Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #51 Skrevet 18. oktober 2007 Dette var til Sander og Linnea som syns det var så forferdelig upassende for kvinner over en viss alder (?) å ta med moren sin på fødsel
SuperGlad Skrevet 18. oktober 2007 #52 Skrevet 18. oktober 2007 aldri i livet om jeg ville hatt med meg mamma. Men pappa ville jeg gjerne ha med på begge fødslene, men siden han bor 50 mil unna å har begge gangene kjørt nedover så har han dessverre ikke klart å komme frem i tidet til dem. Han har begge gangene kommet ca halvveis når vi har ringt å sagt at babyen er ute :-)
jyda med nr 4 i magen Skrevet 18. oktober 2007 #53 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har dessverre en mann som jeg ikke vet er hjemme når fødselen starter. Og min lengste fødsel til no varte en time. Jeg har ikke lyst å gå igjennom dette alene så derfor har jeg avtalt at enten min mor eller min far skal være med hvis mannen min ikke rekker det.
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 19. oktober 2007 #54 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg hadde med min mor og samboer første gang...mamma skal være med nå også...hun var en utrolig støtte for meg...samboer fikk litt hetta og måtte gå ut litt,men da var min kjære mamma der og holdt meg i hånda...hadde vært tøft uten henne tror jeg...Å ja jeg er ung 21 år,men har ingenting med det og gjøre hadde hatt med meg mamma om jeg var 30 også jeg....har ikke noe med at jeg er ung,vet bare at mamma er der for meg hele tiden...skal være ærlig og si jeg grudde meg føste gang for at hun skulle se meg sånn,men gikk så naturlig...sa at verken mor eller samboer skulle se meg der nede når hodet kom,men begge fikk lov til det...er en så spesiell situasjon at man ikke tenker over sånne ting...hvertfall var det sånn for meg=))
ohayoo Skrevet 19. oktober 2007 #55 Skrevet 19. oktober 2007 jeg kunne helt ærlig i en alder av 36 år heller tenkt meg å ha med mamma enn mannen min. Mamma og jeg er så like så jeg vet at hun hadde vært en god støtte underveis - hun er rolig og lar seg ikke vippe av pinnen for noe som helst, mens mannen min er mer av den bekymrete typen og jeg aner ikke hvordan han vil reagere på fødselen. Men så klart, så lenge mannen min vil være med så må han jo få lov til det - han skal jo bli pappa for første gang, så det er jo en like stor opplevelse for han som for meg, så får heller mamma komme å være hos oss en stund etter at vi har kommet hjem igjen fra sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå