mayaya Skrevet 17. oktober 2007 #51 Skrevet 17. oktober 2007 oi.. maaange... hmm... ka-ping LOTP Tussi MammantilJ&J/lenej Vålerenga 5 omdagen 6 om natten Hotte Charlotte Northernlights Newton&prinsessa SpongeBob (lenge siden!) Pølsa & tjompen Lupp & Prompefisen Silhah MorT-3gutter goldenticket ro dæ ned glansvask pommfrid sexless rødhette* Rødhette mortilgunnar Bente.... og så hele februar/mars/aprilgjengen da! og mange flere :-)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 18. oktober 2007 #52 Skrevet 18. oktober 2007 Men Twintippen da... Du burde da huske meg?? Hehe:) Selv husker jeg mange, men jeg tror ikke jeg skal begynne å ramse opp. Jeg husker jo ihvertfall Tippene, DIB-treff jentene mine, og Maria har TO prinsesser =)
Gjest_1001 Skrevet 18. oktober 2007 #53 Skrevet 18. oktober 2007 Whitelily ;-) såklart. Ellers så er jeg ikke her inne så mye leger som jeg var. Men som jeg kommer på nå så husker jeg MAY LISE KØDDER DU IKKE MED Dr.Yppert Sjaman hufsemor Monajenten. Også husker jeg ikke så mange hihi.
NessaS Skrevet 18. oktober 2007 #54 Skrevet 18. oktober 2007 Disse nickene kommer jeg alltid til å huske: Twig Northernlights Cat.68 Sjaman Utrolig flotte damer disse fire.
yasmina Skrevet 18. oktober 2007 #55 Skrevet 18. oktober 2007 tja.... jeg hsuker CAT68 LOTP Vaalerenga21 Lillegull Kibimor C79 Curlymor ( mamma ? ) Northernlights Lille trille Stratos Duracellgirl Fredrikstadjenta Bula Dr. yppert Dreamer Goeril Hoenemor Monajenta Intensity Graa japp Riga babypsycho bae,bae lille lam otaviastar
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 18. oktober 2007 #56 Skrevet 18. oktober 2007 Ro dæ ned glansvask hey L@mel@ Northernlight Vålerenga og ....... _hønemor_ +++++ mangen andre som jeg har på msn
Milletrille Skrevet 18. oktober 2007 #57 Skrevet 18. oktober 2007 sug lut - fordi jeg syns det er så grusomt stygt vannmann 30 vipsenmamma - begge er mye på navnedebatten helnøtt og stratos - sjokolade ro dæ ned glansvask - utrolig festlig!
♥ DAME Skrevet 18. oktober 2007 #58 Skrevet 18. oktober 2007 Domminga alle sammen her inne Eg skal seie det til mamma, buhuuu. Ingen som husker meg...)))))))
Mille** Skrevet 18. oktober 2007 #59 Skrevet 18. oktober 2007 Det er utrolig mange koselige damer her inne, ingen nevnt, ingen glemt. ) Er jo noen seg "prater" mer med enn andre og som jeg liker veldig godt, men de vet nok hvem de er. ;o)
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #60 Skrevet 18. oktober 2007 Skal vi se :-) Kine og Markus HockeyMom MomTwo Go`mamman Grorud ett eller annet Juni80 Dr.Yppert Vålerenga 12 Expat Cat.68 Sauen og frøken Blomkål Goldenticket Ungmamma og Lukas(!) Silhah og Emilie ro dæ ned glansvask RundLurt? Sug Lut Nunne Lille karamell Twintipp Monajenten JoSoMamsen Allekansehvajeghargjort Palmesus Pinglo Wicca Wirre Hey lamela spire nr.4 Mami87 og nydelige Natalie Mami20 Lupp og prompefisen Kaa82 Lucie og Guttaboys Mayaya Ka-Ping Meg og lille vampyr Lengter og lille Kevin Malin82 å Didrik(?) Siklerotte Hønemor 5 og dagen 6 om natta Antilopesvin Hm.. Det ble jo mange det! No affence til de jeg har glemt
AnTiLoPeSvIn Skrevet 18. oktober 2007 #61 Skrevet 18. oktober 2007 sjaman pølsa og tjompen hønemor_med_3_nydelig lamela kranglarne streken27 sug lut monajenten vålerenda_daniel twig kaa82 mortilgunnar mayaya gulli ro dæ ne glansvask ruttelutt northenlights spetakkel mami87 tosofo y el chicitin n elr no hotte charlotte mort 3 siklerotte kaping 2 på jorden 1 i himmelen fertila idefix sillah LOPT klg pult på tjukka eller noe sånt lenej stella polaris animasola malin og didrik
AnTiLoPeSvIn Skrevet 18. oktober 2007 #62 Skrevet 18. oktober 2007 ææ noen husket meg. nå ble jeg rørt altså . må gå å gråte
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #64 Skrevet 18. oktober 2007 Hmm får prøve, med min slappe hukommelse Ikke sikkert de er rett skrevet grå Tillab kOzy og Nikolai sug lut (satan i toern) kine og markus veslepia maria lykkelig har født maria har TO prinsesser lenej siklerotte stratos helnøtt l@mel@ nit@ monajenten pølsa&tjompen lara28 silhah kaah62 (noe sånt??) kakao vintersol nemi isabellas mamma expat fjummsi blomman ellie83 fikk tulle bee bangla dryppert kranglaragna gerd 2lykketroll og sikkert mange flere.. uff vet ikke om det er så positivt at man husker så mange:-o
chrisallic Skrevet 18. oktober 2007 #65 Skrevet 18. oktober 2007 Børdi twintipp tøysetipp musefis wenchepia og tonelisetuppa utrolig koselige folk:-)
Fabelaktiv Skrevet 18. oktober 2007 #66 Skrevet 18. oktober 2007 Uhu.. ingen husker meg heller... men så er jeg ikke så flink selv heller da husker: Vestli Thia Marikylling Musa m 4 Ro deg ned glansvask Sauen Rutletutt Animatør (første jeg snakket med EVER) spindel m spire alva missL sebbe le original jeab monajenten intensity newyorkmom simsala tja... er nesten litt stolt jeg nå
manonym Skrevet 18. oktober 2007 #67 Skrevet 18. oktober 2007 *snufs* ikke huska jeg heller gitt. Jaja=) Husker mange av de som står over her, de jeg husker best er vel: ka-ping sjaman. northernlighst cat.68 helnøtt smash stratos rodegnedglansvask riga .. monajenten pølsaogtjompen whitelily libido mortilgunnar rutletutt Det var det=)
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #68 Skrevet 18. oktober 2007 Prøver meg Simsala tosofo kine og marcus miang (har vel kke det nicket mer) Sauen Chanzei Jeab pila northern monajenten sr.yppert silja27 tussi isselissom malin og didrik lara glansvask sug lut doppler posky chicka gøril vips født med en pille i panna annehei babybell st.hansbarn martina85 ugla anonyma sug lut satan i toern vålerenga daniel doffine cat68 susse maria så lykkelig 1 mariakylling riga tristane intensety godtegrisen pjug..sikkert mange mange fler, men det var de jeg kom på
Circe Skrevet 19. oktober 2007 #69 Skrevet 19. oktober 2007 Fy latså.. Nå er jeg liksom bare kjempesur eller.. Har alle bare glemt meg eller??? Skamme dere.. hahahahaha Neida, suger i sånne huske nick greier jeg...
snartmammapåny Skrevet 19. oktober 2007 #70 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg husker CIRCE;) Og alle dere andre supre jenter og:D
*Molly mus* Skrevet 19. oktober 2007 #71 Skrevet 19. oktober 2007 Buhu, ingen har husket meg med nymfeparakittene jo;( *SKRIK* Blir som regel aldri husket jeg:(
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 19. oktober 2007 #72 Skrevet 19. oktober 2007 Buhu, ingen som husker meg heller....ja, ja...husker mange jeg da, men merker jo hvor lett d er å glemme noen når man skal prøve å ramse opp De jeg husker best er *Glansvaska *Frid (Gravid/Pomm alt ettersom ) *Marikyllingen *Musa *Rutletutt *Maria lykkelig *Maria har TO prinsesser *Kaah82 *Pølsa og Tjompen *Superglad *Lillegull *Hønemor *Cirke *Northernlights *Curly-mor *Wenchepia og Tone-Lisetuppa *MissChicka *Sauen og frk.blomkål *Mullebrud *Monajenten *Bobobaby *Tigern og puppedemonen Lucas *Nøffemor (m alle de rare innleggene...) *Neffi *Dr.Yppert *Pepsimaximusa *Husmusa *Grå *Duracellgirl *Vålerenga 12 og Daniel *trine og halvor *tosofo *mamma 1.gang 22. august hmmm steike...vanskelig dette her...No affence til dere jeg ikke har husket
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #73 Skrevet 19. oktober 2007 *Klør i fingrene*... MEn du er den 2. med skrivefeilen nå så bare må - NO OFFENCE!!! (eller offense på amerikansk-engelsk...)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 19. oktober 2007 #74 Skrevet 19. oktober 2007 Ha ha ha...går litt i kryss her nå...begynner å bli trøtt u see!! he he.. Og hvordan kunne jeg glemme deg Siklerotte??
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #75 Skrevet 19. oktober 2007 Hehehe... Bare merker jeg klør i fingrene når folk har samme feil etter hverandre=P=P Joda, er lett å glemme meg:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå