Blacktower Skrevet 30. oktober 2007 #51 Skrevet 30. oktober 2007 Har akkurat fått pos el.test. Har regna ut at jeg har el i morra så da stemmer det jo bra da. Spennende!!
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 30. oktober 2007 #52 Skrevet 30. oktober 2007 ååh, håper jeg også finner EL snart.. har tatt el-tester de 3 siste dagene, altså dag 13, 14 og 15 i syklusen, men alle har vært negative. Nå har sambo reist ut på jobb og blir borte til lørdag. Hadde vel vært typisk å få el på onsdag/torsdag da Håper at el enten har vært, eller at den ikke kommer før lørdag. Er ikke så enkelt å få alt til å klaffe, men håper det blir et lykketreff snart!!!
litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 30. oktober 2007 #53 Skrevet 30. oktober 2007 joooo det blir det jo, herregud så jeg surrer.... skulle nesten tro jeg var i ammetåka:o) Kanskje vi kan kalle det prøvetåka )
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #54 Skrevet 30. oktober 2007 Tenker på disse testene.....Første gangen min også. Jeg trodde at EL testen skulle slå ut slik at begge stekene var like sterke farger. Men min EL test ble på en måte svak positiv. Skjønte liksom ikke at EL var forbi før testen plutselig helt negativ 2 dager etter. (skjønte dere det, litt dårlig forklart kansje) Så da var min EL på tir, ons forige uke
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #55 Skrevet 30. oktober 2007 Hei jenter, EL kommende fredag her. Har ikke begynt å teste enda for nå vet jeg endelig at min syklus er på 34 dager, før så trodde jeg den var på 30 og da pleide jeg å bomme på EL. Litt deilig nå å vite når jeg har EL, da blir EL som vanli på dag 20 og det er på fredag, skal begynne å teste fra imorn jeg for sikkerhets skyld :-)
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #56 Skrevet 30. oktober 2007 prøve å få litt oversikt på IKM her;-) : Uke 45. ********* 5 november ************************* ********* 6 nov ******************************** ********* 7 nov ******************************** ********* 8 nov ******************************* ********* 9 nov ********************************* ********* 10 nov ******************************* Morelli 1 pp (ca 9-11 nov) ********* 11 nov ******************************* Uke 46: ********* 12 nov ******************************* ********* 13 nov ******************************* ********* 14 nov ******************************* ********* 15 nov ******************************* ********* 16 nov ******************************* ********* 17 nov ******************************* ********* 18 nov ********************************
bridezilla Skrevet 30. oktober 2007 #57 Skrevet 30. oktober 2007 Uke 45. ********* 5 november ************************* ********* 6 nov ******************************** ********* 7 nov ******************************** ********* 8 nov ******************************* ********* 9 nov ********************************* ********* 10 nov ******************************* Morelli 1 pp (ca 9-11 nov) bridezilla også 9-11 ********* 11 nov ******************************* Uke 46: ********* 12 nov ******************************* ********* 13 nov ******************************* ********* 14 nov ******************************* ********* 15 nov ******************************* ********* 16 nov ******************************* ********* 17 nov ******************************* ********* 18 nov ********************************
bridezilla Skrevet 30. oktober 2007 #58 Skrevet 30. oktober 2007 Det er jo det som er problemet, jeg føler meg ikke som lege for meg selv, tvert i mot, jeg er bare sårbar og vil så gjerne være gravid på ordentlig...........syns bare naturen er dum! Takk for kryssing, trenger det visst i dag!
Pompel og Pilt Skrevet 31. oktober 2007 #59 Skrevet 31. oktober 2007 Uke 45. ********* 5 november ************************* Pompel og Pilt 17pp,1sa,76 modell,ingen barn fra før ********* 6 nov ******************************** ********* 7 nov ******************************** ********* 8 nov ******************************* ********* 9 nov ********************************* ********* 10 nov ******************************* Morelli 1 pp (ca 9-11 nov) bridezilla også 9-11 ********* 11 nov ******************************* Uke 46: ********* 12 nov ******************************* ********* 13 nov ******************************* ********* 14 nov ******************************* ********* 15 nov ******************************* ********* 16 nov ******************************* ********* 17 nov ******************************* ********* 18 nov ********************************
nr2-imagen:) Skrevet 31. oktober 2007 #60 Skrevet 31. oktober 2007 Uke 45. ********* 5 november ************************* Pompel og Pilt 17pp,1sa,76 modell,ingen barn fra før ********* 6 nov ******************************** ********* 7 nov ******************************** ********* 8 nov ******************************* ********* 9 nov ********************************* ********* 10 nov ******************************* Morelli 1 pp (ca 9-11 nov) bridezilla også 9-11 Ann! 4pp skal teste denne dagen!!! ********* 11 nov ******************************* Uke 46: ********* 12 nov ******************************* ********* 13 nov ******************************* ********* 14 nov ******************************* ********* 15 nov ******************************* ********* 16 nov ******************************* ********* 17 nov ******************************* ********* 18 nov ******************************** Noen som kjenner noen symptomer da??
beibis Skrevet 31. oktober 2007 #61 Skrevet 31. oktober 2007 Uke 45. ********* 5 november ************************* Pompel og Pilt 17pp,1sa,76 modell,ingen barn fra før ********* 6 nov ******************************** ********* 7 nov ******************************** ********* 8 nov ******************************* ********* 9 nov ********************************* ********* 10 nov ******************************* Morelli 1 pp (ca 9-11 nov) bridezilla også 9-11 Ann! 4pp skal teste denne dagen!!! beibis 2.pp, 78-modell, prøver på første barn ********* 11 nov ******************************* Uke 46: ********* 12 nov ******************************* ********* 13 nov ******************************* ********* 14 nov ******************************* ********* 15 nov ******************************* ********* 16 nov ******************************* ********* 17 nov ******************************* ********* 18 nov ********************************
snuqx Skrevet 31. oktober 2007 #62 Skrevet 31. oktober 2007 Her går det i prøving. Var på UL på mandag for å se om der var noen modne egg og der lå der to stk. Har EL i dag eller i morgen ifølge legen. Så nå bor vi i senga!
♥Babyklar♥ Skrevet 31. oktober 2007 #63 Skrevet 31. oktober 2007 Uke 45. ********* 5 november ************************* Pompel og Pilt 17pp,1sa,76 modell,ingen barn fra før ********* 6 nov ******************************** ********* 7 nov ******************************** ********* 8 nov ******************************* ********* 9 nov ********************************* ********* 10 nov ******************************* Morelli 1 pp (ca 9-11 nov) bridezilla også 9-11 Ann! 4pp skal teste denne dagen!!! beibis 2.pp, 78-modell, prøver på første barn ********* 11 nov ******************************* Uke 46: ********* 12 nov ******************************* ********* 13 nov ******************************* Babylengter 4,pp ********* 14 nov ******************************* ********* 15 nov ******************************* ********* 16 nov ******************************* ********* 17 nov ******************************* ********* 18 nov ********************************
♥Babyklar♥ Skrevet 31. oktober 2007 #64 Skrevet 31. oktober 2007 Kan man virkelig ta ultralyd for å se om det finnes modne egg? Så utrolig fint:) Håper dere lykkes!! :-D
snuqx Skrevet 31. oktober 2007 #65 Skrevet 31. oktober 2007 Det er fullt mulig. De tar en innvendig UL. Man skal egetlig ta det etter at man har brukt pergo, men det er ikke alle som gjør det. Kan i alle fall si at hvis vi får det til så var denne ungen planlagt.
Blacktower Skrevet 31. oktober 2007 #66 Skrevet 31. oktober 2007 Uke 45. ********* 5 november ************************* Pompel og Pilt 17pp,1sa,76 modell,ingen barn fra før ********* 6 nov ******************************** ********* 7 nov ******************************** ********* 8 nov ******************************* ********* 9 nov ********************************* ********* 10 nov ******************************* Morelli 1 pp (ca 9-11 nov) bridezilla også 9-11 Ann! 4pp skal teste denne dagen!!! beibis 2.pp, 78-modell, prøver på første barn ********* 11 nov ******************************* Uke 46: ********* 12 nov ******************************* ********* 13 nov ******************************* Babylengter 4,pp ********* 14 nov ******************************* Sam78 2pp prøver på førstemann ********* 15 nov ******************************* ********* 16 nov ******************************* ********* 17 nov ******************************* ********* 18 nov ********************************
lille lol julibaby Skrevet 31. oktober 2007 #67 Skrevet 31. oktober 2007 Uke 45. ********* 5 november ************************* Pompel og Pilt 17pp,1sa,76 modell,ingen barn fra før ********* 6 nov ******************************** ********* 7 nov ******************************** ********* 8 nov ******************************* ********* 9 nov ********************************* ********* 10 nov ******************************* Morelli 1 pp (ca 9-11 nov) bridezilla også 9-11 Ann! 4pp skal teste denne dagen!!! beibis 2.pp, 78-modell, prøver på første barn lille lol 4pp ( ønsker Ønsker ønsker...!!!) ********* 11 nov ******************************* Uke 46: ********* 12 nov ******************************* ********* 13 nov ******************************* Babylengter 4,pp ********* 14 nov ******************************* Sam78 2pp prøver på førstemann ********* 15 nov ******************************* ********* 16 nov ******************************* ********* 17 nov ******************************* ********* 18 nov ********************************
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 1. november 2007 Forfatter #68 Skrevet 1. november 2007 Åssen går det jenter?? Dytter litt på siden her jeg...dere må ikke forsvinne enda, hehe;-) Symptomer? Noen? Litt tidlig kanskje? Ikke veit jeg..Har lyst på noen snart jeg:-D Kvalme, HVA SOM HELST!!!!!!! :-)
litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 2. november 2007 #69 Skrevet 2. november 2007 har gått helt siden i går kveld sykt kvalm, i bølgedaler akkurat som det var med førstemann men da tenkte jeg ikke på det før etter jeg hadde testet. Har virkelig slitt idag og vært to ganger på do og gjort meg klar for å "rope på elgen"...... synes det er for tidlig å skulle kjenne symptomer, kanskje jeg er i ferd med å bli syk, har litt høyere temp enn vanlig også nemlig.... Har ikke tid til å bli syk nå, skal ha sykt mange på middag i morgen (
ennah78 Skrevet 3. november 2007 #70 Skrevet 3. november 2007 Henger meg på her i denne IKM tråden jeg.. har IKM rundt 12 tror jeg... kan visst ikke være sikker siden kroppen lurer meg til stadighet.. 21 pp... har ikke vært her inne på nesten 2 mnd nå så ikke vært så oppsatt på telling av dager, men har hatt ofte sengekos i de aktuelle dagene (håper det traff nå )
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 3. november 2007 Forfatter #71 Skrevet 3. november 2007 Jeg er litt uggen selv jeg faktisk. I går ble jeg så bilsyk, og det har liksom ikke gått helt over. Også sovnet jeg kl 20 i går og sov til 8 i dag, så jeg er jo trøtt også. Men er det tilfeldig tro? Litt VEL tidlig vel? Ikke veit jeg. Må nok bare smøre oss med tolmodighet. Har Ikm ca den 10. Tror jeg bare skal vente på tr jeg..og går jeg mange dager over KAN jeg jo ta en test. Vil ikke bli skuffa. Selv om jeg forholder meg til et negativt svar nå i første omgang. Så kanskje jeg ikke tester før rundt 13-15 et sted..Får se hva jeg klarer:) Og du da ennah? Hatt en lang pp du. Noen barn fra før da? Pergo? Håper det sitter nå da. Klem
har4barn Skrevet 3. november 2007 #72 Skrevet 3. november 2007 Uke 45. ********* 5 november ************************* Pompel og Pilt 17pp,1sa,76 modell,ingen barn fra før ********* 6 nov ******************************** ********* 7 nov ******************************** ********* 8 nov ******************************* ********* 9 nov ********************************* ********* 10 nov ******************************* Morelli 1 pp (ca 9-11 nov) bridezilla også 9-11 Ann! 4pp skal teste denne dagen!!! beibis 2.pp, 78-modell, prøver på første barn lille lol 4pp ( ønsker Ønsker ønsker...!!!) ********* 11 nov ******************************* Uke 46: ********* 12 nov ******************************* ********* 13 nov ******************************* Babylengter 4,pp ********* 14 nov ******************************* Sam78 2pp prøver på førstemann ********* 15 nov ******************************* ********* 16 nov ******************************* snart4barn? ********* 17 nov ******************************* ********* 18 nov ********************************
har4barn Skrevet 3. november 2007 #73 Skrevet 3. november 2007 Hei! Her har nok el kommet og gått. Var på Medicus på onsdag for å sjekke at ikke noe var galt etter utkrapningen i vår, og det var det heldigvis ikke. Jeg hadde rett, jeg hadde ikke hatt el, men nå i helga skulle jeg ha. Det passet utrolig dårlig med sen el denne gangen, for mannen reiste bort torsdag morgen, og kommer ikke hjem før i morgen. Sex onsdag og el fredag. Tør ikke håpe på noe denne gangen, så det spørs om jeg ikke blir her en periode til.
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 3. november 2007 Forfatter #74 Skrevet 3. november 2007 Snart4barn: Å nei!!! Snakk om uflax da!!! Åh, håper det kan klaffe!!! Krysser alt for deg nå!! (hvis det KAN være et håp da??) Hvor gamle er de andre barna dine? Kan ikke se for meg selv med 4 barn men..hehe...Nok med én nå, haha!! Neida..vil HVERTFALL ha to barn da:-) 1 er som ingen og 2 er som 10, sies det, hoho.. Hva sier du til det? Er det veldig stor forskjell fra 1 til 2? Min er nå 2 år. Dette er meg nå fra babyverden: I dag er det 3. november, og du er på dag 22 av syklusen. Det er 7 dager siden eggløsningen, 27. oktober, og 6 dager til en graviditetstest kan være positiv. ...håper det stemmer da, for det er denne jeg følger, hehe... Men lurer på om jeg skal drøye et par dager å se om mensen kommer. Håper ikke det da!!!
Tomaten Skrevet 4. november 2007 #75 Skrevet 4. november 2007 Uke 45. ********* 5 november ************************* Pompel og Pilt 17pp,1sa,76 modell,ingen barn fra før ********* 6 nov ******************************** ********* 7 nov ******************************** ********* 8 nov ******************************* ********* 9 nov ********************************* ********* 10 nov ******************************* Morelli 1 pp (ca 9-11 nov) bridezilla også 9-11 Ann! 4pp skal teste denne dagen!!! beibis 2.pp, 78-modell, prøver på første barn lille lol 4pp ( ønsker Ønsker ønsker...!!!) ********* 11 nov ******************************* Uke 46: ********* 12 nov ******************************* ********* 13 nov ******************************* Babylengter 4,pp ********* 14 nov ******************************* Sam78 2pp prøver på førstemann ********* 15 nov ******************************* ********* 16 nov ******************************* snart4barn? ********* 17 nov ******************************* Endelig prøver vi på nr 2 ********* 18 nov ********************************
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå