Gå til innhold

å lyve til sjefen om at man er syk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hahaha,er vel omentrent like kristen som deg,di knegge! (hmmm....,hvem bruker dette uttrykket,mon tro???)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dessuten så lyver jeg jo ikke egentlig da..jeg oppgir bare en annen grunn.

jeg er syk psykisk( deprimert, trist)

men sa jeg var syk fysisk. Er det så forbanna ille da? Snakk om å være trangsynt da!!

Og JA! Enkelte kriminelle handlinger er faktisk mer godtatt enn andre!

Å stjele en tyggis på rema, eller å skyte en i hodet...syns det er mer akseptabelt jeg å stjele en tyggis på rema altså

Dere er noen zombier hele gjengen, lar dere utnytte av systemet, følger vår antiliberalistiske land så trofast som ei halvdau bikkje. Dere tror dere lever i velferds Norge, og at dere har det så flott. JYPLINGER er dere! soM aldri tør å si fra, bare følger strømmen.

Dere er latterlige.

Skrevet

for å legge inn en kopi av overskrifta på tråden din:

"å lyve til sjefen om at man er syk.."

Dersom du ønsker deg anarki får du flytte da,ikke verre enn det. Vi skaper velferdsnorge,vi,slik at sånne som deg kan utnytte det!

Skrevet

At du er utafor, i sjokk og ringer og sier du er syk en dag synes jeg er helt ok, men ikke at du kanskje har tenkt å være syk helt fram til han skal i fengsel slik det kan virke på innlegget ditt.

Synes forslaget om å ta ut ferie er et godt forslag, vel og merke hvis du har noe til gode, eventuelt be om ulønnet permisjon (foridi dere må ordne en del i forbindelse med fødselen eller noe)

Skrevet

Du sier at sjefen selv ringer inn syk når han er bakrus... men er det ensbetydene med at du kan det?? Fra det du vet så kan sjefen din lide av alkoholisme og det er en sykdom...!! Hvis sjefen din hadde hoppet over ei bru, hadde du gjort det samme....?? Virker som om siden han gjør det så kan jeg!!

En ting er å oppgi annen grunn enn den virkelige grunnen for man er syk men du sier at du KUN er lite lysten på å gå på jobb fordi du vil ha kvalitets tid med din elskede... ikke at du er syk!! Da blir det helt feil å ringe inn syk!!

Det er noe helt annet om du hadde vært syk og sagt en annen grunn en den virkelige...

Men lykke til!!!

Skrevet

anonym 16: 04

Jeg har kun ringt 1 dag og sagt jeg va rsyk, og det var i dag. Jeg har aldri sagt jeg skal melde meg syk helt frem til han skal inn i fengsel!! Det har jeg prøvd å si i innleggene mine her ogå...men kanskje ikke godt nok...merkelig hva mennesker ser og ikke ser når de kriger!

jeg har noe avspasering på overtid til gode, så om det skulle ha blitt slik at jeg skulle holde meg hjemme til sambo skulle inn i fengsel, måtte jeg ha bedt om den.

Men det har jeg altså ikke tenkt til, da det var kun idag jeg har meldt meg syk.

Syns ikke det er noen som har rett til å kalle meg en utnytter for d!

Skrevet

"Dere tror dere lever i velferds Norge, og at dere har det så flott. JYPLINGER er dere! soM aldri tør å si fra, bare følger strømmen.

Dere er latterlige".

Hi: Jeg VET jeg bor i velferds-Norge! Og jeg vet at jeg har det flott!

Og hva vet du om oss og det å tørre å si ifra? Hvis kriteriet er etter denne diskusjonen, synes jeg argumentene dine kommer til kort... Det er vel strengt tatt visse andre som ikke ønsker meninger som går mot strømmen (les hi's meninger) og som at på til gjemmer seg bak anonym-knappen.

Skrevet

"jeg er syk psykisk( deprimert, trist)"

Hva slags diagnose har du? "Trist"? Jeg tror ikke det er en sykdom.

Hvorfor dere nordmann så svake?Bare det kommer noen små bekymrenger så dere "psykisk syke" og kan ikke jobbe!!!!!

Skrevet

siste anonym, 16.07

Nå har det seg faktisk slik at jeg ER syk, og jeg har sagt en annen grunn enn den virkelige. Så LES innlegg før du svarer på dem kanskje!? hadde vel vært en idè ja..

jeg sier ikke at selv om ringer seg syk fordi han er bakfull, så kan jeg gjøre det, men ettersom elli karamelli kommenterte at sjefen min ville likt dårlig om han fikk vite sannheten, så måtte jeg bare bruke det som en argument, ettersom jeg faktisk har en grunn til at jeg holder meg hjemme, mens sjefen min holdt seg hjemme for noe som var selvgjort...

Å at du kommer her å påstår at han kan ha en sykdom som alkoholisme, er jo bare tåpelig.

Skrevet

.. Og du ser ikke at du lever i velferdsnorge? :-)))))

Hahaha, hysterisk.

Skrevet

Om du ER syk,hvorfor gjør du da så stort oppstyr om dette? Du har selv lagt deg laglig til fir hugg her,og måten du svarer folk på gjør jo at man ikke akkurat gidder å stryke deg med hårene.

Forresten har du kasta bort ganske mye av dagen på å sitte her på bim istedet for å dulle med samboeren din,så da kunne du egentlig likegodt vært på jobb og gjort nytte for deg fra 8-4!

Skrevet

hva slaks diagnose har du??ehh, å være deprimert er en diagnose!

Er ingen her som har sagt at "trist" er en sykdom, men at i dette tilfelle, "mitt" tilfelle, var en grunn til at jeg holdt meg hjemme.

Jeg jobber i et yrke som er dypt preget av service. Man må være serviceinnstillt og i godt humør 24-7. Man tar ikke med seg problemer på jobb, men det er ikke alltid like lett, når det er en sak som denne. Min mann kommer til å bli tatt fra meg, og jeg kommer ikke til å se ham på en stund. Jeg kommer til å leve alene i et liv der jeg er vandt til å ha mannen min og masse kjærlighet og trygghet rundt meg. livet mitt kommer til å gå fra å være trygt til fullt av redsel og ensomhet. Jeg synes det er grusomt å tenke på. Og da har jeg all min rett til å være svak!! Jeg er ialle fall tøff nok til å vise at jeg kan være svak, i motsetning til visse menneskr som må påpeke hvor svake andre mennesker er, for å høyne sin egen styrke.

PØH!!

Skrevet

elli karamelli. samboeren min er på jobb, han kommer hjem klokken 18..jeg skulle begynt på jobb klokken 17, altså, om en halvtime til

Skrevet

Så samboeren din prioriterer jobben,mens du tar deg fri pga han? Skjønner deg ikke ,men men,du om det. Lykke til.

Skrevet

"å være deprimert er en diagnose! "

Depresjon er en alvorlig helsetilstand som må behandles med medikamenter.Du forveksler depresjon og dårlig humor.

"livet mitt kommer til å gå fra å være trygt til fullt av redsel "

Herregud! Er du midt i krig i Irak eller Vietnam???Ta deg sammen!

Skrevet

Anonym 13:24 I dagens samfunn kan man faktisk få fengselsstraffen mnd og år etter at man har skjerpet seg da,så du over her synes jeg ikke skal slenge dritt.Dessuten vet jo ikke du hva det går i eller hva som er årsaken her,alle kriminelle er ikke mordere eller voldtektsforbrytere skjønner du. Og Hi,hvor lenge til er det snakk om at han skal inn?du burde jo kanskje nevne noe til sjefen din så han forstår situasjonen din bedre..kan jo hende du får litt nedturen når han er borte også.Da vet jo iallefall sjefen din hva det går i.......

Skrevet

mali, jeg bruker anonymknappen av hensyn til at samboeren min skal i fengsel, ikke pga jeg ikke står for meningene mine.

Skrevet

"Jeg har kun ringt 1 dag og sagt jeg va rsyk, og det var i dag."

Greit nok, men det var det jo umulig å forstå ut fra hovedinnlegget ditt, det høres jo vitterlig ut som om det er snakk om en (kort) periode. Og om det bare er snakk om én skarve dag, hvorfor lage så vanvittig mye oppstyr? Dessuten skjønner jeg ikke problemstillingen med arbeidsgiver, for han har uansett ingenting med årsaken til at du er borte. Du må da bare ta deg en tur til legen din om du er syk, og den delen av sykemeldingen som arbeidsgiver skal ha, inneholder jo ingenting om sykdom/diagnose.

Skrevet

ja han må jo prioritere jobben, ellers har han jo ikke noen jobb å komme tilbake til når han kommer ut fra fengsel... Og han må jo jobbe seg opp penger slik at jeg ikke sitter med alle utgiftene alene når han er fengsel!.

Grunnen til at jeg bruker anonymknppen er pga min sambo skal i fengsel, og jeg syns ikke dere her inne har noe med hvem sin samboer dette er. HAr ingenting med at jeg ikke står for meningene mine.

Skrevet

"dessuten så lyver jeg jo ikke egentlig da..jeg oppgir bare en annen grunn.

jeg er syk psykisk( deprimert, trist)

men sa jeg var syk fysisk. Er det så forbanna ille da? Snakk om å være trangsynt da!!"

Du burde kanskje valgt en litt annen overskrift på tråden din, da, hvis du ikke lyver...?

Å "oppgi en annen grunn" er forresten ikke noe annet enn å lyve.

Skrevet

"hahaha,er vel omentrent like kristen som deg,di knegge! (hmmm....,hvem bruker dette uttrykket,mon tro???) "

Oj, du sa 'omentrent'. Hmmm...hvem andre er det som pleier å si det igjen...? JO! Naboen! Står til, Larsern?

Skrevet

Nei,jeg heter ikke Larsern. Du må ha forveksla meg med en annen,Jeab ;-p Fort gjort når man skal ha et ord med i laget overalt...

Skrevet

Er det? Lite logikk å spore i det innlegget, elli. Du var kanskje litt vel ivrig etter å få presset inn en kommentar om at jeg skriver forholdsvis mange innlegg.

Men du tok nok poenget mitt. Bare fordi en eller annen semi-tilbakestående NN skriver *KNEGG* i innlegget sitt, så vil ikke det si at det er jeg som står bak det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...