Gå til innhold

IKM ca uke 45 / 46!!!!

Morelli *fødte 06.08.08*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen symtoner, hadde EL på torsdag. Litt tidlig å kjennesymtoner tror jeg. Men jeg skal teste om 10-12 dager tenker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er 7 dager til en graviditetstest kan være positiv :) og siden jeg begynte å tempe for ca 1 uke siden (rundt el), så håper jeg tempen stiger og stiger og STIGER :) ellers ikke så mye symptomer her...de vanlige stikkinger, ømmebrystvorter til tider...de vanlige som sagt!! stoler ikke så mye på de lenger..følger godt med tempen:)

Hvordan går det ellers med dere jenter??

Skrevet

Halloisen:-)

Skal/ skal ikke...men ja, har IKM ( forhåpentligvis;-))i uke 45. Tør nesten ikke håpe etter 2pp etter SA....prøver ikke tenke så mye på det, men kose meg med min kjære, så gjør naturen resten,hihi. Ca.6.- 7. nov tenker jeg...litt usikker om syklusen er helt i boks etter SA`en. Har ca 33 dager, og første mens etter SA var 32, så rimlig ca da;-)

Krysser fingrene for alle som er her hvertfall, sees vi kanskje i Terminklubb JULI 2008?????

*klem*

Skrevet

Jeg har kjøpt CB digitaltest på nettet i dag. Der stod det at man kan teste når som helst på døgnet og opptill 4 dgr før IKM. 99% sikker.

Den har jeg brukt før også, og den er fin. Anbefales på det sterkeste.

Ellers har jeg det veldig fint:-D

Skrevet

Hei dere,

har EL idag (tror jeg i alle fall - tempen har faktisk steget en halv grad i dag så er rimelig sikker) så slenger meg med..... Blir spennende :o)

IKM 5-6november..... Er jo bare på andre pp så setter ikke forventningene for høyt men....

Går varmt mellom lakene her også for tiden :o)

Skrevet

Jeg har el på onsdag. Kjente litt el slim idag så jeg tror jeg hopper til sengs og blir der hele uka....=)

Godt at el nærmer seg, tida mellom ikm og el er så kjedelig.

Skrevet

oj nå ble det visst litt tull her.... mener at IKM skal være 12november så da havnet jeg visst på feil uke her... faen så sakte tiden går når man prøver

Skrevet

er ikke 12 nov uke 46 da???

men herregud, bare bli her du :-)

Skrevet

Har IKM ca 11.nov.. Spennende! Noen som kjenner noe da? Jeg har vonde brystvorter... men det kan jo være av EL.. Nå er jeg litt rar i magen.. Litt vondt nederst.. men er vel for tidlig å kjenne noe.

Du som lurte på om du kunne ha sex hver dag, ja!!!

Ny forskning viser at de som har samleie hver dag har bedre kvalitet på sæden!!!!

Skrevet

IKM 9 nov. Nå begynner 2 uker med umenneskelig venting.

Syns det er så tungt å vente, men fikser ikke teste før IKM. Syns det har vært så mye skuffelse....

pp 11, 3 etter SA. Har ingen barn fra før, innbilder meg at det er værre da. Eller tar jeg feil??

Skrevet

Jeg hadde en SA i juli og det taklet jeg veldig bra. Hadde det skjedd før jeg fikk sønnen min er jeg sikker pådet hadde vært værre.

Selv sitter jeg her med nyoperert hånd :-(

Skrevet

Tenk nu e vi straks i november:) testetid nærmer seg:)...

Gleder/gruer meg, vil ikke ha negativ IGJEN.

Jeg har IKM 10 nov.

Har ømme bryst som vanlig, så det ser jeg ikke på som et symptom.

Noen andre me symptomer?

flere som skal teste rundt den 10?

Skrevet

Hvordan går det med dere??

Jeg hadde EL mandag (tror jeg, tester ikke). Kjenner at det blir laaaange dager til IKM. Tenker på det konstant.

Minstemann sa i dag at han trodde jeg hadde baby i magen.. Håper han er synsk. (Egentlig ikke da, bare i denne saken) Han vet jo såklart ikke at vi prøver på det, han er jo bare 4år.

Når kan man begynne å kjenne symptomer egentlig?

Har veldig mye luft i magen for tiden, holder på å bli sprø...

Skrevet

hei!

Her begynner jeg å lure på om jeg ikke har el denne måneden. Kjenner ikke så mye til det i hvert fall.

Fikk telefon fra Aleris i dag. Jeg fikk en avbestilt time allerede i morgen! Er litt spent på det!

KAnskje han kan se om jeg har/har hatt el denne måneden også?

Skrevet

Hei!

Slenger innom jeg også. Hadde EL i helga, IKM 10.nov. Krysser fingrene som bare det.

Har vært rimelig hektisk aktivitet her også siste uka :-) Vi satset på sex hver dag, men må innrømme at det ble litt slitsomt på slutten. Har også hørt at det er bra for sædkvaliteten at mannen får utløsning daglig, men mannen min følte liksom at han "gikk tom" til slutt, og de dagene det ble mye kos var det ikke mye krutt i kanonen...

Har voldsomt ømme pupper i dag. Men det er vel litt tidlig å ha symptomer?? Pleier aldri ha ømme pupper utenom rett før mensen.

Vi krysser fingrene, jenter! Og lykke til alle sammen!!

Skrevet

Hello girls. Noen symtoner da? Null og niks her i gården. Men har ikke tid til å kjenne etter. Pusser opp hele 1. etg i huset vårt. Fy og fy begynner å bli sliten, har holdt på noene uker nå.....

Skrevet

Foresten er dere gammle da?

Som nicet mitt sier er jeg 79-modell og 28 år.

Skrevet

Er det ikke alt for tidlig å kjenne noe nå? Jeg kjenner masse rart, stikking og sånn, men det må være innbildning. Har ikke lest at noen kan kjenne befruktning, dessverre. Ha ha, kjenner meg igjen med "sliten" mann etter el-helg.

Heldig for deg Pia 79, puss opp og så har du noe annet og tenke på de neste ukene! :-)

Skrevet

-76, føler meg gammel............. Ingen barn fra før, bare SA for 3 mnd siden........:-(

Skrevet

Huff da SA, kan ikke tenke meg hvordan det er....Men det er sikkert tungt. Ja jeg føler meg også litt gammel her inne enkelte ganger....

Skrevet

SA er mye verre enn jeg ANTE! Jeg er selv lege og trodde jeg visste alt som trengtes, men det var helt jævlig. Og dårlig start på hele "babylaginga". Men er glad jeg er ellers frisk og har regelmessig mens og alt det der. Man må ikke miste håpet...... Selv om jeg ikke tror jeg kan slappe av helt under en evt graviditet.

Skrevet

Hei! Er 29 år og prøver på førstemann. Tenkte før at jeg aldri skulle bli så gammel når jeg skulle ha barn, men sånn har det bare blitt. Men jeg syns det er toppers, føler meg virkelig klar nå.

Skrevet

uff da bridzilla, ikke noe moro :(

Men ikke gi opp håpet. Du som er lege vet at dette er naturens gang.

Prøv igjen!!! Skal krysse det jeg kan for deg!

Skrevet

Henger meg med her jeg.. Er litt usikker på når jeg har ikm, da jeg har hatt svært ustabile sykluser etter p-pilleslutt for 7 mnd. siden.

De siste mnd har syklusene mine vært på 28 dager, 23 dager, 30 dager, og nå sist var den 24 dager. Fikk TR den 16 okt., så hvis jeg tar utg.pkt i 28 dagers syklus er ikm den 13 nov.. Har verken tempet eller testet med el-tester før, men startet med det denne pp..

Lykke til med prøvingen alle sammen!!

Skrevet

Jeg er på prøverunde med nr. 2. Min datter er 5 år så det blir endel år i mellom barna. men det blir koselig det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...