Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Litt tidlig kanskje, men nå har vi vår første pp etter en SA i juli. Denne uken har jeg EL. Driver ikke med noe temp eller El-testing, men vet jo sånn ca når jeg har EL etter en mens. Noen flere her eller? Er jo sååååå spennende da :-D
*issi* Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Ja,det var lang syklus. Blir en del venting ja Jeg har vel el sånn ca 29,så er prøveperiode runt svingen i alle fall
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har hatt litt krøll på syklusene mine etter SA i sommer, så jeg kan regne EL et sted mellom 21 og 27 oktober, hehe...så blir en "aktiv" uke dette her;) Vi får dytte litt på tråden etterhvert, når ting nærmer seg;)
lille lol julibaby Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Skal ha el nu i disse dagene, sånn ca rundt den 25, men er aldrig nøyaktig i syklusen min... venter i spenning, det er første måneden jeg bruker el test og i morges var det en liten svak strek, noe som ikke har vært noen av di andre dagene:) jeg er så spent... har IKM den 10 november:) noen flere rundt den tiden?
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 Hei hei jenter :-) Jeg har IKM 8. nov og EL i denne uka. Så her hjemme er det full aktivitet. HE HE.... Etter mye sykdom og utsettelese er vi i full gang, og det er kjempe spennende. Håper så inndelig at spiren sitter denne gangen.... Vi får holde hverander orientert.
Tess 83 Skrevet 23. oktober 2007 #9 Skrevet 23. oktober 2007 Hei Hei" Jeg har eggløsning denne uka her en gang. Så som hos alle andre blir det mye aktivitet. Men er det noen som veit om det lønner så ta "aktiviteten" annenhver dag? Så han får spart opp. Hvis det ikke går denne syklusen begynner jeg på Pergo neste syklus..
pusen83 Skrevet 23. oktober 2007 #10 Skrevet 23. oktober 2007 Slenger meg med her jeg! Regner med at jeg har el i slutten av denne uka, og ikm den 10. Håper veldig at tr ikke kommer denne mnd, men det er jo litt tidlig å begynne å håpe! Vi får prøve å holde hverandre oppdatert da jenter!
2 fine små Skrevet 23. oktober 2007 #11 Skrevet 23. oktober 2007 Her er jeg med ogsaa, EL i dag eller i morgen og IKM 8 nov - samme som deg Pia79. Her "hekkes" det annenhver dag siden for to dager siden, saa satser vi paa julibaby 2008. Lykke til jenter! Annenhver dag i en uke takk!! Hehe...
Habby Skrevet 23. oktober 2007 #12 Skrevet 23. oktober 2007 Slenger på her har IKM den 5. nov, el enten på søndag eller igår..håper det har klaffet da vil så gjerne bli gravid nå, er meget lei er det noen her som temper da? har nettopp begynt...men mye å lære ang temping... Krysser fingrene at det blir en julibaby her i huset
Blacktower Skrevet 23. oktober 2007 #13 Skrevet 23. oktober 2007 Vil være med her jeg også. Har ikke el før neste uke jeg da. Har ikm 14/11. 2 pp med el tester. Spennende!!
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 24. oktober 2007 Så moro at vi er så mange som har EL rundt samme tid:-) ¨Denne må jeg bare dytte opp, for vi må holde hverandre oppdatert framover :-D Si i fra når første symptomer kommer da!!! ;o) Liste over symptomer: Menstruasjonen uteblir. Brystene blir ømme. Det brune feltet på brystene (areola), vokser og blir mørkere. Hårsekkene langs ytterkanten på areola blir tydeligere Tretthet. Raskere sliten Fryser lett Humørsvingninger Mensmurring Magekramper Smerter i korsryggen Nesten lignende vokseverk i kroppen Stikkninger i området rundt halebeinet Tykkere hår/tynnere hår Blødende tannkjøtt Spenn/vondt i tennene Munnsår Halsbrann Hyppige dobesøk for å tisse Kvalme Stikk i magen Kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen) Skiftende hard/løs mage Begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor) Sukkertrang/sitrustrang Ekstra tørst og/eller sulten Overfølsom luktesans Endrede matønsker (Yndlingsretten smaker plutselig ) Ny glød Vannansamlinger i kroppen. Leggkramper (Å spise kalk skal hjelpe) Skjelving Svimmelhet (blodtrykk som synker og stiger voldsomt ) Hodepine Ammer du eldre søsken, kan du merke at melkeproduksjonen går ned og/eller at utdrivingsrefleksen ikke er så kraftig som før. Noen sier også at smaken på melka endrer seg slik at den ungen du ammer blir mindre interessert i brystet.
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #15 Skrevet 24. oktober 2007 Er det best å ha sengekos bare annenhver dag???? Vi har hatt sengekos hver dag siden lørdag....nesten full positiv EL test i dag. Regner med at den blir fullt positiv i morgen. Hva mener dere da jenter????
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 25. oktober 2007 Samme lurer jeg på også...Tror det burde holde med annenhver dag. Har hørt at det det blir best "resultat" av å ikke ha utløsning FOR ofte..hvis du skjønte hva jeg mente;) Men usikker selv faktisk..
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #17 Skrevet 25. oktober 2007 Ok jenter da er EL voer for denne perioden. Så da er det nedtelling til 8. nov. Spennende om det gikk denne mnd.
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 25. oktober 2007 #18 Skrevet 25. oktober 2007 joda vi har ikm uke 45/46. (har egentlig i uke 45 men har vært nesten ei uke over tia de to siste mnd, så jeg har lagt på noen dager for å være"sikker"). vi temper heller ikke så er ikke sikker på når el er. håper og krysser fingrene for denne pp
Truseprinsesse Skrevet 26. oktober 2007 #19 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har EL i dag, og IKM 9.november. Driver ikke med noe testing jeg heller. Tar det litt som det kommer. Er jo bare min første pp.
Venter på 3_de spire Skrevet 26. oktober 2007 #20 Skrevet 26. oktober 2007 Slenger meg på her!! 1pp nå EL mandag 29 (tror jeg da, tester ikke) IKM 12 november (har sykluser på 30 dager)
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #21 Skrevet 26. oktober 2007 hei. har ikm i uke 46..den 12 november.. så har vell el rett rundt hjørne:) har lest de beste er å ha sex kvar dag jenter.. for sæden er bedre om den ikkje verte lagra inni der.. so her er de bare å stå på jenter:) blir vertfall en hektisk uke her:) hihi..
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #22 Skrevet 27. oktober 2007 I dag TROR jeg EL er her...ikke helt sikker, for gidder ikke å tempe og teste sånn..også har jeg hatt en lit rar syklus etter SA, så jeg satser på ca i dag...men vi gir oss ike så lett. Skal da fortsette et par dager til;) Har IKM om 2 uker. 2 laaaaaaaaange uker!!!
har4barn Skrevet 27. oktober 2007 #23 Skrevet 27. oktober 2007 Her er også sengekosen i gang for alvor:) . El i løpet av de kommende dagene, og ikm ca 14.nov. Har tre barn fra før, og jeg mener at de to siste i hvert fall ble laget med sex nesten hver dag. Tror ikke det har så mye å si hvor ofte, bare det skjer rundt el-tider:). Lykke til, dere andre her inne!
Elipepsi Skrevet 27. oktober 2007 #24 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har også EL denne uka tror jeg, men jeg sluttet på pillen den første denne måneden, så mensen var litt forlenget pga det. Aner ikke om dette utgjør noe for når EL kommer? Jaja.. Time will show Tester en gang i uke 45-46 tenker jeg
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #25 Skrevet 28. oktober 2007 Åssen går det da jenter? Noen som kan begynne å kjenne etter symptomer? Når kan man egentlig kjenne noe i det hele tatt tro? Dette er meg: I dag er det 28. oktober, og du er på dag 16 av syklusen. Det er 1 dager siden eggløsningen, 27. oktober, og 12 dager til en graviditetstest kan være positiv. -det blir noen lange 12 dager nå merker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå