oktober 2007 #59 Skrevet 27. oktober 2007 jeg kan starte en ny tråd, er ikke problem det Ja jeg føler at jeg/vi må ha planene klare. Iallefall når det er barn med i bildet. Ja vi får bare vente å se hvor lang tid det vil da. En dag er det vår tur. Får vi håpe.
Truseprinsesse Skrevet 27. oktober 2007 #60 Skrevet 27. oktober 2007 Når du er fem uker på vei er det fordi de regner graviditeten fra første mensdag i siste mens. Og den er jo to uker før el. Så fosteret kommer fra EL, men man sier liksom at svangerskapet starter allerede før du er gravid om du skjønner. Jeg kan jo godt være to uker på vei nå. Det er litt rar regning. Vil bare ønske deg lykke til med test i morgen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå