Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #51 Skrevet 12. oktober 2007 På Rikshospitalet + Ullevål tvinger de ingen til å føde vaginalt..
meg & to små vampyrer Skrevet 12. oktober 2007 #52 Skrevet 12. oktober 2007 Jøss! Såpass altså! Visste ikke at de var såpass "snille og greie" der.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #53 Skrevet 12. oktober 2007 jo, de er det - heldigvis. på rikshospitalet er de veldig profesjonelle og har et mer moderne syn på pasienten enn en del eldre leger og sykehus. de har mer en holdning om at pasienten skal stå i fokus, pasienten skal få respekt, pasienten skal få bestemme så langt det lar seg gjøre. hurra! tipper gerd ikke jobber der...hun har gammeldagse legeholdning. "jeg vet best siden jeg er lege og har hvit frakk" "jeg vet alltid bedre enn deg hva som er best for deg"
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #54 Skrevet 12. oktober 2007 Hehe, "overlege" ja, og jeg er dronninga av Saba. Fødselsmåte og allergi har vel ingen særlig sammenheng... Tenk, vår eldste er og var allergisk mot en del ting, og han kom ut riktig vei. Nr. 2 er frisk som en fisk og nr 3 er frisk som en fisk, og de også kom rett veien. Hadde det vært naturlig for kvinner å føde via ett snitt på magen, hadde vi vel vært utstyrt med en glidelås på magen da. Vi er utstyrt med en naturlig vei for barnet å komme ut. Med all respekt for de som av forskjellige grunner ikke kan føde naturlig.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #55 Skrevet 12. oktober 2007 Tipper det er et sykehus for sippete, snurpete vestkantkjerringer jeg:-D " Iiiik, gidder ikke føde normalt, for musa kan bli stor! Mannen min vil gjerne at jeg skal ta ks, for han synes ikke jeg trenger bli større enn jeg er i fitta! " Den har vi skjønt for lenge sida, HI!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #56 Skrevet 12. oktober 2007 Leger vet bedre enn kassadamer når det gjelder helse. Økonomer vet bedre enn leger når det gjelder økonomi. osv osv.. Hva i alle dager får deg til å tro at du vet best? Dette er bare noe du liker å tro for å unnskylde deg selv fordi du ikke tør å føde. Pingle.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #57 Skrevet 12. oktober 2007 Og der dreit du deg skikkelig ut, uten å ha ligget i fødsel, HOHOHOHO.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #58 Skrevet 12. oktober 2007 Hva er det som får folk til å tro at alle som føder blir så ødelagt i underlivet da? Merkelig.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #59 Skrevet 12. oktober 2007 Dere er såå jævla dust! Tror dere virkelig at det er såå lett? Hvor i alle dager tar dere det fra? Dere har jo virkelig ikke peilig! Det er synd på dere som er sååå jævla pysete. Hva skal jeg si. Skulle ønske dere ikke fikk barn. Det er trist at dere formerer dere.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #60 Skrevet 12. oktober 2007 er ikke alle som får velge heller... + at vi slipper arret, og kommer oss raskere enn ks`ere
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #61 Skrevet 15. oktober 2007 Åjoda!!! Nå må du slutte å tulle! Jeg var til flere samtaler med jordmor på Rikshospitalet pga ekstrem fødeangst, og de nektet å ta ks på meg! "Fordi jeg har store blødningstendenser..." Blah... I tillegg til dette, så fortalte anestesilegen meg (UNDER fødselen) at de heller ikke satte epidural på pasienter med den sykdommen jeg har. Jordmoren og overlegen på Riksen VISSTE at dette var tilfelle, og allikevel gadd de ikke å forberede meg på at jeg måtte føde vaginalt uten smertestillende... Så min sønn kommer desverre til å bli enebarn. Dette går jeg ikke igjennom en gang til... Så anonym, kanskje du skal sjekke fakta FØR du sier at de ikke nekter noen ks..?
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #62 Skrevet 15. oktober 2007 Fordi det er fett! Faen så rå jeg var. Woooha!
mybabyboy Skrevet 15. oktober 2007 #63 Skrevet 15. oktober 2007 ha ha ha dette må jo være en spøk.. ingen som seriøst er så dum å mene dettte vel...
Cecelia & jentene Skrevet 15. oktober 2007 #64 Skrevet 15. oktober 2007 Tusen takk!!! Etter en lang dag på jobben og dårlig humør har jeg nå fått le mer enn på lenge! Dette er det dummeste og mest useriøse jeg noen gang har sett...hahaha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå