Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Det er noen nick som bare limer seg fast,enten fordi de er anderledes eller morsomme e.l. Jeg kommer alltid til å huske: Ro dæ ned glansvask Ruttletutt stormagapus Duracellgirl Bolla Sauen og frøken blomkål Goldenticket Lindynatt Alle av forskjellige grunner,men mest positivt. Er bare et nick som er negativt lada for meg.
*Rutletutt* Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Hi, hi - håper det er noe positivt du husker meg for da;o) Jeg husker ditt nick veldig godt...trodde alltid det var Jetbebis:o))) Her er noen fler: Spetakkel JoSoMamsen Hey! L@mel@ Intensity Stratos Twintipp Tøysetipp Sauen Goldenticket Bobobaby og prinsen Lucas Alva, mamma til 3 Northernlights Mami87 Silja27 Haldenjenta Kine Duracellgirl Vintersol Maria Lykkelig Glansvask Mullebrud Monajenten Brølende løve Utakknemlig bitch Girly Trubbel Palmesus Mulan Hotte Charlotte Alba33 Mom2Two Mamma for første gang 22 august...eller noe sånt;o) mockanin poamin meg & lillevampyr (?) ......................og da sa det stopp;o)
☆Anonymia☆ Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 josomamsen Hey! L@mel@ med spire nr 4 northernlights spetakkel Sauen og frøken blomkål stratos Goldenticket Bobobaby og prinsen Lucas Alva, mamma til 3 Mami87 og nydelige natalie twintipp Duracellgirl intensity Monajenten ikke lenger så Hotte Charlotte Alba33 glansvask mockanin meg & lille vampyr hey alicja,are you a car? prinzessin cat ettelerannet pølsa og tjompen lapez mamma chicka circe doppler siklerotte fantasiløs rutletutt ja..det var det..er maaaaaaaange andre jeghusker men som jeg ikke kommer på nå..
meg & to små vampyrer Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Å, noen husker meg også! Jeg husker mange, men som regel ikke så lett å ramse de opp. Og så blir jeg litt ør av nickbyttene. He he:)
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 miang/Alicija,are you a car? Kine & marcus Chanzei =) nå pølsa og tjompen Mayaya Vintersol og prinsesse vilikke Alba33 Expat Dr. Yppert siklerotte maria har TO prinsesser!
Kirsebæra Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 sjaman L@mela northernlights kine og marcus drypperten stratos ikke lenger så hotte charlotte noen jeg husker da, men enda flere jeg vet om!
Frk. Vable Skrevet 17. oktober 2007 #11 Skrevet 17. oktober 2007 Æsj, alltid like nedsig å lese sånne tråder...
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 17. oktober 2007 #13 Skrevet 17. oktober 2007 Det er to nick som virkelig har limt seg fast i sagflishodet mitt vaffal og det er: Juni80 *1 prins & 1 prinsesse og Go`mamma`n...
Silja FullFres McQueen Skrevet 17. oktober 2007 #14 Skrevet 17. oktober 2007 Vel, det er noen av de gamle som har limt seg fast hos meg da.. Som kylie og Simreg feks.. Av alle de som er her nå, må jeg nok si at jeg ikke skiller den ene fra den andre, så mye kliss og tull som er hengt på nicket.. Gjør det enkelt da folks! (Bare sånn for at ingen skal bli sure, så har jo seff nickene til de jeg kjenner her inne limt seg fast... ;o)
Turid Laila Skrevet 17. oktober 2007 #15 Skrevet 17. oktober 2007 Litt blanding fra her og bim da. Nunne Kine Pølsa og Tjompen Mamma chicka doffine Vicky1984 Ninni-bsts sauen ro dæ ned glansvask jeab også må jeg alltid sjekke innlegg fra nøffemor, for der kommer det så mye rart :S
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 17. oktober 2007 #16 Skrevet 17. oktober 2007 Snufs....Likte ikke denne tråden jeg
* 5 om dagen * Skrevet 17. oktober 2007 #17 Skrevet 17. oktober 2007 ikke jeg heller...blir aldri husket jeg...men kanskje like greit...hehe...
.nn. Skrevet 17. oktober 2007 #18 Skrevet 17. oktober 2007 Noen andre jeg husker godt er : Gulli Fertila Dogde Idefix Bula +++dem som er nevnt ovenfor.
Go`mamma`n... Skrevet 17. oktober 2007 #20 Skrevet 17. oktober 2007 åhhhhhhhh, endelig......TAKK! ;-)
Kirsebæra Skrevet 17. oktober 2007 #21 Skrevet 17. oktober 2007 enig, er litt trist å lese disse trådene. ingen som husker meg heller...
Grorüd.. Skrevet 17. oktober 2007 #23 Skrevet 17. oktober 2007 Lupp og prompefisen! Utrolig gøyalt nick !
Trollet73 Skrevet 17. oktober 2007 #24 Skrevet 17. oktober 2007 Akkurat de samme som jeg husker godt fra BIM... så moro!
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 17. oktober 2007 #25 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg husker deg 5 om dagen 6 om natta- du har så morsomt nick, må le når jeg ser det....hohoo!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå