Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Vet ikke om du er her - har vel bare sett deg på ung og gravid - men jeg er litt feig akkurat nå, og benytter meg av anonymknappen - derfor på krangelsiden. Jeg må bare si at du virker som en utrolig fornuftig og reflektert jente. Av alle tråder og/eller innlegg startet av deg på "ung og gravid" så er jeg helt enig! Det å planlegge et barn når man er under 19 er ikke det smarteste man kan gjøre! Det å ta ansvar i form av abort kan ofte være den mest fornuftige løsningen - og ja, alt det andre du har skrevet ... Ikke bare har du gode argumenter og viser at du vet en del om det du snakker om - du formulrerer deg også utrolig bra Men ikke rart du får mye pepper når du diskuterer inne på det forumet du gjør - de fleste der mener jo det stikk motsatt som deg - nemlig at det mest fornutige er å beholde barnet, og at planlegging av babylaging i tenårene er en fornuftig greie ... heh - men det er jo saktens litt underholdende også da Jepp - var det jeg ville si - håper du detter innom krangle og leser dette.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 tror nok sirkelrotte liker mest å provosere og skape lange debatter som er sårende for mange.. det pågår fks nå en diskusjon på ung og gravid hvor HI legger inn ett innlegg til de unge og uplanlagte gravide som beholder. Dette er met som en klapp på skulderen til disse menneskene, for det å få barn i ung alder er virkelig ikke lett. Så prøver sirkelrotte å få dette innlegget til å høres ut som en abortmotstander. HALLO?! er det mulig. hvorfor skal man ikke klare å si noen positive ord til de som beholder? HI sa jo ikke noe stygt om de som tar abort, men noe positivt til de som beholder. ER DET MULIG OG SKULLE VRI OG VRENGE PÅ ALT? greit at du skal ha meninger og stå for de, men du trenger ikke gjøre om et roseinnlegg til noe negativt. skjerpings sirkelrotte...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 sirkelrotte klarer ikke å si noe positivt om de som først har blitt gravide (planlagt/uplanlagt) i ung alder, også er hun mor selv. haha!!!! huff, stakkar unge om du ikke ser noe positivt i det å være mor..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 haha (jeg er ikke med i diskusjonen men bare ser).. ser at sirkelrotte ble tyst inne på ung og gravid diskusjonen nå. fant ut at man ikke alltid skal være så negativ. bra det da=) hilsen ei gammel og gravid på 41
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 hvilken rotten rotte har vi med å gjøre? aldri sett noen med det nicket før. noen som kan si hvor jeg finner henne
Maja-Kaja Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 kanskje en ide å si ifra til sirkelrotte at denne tråden er her?? tror de fleste vil vite om noen sitter å diskuterer deg på et annet forum.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Heh... Hvert fall noen som er enig i meg.... Om jeg oppfattes negativ eller ei av andre som ikke er en del av livet mitt til vanlig, bryr meg lite:) Men takk for all energien dere feige anonyme la inn for å prøve å hetse meg!! Stolt over dere!!!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 til deg råtne pungrotte. hvorfor er du imot at unge skal bli gravide når du er en ung mor selv? mener du at siden du ikke klarer å passe på barnet ditt så gleder dette for alle?
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 Nei, forsømmer henne jeg!!! Klarer ikke å passe på henne!! Er imot at de skal planlegge graviditet, beholde er noe annet.
Ikkelektuell Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 Pøh, du er sannsynligvis nærmere fjorten enn førtien. Er det tilfeldig at samtlige anonyme har problemer med å stave rottas nick? Leselekse for NN: S I K L E R O T T E Stav fem ganger høyt for deg selv (ikke juks!). Skriv ti ganger på et ark. Husk marg. Leveres til neste time.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #11 Skrevet 16. oktober 2007 hvorfor er du imot de som planlegger? er det for økonomi, utdannelse, MINDRE IQ, eller hva er det? når du klarer det, hvorfor skal ikek vi andre klare det også?
Stjerna88 Skrevet 16. oktober 2007 #12 Skrevet 16. oktober 2007 haha, må selv innrømme at jeg trodde hun het sirkelrotte.. men samma det. er enig med henne fordet=) man burde ikke planlegge å bli gravid i så ung alder. selv ble jeg gravid på pilla,
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #13 Skrevet 16. oktober 2007 Det er for alt blandet. Klart de kan klare det, men det er ikke det det går på... Og jeg har tatt den diskusjonen X-antall ganger. Ønsker du å finne ut hva jeg virkelig mener får du søke og lete litt. Har vært her lenge - også når jeg var gravid. Får sikkert noen svar.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #14 Skrevet 16. oktober 2007 SÌKLEROTTE ja... Er da ingen silkerotte og sirkelrotte and you name it!! hehehe.... Godt jeg ikke er alene da;-)
Mamma mjaua Skrevet 16. oktober 2007 #15 Skrevet 16. oktober 2007 jeg er uenig med siklerotte, men jeg trodde også at navnet staves anderledes (leser litt for fort), men jeg er ikke av dem som gjemmer meg bak anonynknappen. jeg skjønner jo hva siklerotte mener. det er jo stort ansvar, og mye man må ofte. men jeg vet jeg klarer det, og er villig til å ofre myyye:)
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #16 Skrevet 16. oktober 2007 Jaja, da skal du ha lykke til. Handler ikke om at jeg ikke tror folk klarer det, handler om hva jeg tror er best for barnet.
Stjerna88 Skrevet 16. oktober 2007 #17 Skrevet 16. oktober 2007 nei, du er ikke alene om det, selvom det kan virke slik inne på ung og gravid;) unnskyld for at jeg leste nicket ditt feil haha:D men tydligvis ikke bare eg som har gjort det.. og til der anonyme: ble tyst på dere nå??
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #18 Skrevet 16. oktober 2007 Hehe, men ikke så veldig rart at mange unge og gravide ikke er enig med meg... Jeg tør faktisk innrømme at jeg sikkert hadde vært relativt uenig med meg selv når jeg gikk gravid som 16-åring:) Hehehe, nei, har hørt mange rare varianter du gitt=P
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #19 Skrevet 16. oktober 2007 siklerotte sikler/spyr ut negativitet til en hver ung prøver. det er en fin huskeregel til dere anonyme
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #20 Skrevet 16. oktober 2007 Yupp, det nicket betyr!!!!! :) Så nå får dere huske det!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #21 Skrevet 16. oktober 2007 *SIKLE SIKLE SIKLE* *SIKLE RÅTTENT SIKKEL* nammmmmmmmmmm
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #23 Skrevet 16. oktober 2007 æsj, du er så ekkel siklerotte........ tenk å kalle seg det. nei, da hadde jeg heller kalt meg anonym
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #24 Skrevet 16. oktober 2007 har bare vært innom å lest men alle INNKLUDERT DUUU,er vel feige som er anonyme fordi at rotte er jo også anonymt,er feig jeg og signerer med anonymt ,men er ikke ei rotte som deg
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #25 Skrevet 16. oktober 2007 helt enig ,men tror ikke ho har det så godt med seg selv den lille rotta,er vel at ho føler seg bedre av å slenge dritt til andre når ho innerst inne bare er ei lita mus. stakkars barn som må omgås henne til daglig,kansje gubben ikke orka ho lenger derfor er hun såååå bitter he he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå