Gå til innhold

Gjett hvem

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Til HI a.k.a. Miss Sophie"

"Gi opp. Alle har skjønt at du dreit deg ut.

Ha en forpestet aften."

snakk for deg selv jeab.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OOOooooh, "noen" holdt kjeft nå, ja *HAHAHA*

Grattis!!

Gjest Hello Alicja, are you a car?
Skrevet

Jeg var såpass innbilsk at jeg trodde innlegget var om meg, siden jeg er "av og til innom" (jeg er her veldig ofte men jeg skriver ikke alltid) og je bruker "hvass penn" og jeg vet at mange anonyme syns jeg er "imbesil" fordi jeg er uenig med de.

Skrevet

Tenk at du kunne tro noe sånt, Hello A. Du måtte jo skjønne at HI siktet til noen helt andre. Var ikke det åpenbart? *knegg*

Skrevet

Du vet ikke foranledningen til Hello Alicias innlegg, så da vet du vel ikke så mye om hvorvidt det var et utslag av paranoia heller.

Skrevet

Jeg er utrolig paranoid, særlig når det kommer til disse nettsidene. Jeg tråler krangle og hvert anonyme innlegg vil jeg tro er om meg.

Og at jeg dro den konklusjonen som kom ca 10 min etter mitt innlegg, det var bare paranoiaen som slo inn igjen.

Unnskyld misSsSSs

Skrevet

Nei, det var som jeg skrev tidligere, jeab;

Jeg kjenner ikke til alle disse faktorene som kan knekke den "egentlige" betydning av hovedinnlegget. For en som ikke bor her inne til en hver tid, så kan fort spørsmålet "Gjett hvem jeg tenker på ,som er stadig inne med hvass penn her på bim, som er totalt imbesil" til svaret " Du mente meg. Noe du vil ta opp din feige drittkjerring?" fremstå som en smuuule paranoid :-)

Du skriver videre at det har mest å gjøre med det faktum at vedkommende (miss sophie) ser ut til å vite innmari mye om hvem HI siktet til med hovedinnlegget...

Det er ved ettertanke en smule paranoid å tenke det også, ut fra det 'lille' miss sophie skrev.

I alle tilfeller er du lite konskvent nå, jeab:

Først argumenterer du med at "Det har mest å gjøre med det faktum at vedkommende ser ut til å vite innmari mye om hvem HI siktet til med hovedinnlegget".

Nå skriver du :"Du vet ikke foranledningen til Hello Alicias innlegg, så da vet du vel ikke så mye om hvorvidt det var et utslag av paranoia heller".

Som deg liker jeg bare å poengtere logiske brister eller åpenbare mismatches. Denne tråden er full av brister, og må av den grunn kommenteres.

Men jeg lærer mens jeg går, så om en stund er jeg helt inne i krangle-kodeksen jeg også.

Skrevet

Bare vent til 5 november eller noe. Da er du så høygravid og lei at bim likegjerne kunne vært huset ditt.

Skrevet

"Først argumenterer du med at "Det har mest å gjøre med det faktum at vedkommende ser ut til å vite innmari mye om hvem HI siktet til med hovedinnlegget".

Nå skriver du :"Du vet ikke foranledningen til Hello Alicias innlegg, så da vet du vel ikke så mye om hvorvidt det var et utslag av paranoia heller"."

På hvilken måte er disse to utsagnene i konflikt med hverandre?

Jeg poengterte at Miss Sophie var påfallende bastant i sitt svar til Hello Alicja, noe hun vel ikke ville vært om hun ikke var inneforstått med hvem HI siktet til med hovedinnlegget. Det er derfor ikke spesielt paranoid å anta at Miss Sophie er HI.

At du ikke kjenner foranledningen til Hello Alicjas innlegg forandrer ingen ting av dette. Jeg kjenner den heller ikke. Jeg mener bare det var et tynt grunnlag å konstatere at Hello A. er paranoid på. Nå har hun riktignok selv vedgått nettopp det, så det har lite for seg for meg å påstå noe annet, men det er heller ikke det jeg prøver på - poenget er at Miss S. sin glipp var mye mer åpenbar enn Hello A. sin paranoia, ut fra innleggene i denne tråden.

Egentlig er det tullete å sammenligne disse "sakene" i det hele tatt, men siden du brakte det på bane...

Skrevet

Det sier litt da om hvem som hisser seg mest opp her i denne tråden, begynner å bli laaaang.

*KLUKK KLUKK KLUKK*

Still anonym and who really gives a flying f%*#

Skrevet

Hvis det er meg du sikter til, så må jeg bare beklage - jeg hisser meg ikke opp her inne, heller motsatt. Dette er avkobling for meg. Jeg er her tross alt for å krangle. I motsetning til deg og vennene dine så gidder jeg ikke prøve å late som noe annet.

Skrevet

En imbesill er visstnok et menneske som er belemret med begrensede sjelsevner. Eller, belemret blir muligens feil ord å bruke ettersom vedkommende selv ikke er seg sine mangler bevisst.

Skrevet

Nei, det var ikke deg jeg siktet til, men det er ganske åpenlyst hvem av dere som føler seg truffet da, dere fortsetter jo med å være hvasse som bare det i denne tråden..

Så du er her for å krangle og ser på det som en avkobling. Good for you og same for me.

Og bare for å klare opp i det - jeg har ingen "venner" her inne, jeg har ordentlige venner som jeg snakker med på telefonen eller går på besøk til.

Trenger ikke en haug med lissomvenner i å støtte meg her, det klarer jeg sjøl, hvis jeg gidder. For jeg er ikke her inne hver dag, er anonym og har ikke noe navn og rykte å forsvare. Har mye annet å bedrive kveldene med også.

Det er heldigvis et fritt land.

Anonym anonym anonym

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du trekker "vennene" dine inn i dette, men for all del - jeg tror deg, jeg. *humre*

Skrevet

Skal ikke snart AntiP komme å forsvare jeab?? hva skjer??

Skrevet

Hun vet nok at hun ikke behøver det. Kan dessuten hende hun har gått lei. Eller kanskje hun lusker rundt i kulissene og brygger på gjenfortellingen av et nytt kapittel i sagaen om Paris. That's Hot! :-)

Skrevet

ååååå nåååå er vi tooooo

*bææææ*

Skrevet

Assa... denne tråden her er heeelt syk

Skrevet

mye sykt her ja. ute å kjøre.

slik er det på BIM BIM BIM

Skrevet

Det er verre på dib.

Skrevet

can't wait ;) kanskje jeg må lyve på meg en unge, he he. for nå ble jeg NYSGJERRIG

*bææææ*

Skrevet

Det er faktisk noen som aldri er på bim, men bare på dib. Tror det går bra. Du skal jo få unge så

Skrevet

he he. litt redd for proffene på dib da.

*skjelve*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...