Gå til innhold

Gjett hvem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjett hvem jeg tenker på ,som er stadig inne med hvass penn her på bim, som er totalt imbesil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig, jeg tror også det må være anonym du tenker på. veldig aktiv denne anonym.

Skrevet

Det er ikke engang i nærheten

Skrevet

bedre å være aktiv enn hjernedød som du er din dritt

Skrevet

Næ tullehøne HI! Jeg hadde jo rett! Det ER Anonym du sikter til! Bare se på Anonym 14.26. I rest my case ;)

Skrevet

Ikke så fort i svingene nå, HockeyMom. Det er fortsatt ekko i hodene til HI m/ NN-crew etter det første innlegget ditt. De må jo få en sjanse til å holde følge!

Gjest Hello Alicja, are you a car?
Skrevet

Du mente meg. Noe du vil ta opp din feige drittkjerring?

Skrevet

Ikke nødvendigvis alt som handler om deg da, selv om du tydeligvis liker å tro det selv

Skrevet

Gikk det litt fort i svingen der, Miss? (Rart hvordan nick kan være så passende iblant).

Skrevet

Smart ass, jeab.

Har ikke hatt noe imot deg jeg. Synes alltid du har skrevet innlegg innen rimelighetens grenser.

Men synes du nå er like tett som de andre når du også er ute etter å sjikanere mest mulig.

Skrevet

hm jeg mener selfølgelig narsissisme, det ble en trykkleif

Skrevet

Rull inn puppen du, NN 13:09. Jeg konstaterte bare at anonyme HI ikke er så veldig anonym lengre, noe som morer meg stort, siden det neppe var meningen. Jo flere anonyme drittunger som avslører seg selv, jo bedre. 'Sjikane'!? *knegg* Jeg dauer.

Skrevet

Hehehehehehehe..ser Miss Sophie viste seg her ja..og så svarte hu som anonym igjen etterpå..ja ja Miss Sophie..kanskje du burte huske å ta medisinene dine neste gang.. hehehehehehe!

Skrevet

Knegg... jeg rødmer på dine vegne... du så tett i pappen at du må lese innlegget til miss sophie som oppfølger til hovedinnlegget?

Hahahaha, du er passe dum!

Gå ut og se om det finnes noen venner til deg.

Skrevet

Til HI a.k.a. Miss Sophie

Gi opp. Alle har skjønt at du dreit deg ut.

Ha en forpestet aften.

Kneggende hilsen fra

Skrevet

Skjønner ikke hvordan miss sophie sitt innlegg er ensbetydende med at hun startet tråden... Har hun 'stått frem' i et annet innlegg da kanskje? :-)

Støtter et av anonyms innlegg lenger oppe..

*for drøy* :-)

Skrevet

Hvis du er av typen som lar tvilen komme folk til gode her inne, så er det sikkert vanskelig å skjønne. ;-)

Skrevet

Tja, er vel heller ganske fordomsfull og skeptisk av natur ;o)

Da har det nok heller med at jeg ikke er så bevandret på disse sider, og av den grunn ikke kjenner til nick, skrivemåter og andre faktorer som kan knekke koden om innleggenes rette innehaver.

Skrevet

Det har mest å gjøre med det faktum at vedkommende ser ut til å vite innmari mye om hvem HI siktet til med hovedinnlegget.

Skrevet

Tja, kan jo hende det var fristende å svare et slikt paranoid innlegg som denne alicia-car dama la inn også.

Synes det lille som stod i hovedinnlegg og denne alicia-damens svar om at innlegget var myntet på henne virkelig var trådens første stjerneeksempel på "juping to conlusions"..

Skrevet

Kanskje "denne alicia-damen" vet noe ikke du vet. Har du tenkt på det?

Skrevet

"Gjett hvilke idiot jeg tenker på nå"...

----> Og så føler man rett og slett på kroppen at det er seg selv det blir skrevet om?

...Men var det hva alicia-damen visste og ikke visste dette handlet om?

Skrevet

Det vet jeg ikke. Jeg bare spekulerer, akkurat som deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...