Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Og dertsom han sitter bakovervent, hva gjør dete når skoene er fulle av vann og søle og skitt??? Bilen ser jo ikke ut....
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 kjøp beskyttelse til å ha der selvfølgelig..
*bolla pinnsvin* Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Bakovervedt. Er han skitten på bena, så er det vel bare å ta av skoene...?
Fikk maibaby06 Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 bakover, tar av skoene hvis de er skitne:-) han er 16mnd.
Mirakeljenta08 Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 sitter bakovervendt enda å ommer til å gjøre det lenge. her tar vi av skoa
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Bakovervendt så klart. Og tar av skoene hvis de er veldig skitne...
så var vi 4 Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 han sitter bakovervendt, og bruker som regel ikke sko i bilen.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 bakovervendt-og skal ha det bakovervendt minst til a er 2,5!Helst lenger!!
Sjokomelk<3 Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Bakovervendt og har planer om det til han er 13 år... Regner med at når han er tenåring at han da er stor nok til å sitte fremovervendt.. men det tar vi når han er 13.. kan hende vi lar han sitte bakovervendt et par år til og.. får se..
trebarnsmamma? Skrevet 15. oktober 2007 #10 Skrevet 15. oktober 2007 Selvfølgelig bakovervendt! Hva er viktigst? Ren bil eller barnets nakke? Fatter ikke at folk ikke tar forskjellen i sikkerhet hva angår forover- og bakovervendt på alvor.
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #11 Skrevet 15. oktober 2007 Skyt meg. Han sitter bakovervendt i den bilen vi bruker mest, men framovervendt i den bilen som vi av og til kommer til å hente han i barnehagen i. For det setet kommer til å bli tatt inn og ut av bilen, og siden jeg ikke alltid kan være den som fester stolen tilbake igjen, vil jeg heller ha en stol som er grei å feste forovervendt enn en stol som blir festet galt bakovervendt. (Det var dagens forsvarstale). Sko/støvler taes av, så og si uansett:)
trebarnsmamma? Skrevet 15. oktober 2007 #12 Skrevet 15. oktober 2007 Om barnet har veldig sølete bein tar vi seff av skoene først.
yasmina Skrevet 15. oktober 2007 #13 Skrevet 15. oktober 2007 Forovervendt, begge to , ettersom vi ikke har noe valg da det kun selges forovervendt her. Proevde aa ta med ster fra Norge men de ble oedelagt paa vei ned hit Og soele har vi ikke her, det regner jo ikke mer en gang i aaret.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 15. oktober 2007 #14 Skrevet 15. oktober 2007 22mnd og sitter bakovervendt. Tar av skoene om de er skitne, og bruker beskyttelsestrekk til bilen :-)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #15 Skrevet 15. oktober 2007 Forover i et Maxi Cosi Priori sete, som forøvrig kommer veldig bra ut i tester! Vi har to biler, en liten 3dørs og mannen min har en varebil pga jobben sin. Hadde et vi kunne vende tidligere, men var ikke fornøyd med hvordan hun satt i det. Hodet slang når hun sov og hun satt veldig "rett" liksom...vanskelig å forklare, men vi valgte å bytte når vi så det gamle setet hadde kommet dårlig ut i test. Tror nok mange blir provosert av dette, men men hva dere vil. De hadde ikke solgt fremovervendte seter, om det var livsfarlig å ha barn i dem! Tror man får se gjennom sine egne behov, og hva som passer best i bilen(e) og for barnet.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #16 Skrevet 15. oktober 2007 tror ikke dem hadde solgt røyk hvis det var farlig...................
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 15. oktober 2007 #17 Skrevet 15. oktober 2007 Han sitter bakovervendt og om han er skitten når han skal inn i bilen tar vi av skoene Han er 20mnd.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #19 Skrevet 15. oktober 2007 det er ikke 18års grense på babystol.............
moder3 Skrevet 15. oktober 2007 #20 Skrevet 15. oktober 2007 og sitter forover, var bare skriking det første året da hun satt feil vei. alt fint nå, kjører heller ikke så mye at det blir soving i bilen, har vogn til det..
moder3 Skrevet 15. oktober 2007 #21 Skrevet 15. oktober 2007 btw med "feil vei" mener jeg såklart bakovervendt, som feil i fht kjøreretning, ikke at det er feil for barnets del..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #22 Skrevet 15. oktober 2007 Du med røyken over her....jævli smart du!!!!! Tror du ikke det er farlig liksom??? Dessuten som nevnt over, er det 18års aldersgrense v kjøp av røyk, så de som er avhengig av det er voksne nok til å bestemme selv om de vil kjøpe eller ikke, selvom alle veit det er skadelig! Babyseter derimot hadde NEPPE blitt solgt om det var livsfarlig å sitte fremover. Da hadde de alle vært bakovervendte........ Veit det er sikrest bakover,men når ungen ikke er komfortabel med å sitte den veien,ser jeg ikke noen grunn til ikke å kjpe et som kan monteres fremover. Ferdig med det!!!!!!
4barnsmor88 Skrevet 15. oktober 2007 #23 Skrevet 15. oktober 2007 her sett de bakovervent.. å de bruk ikke sko i biln...
♥Prinzessin♥ Skrevet 15. oktober 2007 #24 Skrevet 15. oktober 2007 Er det noe annet alternativ enn bakovervendt?
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #25 Skrevet 15. oktober 2007 bakovervendt selvfølgelig. litt mindre plass til den som sitter foran, noe dyrere sete og ja, en del søl men tør ikke ta sjansen på noe annet! hva med å ta av han skoene før du setter han i setet? ev. henge opp et håndkle eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå