Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 23. oktober 2007 #51 Skrevet 23. oktober 2007 De driter jeg i. Jeg er sjeldent eller aldri hyggelig der inne. Jeg er på et annet forum med småbarnsforeldre som er MYE koseligre
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #52 Skrevet 23. oktober 2007 vet du hva det skjønner jeg godt. men et tips: ikke nevn det her inne da, da kan det plutselig bli bitches on the loose der og
Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp Skrevet 23. oktober 2007 #53 Skrevet 23. oktober 2007 Hehehe, det er litt mrosomt på dib nå da, moderator er ute med sensurpennen sin på alt yppert skriver. litt festlig
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #54 Skrevet 23. oktober 2007 han godeste yppert har jeg faktisk fått med meg på ris&ros. litt artig han da, enig der. må se jeg nå
Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp Skrevet 23. oktober 2007 #55 Skrevet 23. oktober 2007 vaksinedebatten og krangle. hannahaha har slettet alt han har skrevet på 1mnd. Herlig velferdssensur.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #56 Skrevet 23. oktober 2007 ha ha ha missa den jeg da, vaksinedebatten, shit, var det han slang med der da? VAKSINE DREPER UNGEN DIN? he he. likte den hannahaha forresten, ha ha.
Smånetta 14.mai Skrevet 23. oktober 2007 #57 Skrevet 23. oktober 2007 Tror noen prøver å sabbe kranglesiden der inne. Var inne for å kikke litt, og det står jo (ikke krangle) etter halparten av innleggene. Blir jo ikke krangleside av sånt.
Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp Skrevet 23. oktober 2007 #58 Skrevet 23. oktober 2007 Egentlig skrev han ikke noe galt. Han fortalte f.eks hva RA står for i MMRvaksinen etc. Men det ble for hard kost ofr Hahaha og Sina og ja lillemartemammaen.. det er vledig mye sykt på den siden der nå
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #59 Skrevet 23. oktober 2007 blir helt opphengt i en tråd der inne jeg, herrefred. bla bla bla. hva står RA for da? for nå er det jo sletta...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #60 Skrevet 23. oktober 2007 dere er faktisk ikke bare her.. men på 3-4 ?!? forskjellige sider.. og helt oppdatert.. neeei.. LOOOSERS
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #61 Skrevet 23. oktober 2007 hvor lenge grubla du på denne da? for et tulleinnlegg.. bare masse svada på rekke og rad
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #63 Skrevet 23. oktober 2007 haaaallo anoonym...! jeg trodde du var bedre enn dette.. bare les innleggene over så skjønner du... okej dude??
Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp Skrevet 23. oktober 2007 #64 Skrevet 23. oktober 2007 RA273 = =Rbella, A=abortio, 27=Fetus nr 27, 3=Tissue explant
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #65 Skrevet 23. oktober 2007 ok, skjønte det nå, men hva har nå det med saken å gjøre? inne på¨3-4 sider? tråder mener du? hvilke sider i tilfelle? og du da, ikke noe annet å gjøre enn å sjekke ut hva andre gjør på? snakker om loser.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #66 Skrevet 23. oktober 2007 herrefred. er du seriøs nå?? "tråder mener du??" eeh.. nei.. du skjønner ihvertdall ingenting.. dobbelt looooser
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #67 Skrevet 23. oktober 2007 så fortell hva det er du har funnet ut da kjære deg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå