EnUndreneMor Skrevet 17. oktober 2007 #26 Skrevet 17. oktober 2007 gråte gråte.. ingen som husker meg.. lege meg selv til den andre tråden jeg.. om hvem som ikke lbir husket
æsj altså! Skrevet 17. oktober 2007 #27 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg husker - to tette og ei badehette! (Hvor er du nå da?) Tøffeste nicket ever
* 5 om dagen * Skrevet 17. oktober 2007 #28 Skrevet 17. oktober 2007 prøve meg jeg og da, og se hvor mange jeg husker... poamin alva mami87 ka-ping pølsa&tjompen sjaman neffi idefix silhah gøril superglad ro dæ ned glansvask LOPT l@mell@ klg palmesus hønemor niklas si mamma prinzessan riga josomamsen trolltusse hufsemor sauen og frk blomkål mayaya børdi stratos haldenjenta oktavistar AKG mullebrud wenchepia twintipp spetakkel monajenten karina&elias dotten lilje lille trille tilli mi tesero kine bolla vålerenga12_&_Daniel hannah ale nothern ale(s)tinkerbell ja, kommer ikke på flere...sikkert ikke fått med hele nickene heller...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. oktober 2007 #29 Skrevet 17. oktober 2007 Noen positive og noen negative assosiasjoner ve nickene... Rutletutt Sauen og frøken blomkål AnimaSola Ro dæ ne glansvask (S)Tinkerbelle Siklerotte (skal sies at det er VELDIG negativt.. hehe:p ) Mami 87.... engajenta Mom2Two Riga Mariaognatta Elise og Ella-Marie (håper det var det Elise, hehe:. Bittlitt glemsk på mellomnavn..) Intensity Northerlights HockeyMom karinahl lengter og lille kevin Sacco (husker henne fordi hunden vår heter det.. ) Dr.Yppert kranglaragna cat.68 mortilseb Go´mamman Trolltussa73 pølsa og tjompen Doppler SuperGlad NewMom Oslomor Seff... Monajenten Men nå står det stille her - tror jeg.. LIsa og lille Noah Nei, husker ikke flere nå...
Kondis som en murstein Skrevet 17. oktober 2007 #30 Skrevet 17. oktober 2007 Kine Silhah Sirkeline Go' mamma'n Idefix Loise Glansvask Sauen Northernlights LOTP Mayaya Pølsa & Tjompen Smelt på tjukka Mamman til Hedda og Hanna
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. oktober 2007 #31 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg husker også deg 5 om dagen-6 om natten! (siden nicket ditt var litt min ide) hihi
Turid Laila Skrevet 17. oktober 2007 #32 Skrevet 17. oktober 2007 Tøft! Husket egentlig ditt nick også, for jeg liker ikke Vålerenga, hehe
*Rutletutt* Skrevet 17. oktober 2007 #33 Skrevet 17. oktober 2007 og så meg først, da gitt - hi hi...(håper det ikke var for noe negativt da...)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. oktober 2007 #34 Skrevet 17. oktober 2007 Vålerenga er best da..! Så det så!
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 17. oktober 2007 #35 Skrevet 17. oktober 2007 hehe, så flink du er til å huske meg da Stine =P hihi... var riktig navn til Ella vettu =) flink til å huske du, hehe...
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 17. oktober 2007 #36 Skrevet 17. oktober 2007 Æsj, at jeg ikke visste at det var om å gjøre å få til det kuleste nicket da jeg valgte mitt eget ;-) Husker mange av dere jeg også. Akkurat nå er det ca 8000 som er pålogget og gjester i dette forumet, går ikke an å huske alle. Og slettes ikke oss som har sånne kjedelige nick! Orker ikke skifte nick allikevel da. (Det måtte i så fall bli hvis jeg blir gravid igjen da) No hard feelings her i gården ;-)
Turid Laila Skrevet 17. oktober 2007 #37 Skrevet 17. oktober 2007 Det kan diskuteres Liker de ikke i hverken hockey eller fotball! hehe
ragna Skrevet 17. oktober 2007 #38 Skrevet 17. oktober 2007 hmmmm, negative assosiasjoner?? jeg formoder at jeg ikke er blant de negative? *humrehumre* ;D
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #39 Skrevet 17. oktober 2007 Må jo svare jeg også da er noen jeg ikke tåler tryne på her inne også er det mange mange som jeg synes er helt supre :) Bortsett fra de jeg kjenner godt i virkeligheten så er lotp luca rutletutt monajenten twintipp twig silhah lenej noen av de som jeg liker best her inne HERLIGE jenter!! er selvfølgelig maaange flere også da, men gidder bare nevne et lite knippe... De jeg ikke liker ser jeg ingen grunn til å nevne...
.nn. Skrevet 17. oktober 2007 #40 Skrevet 17. oktober 2007 Kom på ett par til : Juhujenta No-Er-Det-Faen-Meg-min-Tur Embla Attpåklatt Gjøril Sanne Liover Kirsty
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. oktober 2007 #41 Skrevet 17. oktober 2007 Hockey: Vi kan ta den diskusjonen ve noen kamper igjen av hockey´n, greit? hehe Fotball.. Ikke i år, neste år!! Rutletutt: Neii, kan ikke huske noe neg ve deg. Ren tilfeldighet! krangla: Hmm.. Akkurat her og nå husker ikke jeg at vi har hatt noen diskusjoner eller misliker deg ve noe, men.. Kanskje det ligger i underbevisstheten??? hehe Elise: Jeg er såå flink altså! Skal ikke mye til for å huske deg da.. Fins ikke noen som har sviktet meg så fælt som DUUUUU har gjort! Skam deg! haha:P
*Rutletutt* Skrevet 17. oktober 2007 #42 Skrevet 17. oktober 2007 åhhh, Mami - så koselig - nå ble jeg glad:o)
LisaColli Skrevet 17. oktober 2007 #43 Skrevet 17. oktober 2007 første gang jeg er husket av noen som ikke kjenner meg jeg husker: ALLE
Turid Laila Skrevet 17. oktober 2007 #44 Skrevet 17. oktober 2007 Haha, Enga kjøper jo pokalen hver jul de jo. Lasser på med nye spillere! Fotballen, der holder det med den sure samboern jeg har når de taper, hehe... Nå er det natta, natti natt jenter
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #45 Skrevet 17. oktober 2007 ÅÅÅÅH jeg blir husket så KOOOOOOSLIG!!! de jeg husker best er kine og marcus Sauen og frk blomkål Lillegull Duracellgirl (hvor er det blitt av henne forressten?) Vålerenga.. 5 om dagen 6 om natten Vintersol tosofo el chiquin (eller noe i den dur, er ikke god i mexicansk...hehe) Embarazada Kine Rutletutt stormagapus (kommenterte engang at jeg digga nicket hennes ) To blå Nøffemor...hahahaha! Hmmm tenke tenke tenke, er nok flere, men hjernen har gått i vranglås!
* 5 om dagen * Skrevet 17. oktober 2007 #47 Skrevet 17. oktober 2007 jøss...nå ble jeg overraska....1.gang jeg er blitt husket her inne... *tar av hatten* ikke dårlig etter å ha vært her etter snart 3 år... men brukte nicket mamma*****, frem til i sommer da...
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #48 Skrevet 17. oktober 2007 2nj thea og erle mammaen til eline ønskejenta mami87 mami20 (H to the E to the... osv) hidjey og marcus ugle (uglemamma) amanda med spirene (amanda og gutta) elendig mamma kozy k northernlights ct68 Dr. Yppert Siklerotte aimee hebbie gulli dodge idefix bula fertila fruen81 vicky84 piadi *5 om dagen - 6 om natta* ikke lenger så hotte charlotte simbamamma kaa82 molait roscrucia meg og lille vampyr puppeplyndreren lucas (med noe foran) pølsa og tjompen (chanzei) sug lut krangleragna annie () biajja septemberstjerna og martine monajenten fantasiløs kakao emblamamma harengutt mammatilpia lenej mamma25 mamma og adriana+cassandra aga atpåklatt - en gogutt vålerenga12 pike25 jente1980 babyfacepsycho daddy, ekte menn får tvillinger daniel27 kongtom Doppler Palmesus maria lykkelig maria har TO prinsesser mars79 locabeijbi shevil tonix anlej nanna76 trolldamen oktober pia&CF mayken79 ninni82 mia med mathilde esre pinnsvin med baby Det er så mange fler også men skulle jeg fortsatt nå ville jeg fått skrivekrampe:p
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. oktober 2007 #50 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg husker egentlig alle:-S Men, de jeg husker best.. ( håpe ikke jeg glemmer noen nå da ) er: Mami87 og nydelige Natalie Spetakkel Rutletutt Silja27 Haldenjenta-med bebbis i magen LOTP JoSomamsen Mom2Two Attpåklatten Mullebrud chrisallic Intensity Monajenten Tante Sofie ( virker veldig hyggelig, bare husker nicket ) De likær jeg ille gøtt! Også Tøysetippen da, min bedre halvdel:o) Også er det et par jeg ikke husker nicket til, ( Linda bl.a) Føler meg nestn slem, men det er jo noen du "prater" mer med da.. Synes stort sett alle er supre bare så det er sagt!!!:-))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå