Gå til innhold

Gjett hvem


Anbefalte innlegg

Gjest Hello Alicja, are you a car?
Skrevet

De driter jeg i. Jeg er sjeldent eller aldri hyggelig der inne. Jeg er på et annet forum med småbarnsforeldre som er MYE koseligre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet du hva det skjønner jeg godt.

men et tips: ikke nevn det her inne da, da kan det plutselig bli bitches on the loose der og ;)

 

Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp
Skrevet

Hehehe, det er litt mrosomt på dib nå da, moderator er ute med sensurpennen sin på alt yppert skriver. litt festlig

Skrevet

han godeste yppert har jeg faktisk fått med meg på ris&ros.

litt artig han da, enig der.

må se jeg nå

Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp
Skrevet

vaksinedebatten og krangle. hannahaha har slettet alt han har skrevet på 1mnd.

 

Herlig velferdssensur.

Skrevet

ha ha ha

missa den jeg da, vaksinedebatten, shit, var det han slang med der da?

VAKSINE DREPER UNGEN DIN?

he he.

likte den hannahaha forresten, ha ha.

Skrevet

Tror noen prøver å sabbe kranglesiden der inne. Var inne for å kikke litt, og det står jo (ikke krangle) etter halparten av innleggene.

 

Blir jo ikke krangleside av sånt.

Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp
Skrevet

Egentlig skrev han ikke noe galt. Han fortalte f.eks hva RA står for i MMRvaksinen etc.

 

Men det ble for hard kost ofr Hahaha og Sina

 

og ja lillemartemammaen.. det er vledig mye sykt på den siden der nå ;)

Skrevet

blir helt opphengt i en tråd der inne jeg, herrefred.

bla bla bla.

hva står RA for da?

for nå er det jo sletta...

Skrevet

dere er faktisk ikke bare her.. men på 3-4 ?!? forskjellige sider.. og helt oppdatert.. neeei.. LOOOSERS

Skrevet

hvor lenge grubla du på denne da? for et tulleinnlegg.. bare masse svada på rekke og rad

Skrevet

haaaallo anoonym...!

 

jeg trodde du var bedre enn dette.. bare les innleggene over så skjønner du... okej dude??

Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp
Skrevet

RA273 = =Rbella, A=abortio, 27=Fetus nr 27, 3=Tissue explant

Skrevet

ok, skjønte det nå, men hva har nå det med saken å gjøre?

inne på¨3-4 sider? tråder mener du? hvilke sider i tilfelle?

og du da, ikke noe annet å gjøre enn å sjekke ut hva andre gjør på?

snakker om loser.

 

 

Skrevet

herrefred. er du seriøs nå??

 

"tråder mener du??" eeh.. nei.. du skjønner ihvertdall ingenting.. dobbelt looooser

Skrevet

så fortell hva det er du har funnet ut da kjære deg!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...