Sangfuglen:) Skrevet 25. oktober 2007 #26 Skrevet 25. oktober 2007 unnskylde meg.. Ble litt hissig på slutten der.. hehe.. håper dere forsto poenget mitt!
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 25. oktober 2007 #27 Skrevet 25. oktober 2007 Jammen er det mange som er på 1 pp nå. Vi hadde en SA i sommer, men er på 1 pp etter den nå (ble DA gravid på første forsøk). Så nå er det spennende tider. Har IKM ca 9 nov.
Lady`83 Skrevet 25. oktober 2007 #28 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg snakket med en dame på apoteket igår og hun sa at den clear blue testen skulle vise svar ca. fire dager før du skal ha perioden. Den "vanlige" testen skal kunne vise 1-2 dager før du skal ha perioden.... Så med den vanlige testen burde du kunne se det ca.den 11.nov... hvis du har en vanlig syklus... Kan jo hende du får tidlige symptomer som kvalme,tretthet, ømme bryst, god apetitt, hyppig vannlatning,Er ganske mange...så noen som hadde lagt inn en liste med en hel haug....
Truseprinsesse Skrevet 25. oktober 2007 #29 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg er i min 1.pp. Det er utrolig gøy! Tror jeg har eggløsning i morgen gitt.
Mummimamma:-) Skrevet 25. oktober 2007 #30 Skrevet 25. oktober 2007 Etter neste mens er jeg i første pp - spiralen åkte ut i går. Håper vi får det til denne gangen også (har to fra før)!
Venter på 3_de spire Skrevet 25. oktober 2007 #32 Skrevet 25. oktober 2007 1pp her også. Hadde egentlig tenkt å vente til april, men nå greide vi ikke vente lenger. Har EL mandag 29.okt om beregningene stemmer. Og IKM 12.nov. Har sykluser på 30dager. Har to barn fra før, som jeg ble meget kjapt gravid med. Førstemann ble jeg gravid med 1pp, andremann ble jeg gravid med samme mnd som jeg slutta å amme storebror selv om vi hoppa av i svingen. Håper dette går kjapt, for tålmodighet er jeg ikke eier av... GLEDER MEG!!!!
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 25. oktober 2007 #33 Skrevet 25. oktober 2007 Hei! Jeg er inne i min 1. pp nå, har ikm imorgen (tror jeg...) hehe.. har testet idag, men negativ... men synes jeg selv har en del symptomer på graviditet.. men mulig innbildning..!? *LER* Hvis jeg har 28 dagers syklus skal jeg ha TR idag.. .men den har ikke visst seg ennå.... har istedet for MEGA VONDT I HODET!!! Har hatt mensmurring hele forrige uke (uvanlig av meg!!!)... har hatt 2 kviser i ansiktet (noe jeg ALDRI ELLERS HAR!!!) tissssssser myyyyye og er kjempetørst.... hmm.... Har at barn fra før av som er under året, og han ble til ved 1 pp, så hvis dette blir klaff igjen nå på 1 pp så kan jeg kanskje skrive under på at jeg er gaaaanske mottagelig, for å si d sånn! *ler* Har brukt eggløsningstest begge ganger da ... sånn at d e sagt.. Men ja, SPENNENDE TID!!!! :D
AS og lillemor=) Skrevet 25. oktober 2007 #34 Skrevet 25. oktober 2007 Hei Student (23) Jeg er helt enig med deg! Tenker på samme måte selv=) Føler meg heldig om jeg kan få barn, og det at jeg er student ser jeg ikke på som et problem i det hele tatt=) Håper ikke det framstod slik av innlegget mitt -hihi- =)
AS og lillemor=) Skrevet 25. oktober 2007 #35 Skrevet 25. oktober 2007 Hei hei=) Da er vi i samme situasjon=) hadde vært morsomt å fulgt hverandre litt =) Har tidvis lange sykluser, så aner ikke når min mens kommer. Er på dag 40 idag=(
AS og lillemor=) Skrevet 25. oktober 2007 #36 Skrevet 25. oktober 2007 Glemte å skrive at forrige innlegget mitt var til " skrekkblanda fryd" -hihi- =)
AS og lillemor=) Skrevet 26. oktober 2007 #37 Skrevet 26. oktober 2007 Hei dere=) Husker dere at jeg skrev at jeg venter på mensen, for så å begynne på 1.pp? Hadde eggløsning 03.10, og selv om syklusene mine kan være lange, begynte jeg å vente på mensen 17.10. Tok en test på mandag, og den var negativ, og.. testet idag, og den var positiv. Owwwæææææ=) En skikkelig merkelig følelse.. Tenker litt slik " skjer dette meg? Det er så fjernt".. Skal ta en ny test i morgen, så får vi se hva den viser=) Samboeren er hoppende glad.. hehe=) Er glad jeg også, er ikke det..er bare at dette er fjernt og " skjer ikke meg".. hehe=) Ønsker dere alle lykke til, med disse dagers testing=)
Høstspire 2011 Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #38 Skrevet 26. oktober 2007 Hei jente.24! Hvordan gikk det med testen i dag? Såååå spennende!
AS og lillemor=) Skrevet 26. oktober 2007 #39 Skrevet 26. oktober 2007 Hei hei sommerspire08=) Jeg sitter her og er i grunnen litt ør i kroppen. Tok en test i morges, og den var positiv=) Den skulle ikke leses av før etter 3 minutter, så.. holdt på å kaste den, idet jeg så at den var positiv. Tok den med inn til samboeren, som naturlig nok sov, da klokken var bare 07. Ga han testen og bruksanvisningen. Det gikk noen sekunder før han våknet, så på testen på bruksanvisningen og tilbake på testen igjen. Våknet vel mer og mer -hiih-=) Han ble veldig glad=) VET JO IKKE om dette stemmer, så avventer situasjonen til vi har tatt en test til, for så å bestille legetime. Tenker at det er så fjernt dette.. Tanken som slo meg var " ja, men vi er jo ikke begynt å prøve enda" -hihi-=) Nummen i kroppen, men på en god måte=) Hvordan går det med deg??=) Spent=)
Høstspire 2011 Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #40 Skrevet 26. oktober 2007 Kjempeflott! Nå mener jeg du kan gratuleres!=)=)=) Sender masse babystøv til dere********************************************************************************************************************************************************************* Jeg på min side har eggløsning ca. på tirsdag som kommer. Vet ikke helt når jeg kan teste meg da? IKM er ca. 14 november... Er veldig spent! Tenkte jeg skulle ta litt slimløsende hostesaft i helga=) Håper så inderlig at spira sitter hos oss også!=) Du er kjempeheldig!!! Misunner deg denne "gravid" meldingen som poppa opp på skjermen hos deg=)=)=)!!! Du må ha en kjempefin dag! Tenk at det mest sannsynlig vokser en liten baby inni deg... =)!!
AS og lillemor=) Skrevet 26. oktober 2007 #41 Skrevet 26. oktober 2007 Hei igjen, sommerspire08=) Dette er skikkelig fjernt, men hyggelig=) Tusen takk for hilsen, ble så glad av å lese den=) Jeg aner ikke om dette stemmer, så får bare ta det litt som det kommer=) Tenker at " vi hoppet jo av i svingen", så tror testen er feil..hehe.. Får se får se=) Har du eggløsning nå på tirsdag? Så spennende da=) tar du eggløsningstester eller har du personlig fruktbarhetscomputer? Ja, eller temper du selv? Spennende å vite iallefall =) Vet egentlig ikke når du kan teste, men ifølge graviditetstestene kan du sjekke inntil 3-4 dager før IKM. Likevel.. ser jeg at folk her inne anbefaler å vente til noen dager over IKM. Flere som skriver at det er mulig å få positiv test før ikm, men så viser det seg at en får menslignende blødninger, for så å oppleve negativ test etter dette.. Tenkte at dette ville jeg iallefall prøve å unngå, da jeg leste det=) Greit å vite at slikt kan skje Avslutningen din på innlegget var så koselig=) Tusen takk=) Ønsker deg også en kjempefin dag! Tenke pene babytanker og gled deg til søndag- torsdag, når din fruktbare periode er=) Blir spennende=) Vi må oppdatere hverandre=)
Høstspire 2011 Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #42 Skrevet 26. oktober 2007 Heihei jente.24=) Du er nok en av de heldige som faktisk har blitt gravid=) Heldiggris!!! Ja, jeg har eggløsning ca. nå på tirsdag, merker det på utfloden at den ligger ganske etter eggløsningskalkulatoren som finnes på nettet. Noen ganger kommer den en dag eller to før, så her er det sex for alle penga i dagene fremover=)!!! Jeg har alltid sagt at jeg ikke skal teste meg før over IKM, men er "redd" for at det blir testing rundt om 12 november da=)=)=) Er kjempespent! Hadde vært koselig å følge hverandre videre på "ferden"=) Jeg gleder meg så til dagene fremover nå. Har til og med tatt slimløsende hostesaft i dag som jeg tenker jeg tar frem til søndag=) Bare for å "hjelpe" litt ekstra på=) Ellers skal vi mest sannsynlig få besøk av et vennepar i helga som har ei nydelig jente på 3 mnd som jeg skal kose masse med=) får håpe dette hjelper litt på Vi må virkelig oppdatere hverandre=)! Du kan jo sende PM hvis du vil?=) Jeg legger deg til i vennelisten min jeg;)
Truseprinsesse Skrevet 26. oktober 2007 #43 Skrevet 26. oktober 2007 Åh, så bra! Da ble du først gravid av oss. Masse lykke til!!! Vet du når termin er? Jeg har visst EL i dag, jeg. Så det er bare å kose seg for vår del.
Scorpiogi Skrevet 26. oktober 2007 #44 Skrevet 26. oktober 2007 Jøss! :-) Gratulerer, det var fort ekspedert!!!! ) Lykke til i graviditeten da Selv tror jeg nok ikke jeg ble gravid denne gang, men det var jo ikke så rart... aner jo ikke hvordan syklusen er.. men men.. stresser ikke jeg. Håper bare på fødsel i løpet av 2008( for da får han/hun gå i en stooor klasse her ute på landet, thihi), så jeg har god tid enda
AS og lillemor=) Skrevet 26. oktober 2007 #45 Skrevet 26. oktober 2007 Hei hei "T.prinsesse 1.pp " Tusen takk for hilsen. Blir så glad, det er så koselig=) Det har ikke helt gått opp for meg at jeg fikk positiv test, så.. skal kjøpe en ny test i morgen, og ta den på søndag=) Ja, for dette er så uvirkelig, selv om det er trivelig=) som jeg sa til samboeren min " Det går jo ikke ann å bli gravid før vi har prøvd". hehe=) Ventet nemlig på mensen, slik at vi kom i 1.pp... Termin? Aner ikke.. heheeh.. jeg må nå først finne ut om dette stemmer.. hadde eggløsning 03.10. Aner ikke hvordan en regner ut dette, jeg=) Vet du? er vel ut fra sist mens, eggløsning osv...hehe.. Du har eggløsning idag? så spennende=) Regner med det blir trivelig hjemme hos deg idag da=) Må være ekstra trivelig, når dere vet hva resultatet av kosen kan bli -hihi- =) Du må oppdatere meg.. Trivelig at vi " ferske" her inne har funnet hverandre=) Ønsker deg ei riktig god helg, og lykke til
AS og lillemor=) Skrevet 26. oktober 2007 #46 Skrevet 26. oktober 2007 Hei hei Scorpiogi=) Først og fremst, spennende nick du har.. Hva er bakgrunnen for det? Tusen takk for hilsen=) Blir så glad. KAn jo ikke si noe om dette til noen, ja andre enn å snakke med samboeren om dette, så.. er så glad vi kan utveksle erfaringer osv her inne=) Helt ærlig, så må jeg innrømme at denne positive testen ikke har gått inn på meg ordentlig. Jeg ser ikke for meg at jeg er gravid.. hehe.. vi skulle jo nettopp begynne å prøve, så snart mensen kom. Ja, og etter å ha " hoppet av i svingen" anså jeg det som mer eller mindre umulig. Er glad, det er ikke det. Er vel heller bare det at det ikke har gått inn. Skal kjøpe test, og teste igjen om et par dager. Så, bestille legetime om også den testen er positiv=) Har menssmertelignende kramper i magen og føler meg ikke i topp form. Så, er ikke overrasket om også den andre testen er positiv=) iallefall.. skal oppdatere dere=) Kjenner meg igjen i det du sier, mht å ikke vite hvordan syklusene er. Har du uregelmessig mens og da også uregelmessig lengde på syklusene. Det har jeg og det er irriterende.. Håper virkelig at dere får ønsket deres oppfylt, om en baby i 2008. Har du venninner som venter barn eller nettopp har fått? tenkte om du kanskje hadde fatt samtidig med noen som står deg nær, om du hadde fått i 2008=) Spennende dette her=) skal krysse fingrer og tær for deg=) Ønsker deg ei god helg..=)
AS og lillemor=) Skrevet 26. oktober 2007 #47 Skrevet 26. oktober 2007 Hei igjen, sommerspire08 =) Trivelig med hilsen=) Tusen takk=) Som jeg skrev til T.prinsesse1.pp og " scorpiogi" så er jeg glad vi kan lufte tanker og slikt her. Kan jo ikke informere omgivelsene enda.. Se hva jeg skrev til dem, om det at jeg ikke føler det her er virkelig enda=) hehe=) Se der du, så slipper jeg å gjenta=) Er ikke så inne på BIM-systemet, men har lagt deg til vennelisten min. Ja, så kan vi skrive pm som du sier=) Sender deg en nå, så ser vi om det går greit=)hehe
Scorpiogi Skrevet 26. oktober 2007 #48 Skrevet 26. oktober 2007 Hei Jo nicket har jeg hatt i over 11 år nå, det stammer helt tilbake til gamle mirc-dager, jeg skulle hete scorpiogirl en gang jeg skulle prate, men det var visst bare plass til 9 bokstaver Men jeg syntest det hørtes kult ut, italiensk eller noe, så har beholdt det siden ) Første gang jeg var gravid følte jeg det som du, litt skjelven og ikke helt villig til å tro på det. Ikke før i uke 14, da jeg fikk høre foosterlyden. DA først begynte det å synke inn ! Jeg tror jeg har hatt prev siden jeg var 17, og/eller vært gravid(og alt det etterpå), så det er jo ikke godt å vite hvordan syklusen er. Tror den er sånn ca 28-30 dager når den kommer ordentlig i gang... Vi får se Det er veldig mange her jeg bor som skal ha barn i 08, og det kan bli en bra klasse (antall barn født i minstemannen sitt år, denne skolekretsen er hele 3 stk!) Pluss at hun jeg var gravid samtidig som sist, nettopp testet positivt... spenende men jeg har jo helt til mars på å nå det, så det går vel bra Men det er helt utrolig bra at du ble gravid omtrent før dere begynte å prøve da! Den likte jeg ) God helg da, jenta, og alle dere andre!
AS og lillemor=) Skrevet 26. oktober 2007 #49 Skrevet 26. oktober 2007 Hei igjen Scorpiogi=) Morsom historie bak nicket ditt=) Enig, det høres kult ut og ikke minst er det orginalt=) hehe.. nysgjerrige meg, måtte spørre -hihi-=) Flott å høre at det gikk ei stund før du trodde du var gravid, ja. Før det sank inn liksom. Synes det er fjernt, så innbiller meg at søndagens test blir å være negativ. Noe annet ville jo være rart, i mine tanker -hihi- =) Særlig siden vi ikke hadde begynt å prøve enda. Er det ikke rart, hvordan en ser for seg at ting skal skje? Ja, for så å oppleve at ting selvfølgelig ikke alltid blir slik en planlegger Skjønner veldig godt at du ønsker deg et barn i 2008! det hadde vært perfekt, særlig siden du da hadde gått gravid sammen med ei du har gått gravid sammen med tidligere.. Det hadde vært skikkelig morsomt og sikkert trygt også Morsomt.. Ble du gravid med en gang du sluttet med prevensjon sist gang? Jeg har alltid vært innstilt på at det kan ta sin tid, men også tenkt at en ikke kan utelukke at det skjer med en gang.. hehe.. * biter meg litt i leppa der* =) Ønsker deg ei riktig god helg! Tusen takk for hilsen og støtte=)
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #50 Skrevet 26. oktober 2007 Hei Jeg er også i 1pp..venter på ikm nå:I)er tilbake på disse sidene etter en SA i mai.har 2 barn fra før:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå