Serial mom Skrevet 22. oktober 2007 #51 Skrevet 22. oktober 2007 Næh,er gøy med innlegg fra deg,så orker ikke klage på at du tar deg tida og bryet,kjære deg:-) Men jeg nevnte da virkelig aldri ditt navn i mitt innlegg heller,sånn når vi likevel dissekerer alle ord og meninger her. Men du har jo tydligvis en wannabe her inne,som liker å "ta etter" deg. Vet ikke om du bør føle deg smigra eller skremt,enkelte folk her har jo vist seg å være ganske gale...
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #52 Skrevet 22. oktober 2007 Fortulla meg inn på denne tråden og har akkurat kastet bort noen minutter av livet mitt på å lese gjennom den....Ser at det er lagt inn på kranglesiden og bør vel derfor holde munn men jeg klarer ikke dy meg....Hvorfor i all verden gidder dere å bruke tiden deres på dette????? Våkn opp!
Serial mom Skrevet 22. oktober 2007 #53 Skrevet 22. oktober 2007 Fordi vi ikke er på jobb,og har dermed lite annet å bruke tida på,akkurat som HI av denne tråden,og tydligvis også deg. Ganske godt gjort av deg å oppdage at denne ligger på kranglesida,og kritisere oss for å svare på den,når du selv heller ikke kan holde munn! Inni er vi alle like....
Ikkelektuell Skrevet 22. oktober 2007 #54 Skrevet 22. oktober 2007 Du nevnte ikke navnet mitt, nei, men jeg trenger jo ikke være rakettforsker for å oppfatte insinuasjonen om at den skarpe argumentrekka til NN hadde en eller annen sammenheng med meg. (Jeg er selvsagt smigret).
Serial mom Skrevet 22. oktober 2007 #55 Skrevet 22. oktober 2007 Hehehe,godt du lar deg smigre! Forøvrig lurer jeg selv på hvorfor noen i sin villfarelse kunne komme til å forveksle meg med kristen,blir lei meg om noen skulle tro så galt om meg!? Svir litt i øynene enda! Også ble det t.o.m skrevet av ei hestejente! *grøss*
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 22. oktober 2007 #56 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg blåser vel i om du bruker anonym- knappen eller kaller deg kona til kriminelle-roger. Det er vel ikke det jeg ville frem til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå