Gå til innhold

må bare få avklare noe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sjokkert over all skitkastingen som foregår her....skulle tro det var småunger som satt å skulle psyke hverandre ut!! Og jeg er nordlending....og vant til folk som er "stor og stygg i kræften).

Skjerp dere...dersom dere må svare på hennes spørsmål. OPPFØR DERE!!

Visst dere ikke klarer det. LA VÆR!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva om mor ikke paller ansvaret, hva er godt nok da?

Hva er godt nok, er godt nok bra... eller må man mestre barnet veldig bra for å være god nok?

Hva om barnet har det bedre i barnehagen til mor finner seg selv igjen... Mot at om det ble hjemme kanskje ble egstelig. Noen bruker lang tid å finne seg til rette i morsrollen..

Kan det være at barnet blir bedre ivaretatt i barnehagen?

Har jobbet med barn/mor og deres samspill.. Det er ikke alltid at mor takler ansvaret på samme måte som andre. Men elsker barnet sitt like mye som alle andre mødre. Er det noe galt da?

Er det bare en periode, er det noe alle går igjennom?

Har en i trassalderen nå...

Utrolig glad enkelte dager av å sende henne i barnehagen!! Gjør det meg til en dårligere mor?

Her i spalten må man skille mellom mennesker. VI er forskjellige!

Jeg valgte å vente med jenta mi til hun var 18 mnd før hun kom i barnehage. Gutten min vil nå være 11 mnd når han begynner...

Er jeg en dårlig mor for han eller henne?

Jeg gikk hjemme i nesten to år tilsammen med graviditet, barselperm og dagmammajobb fordi jeg ikke ville sende jenta mi avgårde da hun var 1 år.

Men ærlig talt...

Gutten min ser en mye lykkerligere mamma, og har ett bedre samspill med meg enn det jenta mi hadde da hun var 1,5 år.

Hva er rett og hva er galt? Er jeg en dårligere person nå, eller før? Er jeg egoistisk som begynner i jobb når gutten min er 11 mnd? Er jeg mer egoistisk om jeg begynner når han er 10?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...