Gå til innhold

Siklerotte ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben? Jeg har ingen gubbe - er da ikke gift. Og ikke er jeg sammen med han jeg har barn med heller... Vi hadde aldri orket hverandre.

Nei, har det forferdelig med meg selv!! Lille musen!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

barnslig liten dritt som ikke er verdt noe du,du sier ikke noe fornuftig

Skrevet

Siklerotte må vel få lov til å ha sine meninger like mye som den gjengen med ordblinde gamle husmødre uten at noen skal gå løs på henne her av den grunn.

Skrevet

Hei Siklerotte!

Jeg syns det du sier er fornuftig, jeg hadde selv en mor som fikk meg da hun var 17 år. Ikke bare det men jeg ser veldig unge mødre som har andre prioriteringer en barnet som nr1, som f.eks utelivet.Barna er ofte hos andre elle plassert hos barnevakt. Når man blir eldre har man andre prioriteringer, som regel utdannelse, bedre økonomi og man er ferdig med det heftige utelivet. Syns du virker voksen i dine tanker i motsetting til visse andre her på siden som bare kaster dritt. Du har vel lært en del av livet ved å være ung mor, men man bør vel vente til å lære disse tingene før man får barn.

Skrevet

Yupp, enig i det:) Jeg merker det selv jeg, mye jeg så gjerne skulle gjort som jeg ikke alltid får gjort! Hadde neppe følt det samme om 10 år... Enn hvor klare folk mener de er, så tror jeg det bare vil være noe som vil være et savn...

Skrevet

Fytti.. Gravide kjerringer er voldsomme... Trur dere kan slenge drit til hvem som helst om hva som helst og bare skylde på hormoner etterpå?! Det er lov å ta seg sammen littegrann selv om det herjer litt i kroppen da...

Skrevet

Mange av dem burde skaffe seg hund spør du meg, og se om de holdt ut det ansvaret i noen år først...

Skrevet

"Du har vel lært en del av livet ved å være ung mor, men man bør vel vente til å lære disse tingene før man får barn"

hvordan skal man lære seg denne delen av livet uten å være mor?

Skrevet

nei det var vel bare ett lite nyp,uten å ta ansvar og da kommer bitterheten di ha ha ha

Skrevet

siklerotte må få mene det hun vil,selv fikk jeg barn da jeg var ganske ung det gikk bra men kunne godt ha ventet i noen år til

Skrevet

Hva er det som skjer her inne om dagen??

Igår var det Vicky1984 som endte opp som huggestabbe pga sine meninger, og idag er det Siklerotte sin tur. Hvem er den heldige imorgen??

Hvorfor skal bare noen her inne få lov å si hva de mener, mens andre skal holde kjeft og samtykke? Og ikke minst, hvem av dere er det som er så high and mighty at dere skal få bestemme hvem som skal falle innenfor hvilken kategori??

Siklerotte har da så vidt jeg vet aldri sagt noe om at hun ikke er fornøyd med barnet sitt, heller ikke at hun mistrives som mamma. Tvert imot. Det hun derimot har gjort er å fraråde unge mennesker og planlegge og få barn i veldg ung alder. Hvordan dere kan få dette til å bli dobbeltmoral er utenfor min begripelsesevne. Hadde hun sagt dette MENS hun prøvde, ja da hadde hun hatt dobbeltmoral!

Synes du er tøff jeg Siklerotte!

Som står imot flertallet MED nick!!

Skrevet

man burde ikke bry seg med hva andre planlegger sier nå jeg. hva bryr det deg om noen er over eller under 19? dere må ha fryktelig lite å finne på. det er jo bare tragisk. det går jo ikke bare på alder. Det går på om man kan ta seg av barnet, faktorer som økonomi, kjærlighet, utdanningsstatus osv. jeg driter vel i om 14åringer vil lage seg unge, det er de som må ta seg av ungen. og likedan for de over 30, man vet vel selv hva man er kapabel til. hei, jeg heter *******, fritt for å prøve å fortelle alle hva som er lurt å gjøre her i livet eller ikke.. caaaaare!!!

Skrevet

Hvorfor gidder du da og bry deg om hva Siklerotte mener??

Økonomi, kjærlighet og utdanning er viktige faktorer ja.

Men hva med livserfaring...???

Jeg vil med hånden på hjertet si at en 14 åring ikke har nok livserfaring til å kunne tilby barnet det samme som ei på 30. (Dette hva livserfaring anngår.. Ikke noe annet.)

Det eneste denne 14 åringen da har opplevd er å være barn og å ha et barn. Erfaringer vil du slevfølgelig få, men da bestandig som mamma.. Man får ikke realisert seg selv på samme måten.

Skrevet

at siklemora skal lage så dårlig stemning på ung og gravid er ikke bra! at dere kan støtte dette?!?! jeg ble kjempeglad da jeg leste de oppløftende ordene om oss unge og gravide, også skal frk sikle komme å stille kritiske spørsmål hvor hensikten er å vise at unge mødre slett ikke er bra for et barn... takk for den!!!!!!!!

Skrevet

Måten dere unge prøverne reagerer på her, og måten dere henger ut siklerotte på viser jo hvor umodne dere er. Dere er jo ikke klar for barn enda, når dere selv er barn. Hadde dere vært voksne modne kvinner hadde dere ikke kranglet om dette tema. Dere hadde tenkt at dette er min avgjørelse, jeg lar meg ikke provosere over dette.

Det er dette jeg ønsker!

Og at typen deres vil ha unge med dere er helt utrolig. Enten så må det være en desperat 30-35 åring, eller så er det en liten stakkar som ikke tørr og si nei!

Jeg går mer for den desperate 30-35 åringen!!

Skrevet

Stå på siklerotte! Du vet ihvertfall hva du snakker om!

Syns det er kjempe bra at du sier meninga di!

Skrevet

haha. her får siklerotte smake sin egen medisin. hun bryr seg gang på gang om vår graviditet og skal alltid spre ut negativitet. er lei av det. så nå kan hun få litt negativitet tilbake. like kult gjort av oss å hakke ned på ditt nick som det er for deg å hakke ned på vår graviditet. hallo?!?! du bryr deg ikke om at vi hakker ned på ditt nick, og vi bryr oss ikke om at du hakker ned på vår graviditet. kanke du bare slutte med det? vi vet alle godt hva du mener, og vet du hva? VI VIL BLI GRAVID FORDET! så slutt å bland deg med vårt og vi slutter å blande oss opp i ditt!!!!!!!

Skrevet

Du kan ikke være mere enn 16 år maks, ¨nå må du bli voksen du skal jo ha barn. Dette er ment til innlegg over 16.28, det at man ikke har evne til å høre på andre og er så barnslige at man går løs på et nick sier noe om modenheten til enkelte her. Hvorfor er dere så sinte, er det fordi dere vet og har merket at hun har rett. Bli voksen!

Skrevet

men er så utrolig slitsomt med mennesker som skal rakke ned på graviditeten til andre. det er uansett ingenting hun får gjort med at vi planlegger graviditet. det burde hun ha merket ettr at alle på ung og gravid er så irritert på den nedrakkingen hennes.. syns hun skal vokse opp og slutte å klage over det samme omm og om igjen. resultatet av det gnålet henens er ikke at vi velger å vente, men at folk begynner å krangle og får en dårlig dag.og det er ikke noe poeng det vel?

Skrevet

Kan jeg spørre hva som er så galt med å planlegge en graviditet i ung alder hvis man vet hvordan livet utløper seg framover?

Jeg prøver å bli gravid og jeg er 19 år. Jeg har samboer på 30år som jobber, vi har en leilighet i ett hus med en nydelig liten valp:) vi er økonomisk stabile selvom vi har mnd hvor det er dårlig råd(noe som skjer alle!) så snart vi har funnet det rette huset for oss så kjøper vi det.

jeg jobber selv deltid og litt strøjobber innimellom og går på nettskole for å bli barn og ungdomsarbeider som da jeg er snart ferdig med.:)

Jeg har PCOS, Endiometriose og utrolig lav fertilitet(legen har korrigert seg selv fra en feil om at jeg var infertil.) vi har vært sammen i 3 år totalt og de 3 åra har vi vært samboere i 2 og forlovet i 0,5år. vi har satt sammen alle detaljer i brylluppet allerede bortsett fra dato og sende ut invitasjoner(som er klare). men brylluppet står forhåpentligvis januar 2009. :D for våres del kan det ta LAAANG tid før vi får det til og ønsker å starte nå. jeg har vært gravid 9 ganger men har mistet hver bidige gang.:(

kan du nå gi meg en GOD grunn for at jeg ikke skal starte å planlegge nå?

jeg står for det jeg skriver også! :)

Skrevet

Jeg synes denne setningen alene vitner om at du er litt vel ung ennå:

"Kan jeg spørre hva som er så galt med å planlegge en graviditet i ung alder hvis man vet hvordan livet utløper seg framover?"

Ingen vet hva som ligger foran en i livet, og det at du mener at du vet hvordan livet vil "utløpe" seg vitner klart om dette. At du er klar til å sende ut bryllupsinvitasjonene og har planlagt bryllupsdetaljene er en ting,- hva som vil skje i fremtiden er en annen.

Jeg tror at en person som deg ville hatt godt av å modnes litt til før du begynner å lage barn, siden du tar opp dette selv. Jeg uttaler meg på grunnlag av innlegg jeg har lest skrevet av deg her på BIM. Hvis du som 19-åring er sammen med en på 30 så er enten du veldig moden eller han veldig barnslig,- uansett ville jeg ha ventet. Hvorvidt dere er klare mentalt til å bli foreldre har ingenting å gjøre med at om dere har dårlig tid pga. dine fertilitetsproblemer, ei heller leilighet og en nydelig valp.

Lykke til videre.

Skrevet

jeg skjønner bare ikke hvorfor du bryr deg om hun venter eller ikke? hvis hun mener det, så er det jo opp til henne å erfare dersom hun tar feil dette, likeså alle andre. dere minner meg litt om sånne abortmotstandere, som skal fortelle alle hva som er rett og galt her i livet. kan ikke folk få leve livet sitt selv, så lenge det ikke går utover dere?

Skrevet

Jeg er oxo enig med hva Siklerotte sier, er bedre å vente å bli ferdig med utdanningen!

Men allikavel vis 18 åringer velger å bli gravid så får de stresse med det selv.

SYntes bare at Silkerotte snakker med en negativ tone, å det er IKKE lurt inne på et ung og gravid forum men mange hormonbomer!!!

Men jeg tror at den kjærligheten en mor kan gi uansett alder er viktigst!!

Økonomi er jo veldig viktig og når man får barn, emn kjærligheten er det viktigste UANSETT!

Skrevet

Hvorfor jeg bryr meg om hun venter eller ikke? Vel, hun åpner jo innlegget sitt med å spørre hva som er galt med at hun planlegger baby i en alder av 19, så hvorfor er det galt av meg å svare?

Finn noe mer relevant å henge deg opp i! Teit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...