Gå til innhold

å lyve til sjefen om at man er syk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Næh,er gøy med innlegg fra deg,så orker ikke klage på at du tar deg tida og bryet,kjære deg:-)

Men jeg nevnte da virkelig aldri ditt navn i mitt innlegg heller,sånn når vi likevel dissekerer alle ord og meninger her. Men du har jo tydligvis en wannabe her inne,som liker å "ta etter" deg. Vet ikke om du bør føle deg smigra eller skremt,enkelte folk her har jo vist seg å være ganske gale...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortulla meg inn på denne tråden og har akkurat kastet bort noen minutter av livet mitt på å lese gjennom den....Ser at det er lagt inn på kranglesiden og bør vel derfor holde munn men jeg klarer ikke dy meg....Hvorfor i all verden gidder dere å bruke tiden deres på dette????? Våkn opp!

Skrevet

Fordi vi ikke er på jobb,og har dermed lite annet å bruke tida på,akkurat som HI av denne tråden,og tydligvis også deg.

Ganske godt gjort av deg å oppdage at denne ligger på kranglesida,og kritisere oss for å svare på den,når du selv heller ikke kan holde munn! Inni er vi alle like....

Skrevet

Du nevnte ikke navnet mitt, nei, men jeg trenger jo ikke være rakettforsker for å oppfatte insinuasjonen om at den skarpe argumentrekka til NN hadde en eller annen sammenheng med meg.

(Jeg er selvsagt smigret).

Skrevet

Hehehe,godt du lar deg smigre! Forøvrig lurer jeg selv på hvorfor noen i sin villfarelse kunne komme til å forveksle meg med kristen,blir lei meg om noen skulle tro så galt om meg!? Svir litt i øynene enda! Også ble det t.o.m skrevet av ei hestejente! *grøss*

Skrevet

Jeg blåser vel i om du bruker anonym- knappen eller kaller deg kona til kriminelle-roger.

Det er vel ikke det jeg ville frem til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...