Gå til innhold

Tråden 29


Molait

Anbefalte innlegg

Da er vi snart på vei hjem. Klokken er stilt og brått har vi ikke så dårlig tid:)) Kjipe er at vi nok ikke rekker hjem før barn har lagt seg. *løpeinnogkosepåguttaselvomdesover*

 

Masse tanker sendes til 1D og B som har en trist dag i dag. Tenker på dere!! Mente seriøst at L kan komme en tur. Evt. også om dere trenger en "frihelg". LEit vi ikke fikk mer tid sammen 1D, men vi tar det igjen:) Godt å se deg vaffal:) Litt trist man ikke fikk hilst på L da. Og bare et par smask på LT!! Hmf!

 

Spist frokost nå og smurt matpakke. Gruer litt til tur hjem. Laaangt! Og er noe med at man er mer gira på tur opp enn på tur ned. Har nå brent oss cd og skal fnise og fjase nedover:)

 

Roadtrip er ganske kult og..hehe. Er i grunn ikke noe av helgen som ikke har vært spontant..hehe.

 

Snart er ei tråden nede på side 3 noe mer, Molle is coming hoooome! Mtg og da, men hu skriver nå ikke som en gal her;)

 

Ha en fin en alle sneller så snakkes vi snart.

 

Og stoooor takk til syngemenneskene som har latt meg bo her og behandlet som en gammel venn. Helt utrolige mennesker begge to! Love you (kan jo hende hu leser her..hehe)

 

Hej då

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mer enn 36 timer uten nett er tortur altså! Heldigvis er det i orden igjen nå.

 

Glemte å ønske svanine god tur på spa; håper du har hatt det fint!

 

Ringte du for å få mat, molle? ;-) Sorry at jeg aldri fikk ringt deg opp igjen...

 

Enig i at det skal bli fint å komme seg over på 1-2 nå, ja.

 

 

HamKam, HamKam, HamKam!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LYKKE TIL PÅ JOBB SVANINE!!!!

 

Spennende:) Må fortelle hvordan og hva og alt det der:) Skummelt å levere i bhg???

 

Og cat, går ut fra det kommer beskjed her når du starter ny? Når starter du ny? Så ingen inne på 1-2 nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen!!

 

Håper alt er tipp topp hos hver og en med store og små :o)

 

Har sånn lett skummet igjennom, men det er liksom ikke så greit å komme seg igjennom 2 uker på tråden på en gang, uten at øya går i kryss.

 

Fått med at E ikke liker sko, hihi - kjenner igjen A der. Det var forsåvidt greit med sko, men han så ut som en snåling der han løftet bena veldig høyt for hvert skritt mens han vinglet de litt rundt før han satte de ned igjen :o) For ikke å snakke om cherox, det er ikke så enkelt... ;-P

 

Også var det Grattis til Leo og LH med park og barnehage, ja?

 

Også skulle det sendes klemmer til noen... *STORKLEM*

 

Lykke til på jobb Svanine velkommen i den gjengen også :o)

 

Kjenner jeg meg rett, får jeg jo ikke kommet meg innpå igjen på noen dager så jeg sier allerede nå Gratulerer til lilleL som har bursdag i morgen...

 

Roadtrip ja... DET hadde IKKE vært noe for oss. A hater å kjøre bil så sant han ikke spiser eller drikker og 50 mil... Da hadd´n vært temmelig full i magan for å si det sånn. Han hyler mer enn gjerne fra A til B og selv en liten kjøretur til Jessheim kan bli en prøvelse for a mor. Så noen roadtrip tror jeg ikke vi tør begi oss ut på før han er konfirmant...

 

Ellers er alt bra her, men as usual temmelig hektisk. Løper inn på jobb 0740 og ut 1620, jobber kveldsvakt en dag i uka (som i dag) og overtid en til to dager. Hvilket resulterer i at G må ha litt kortere dager innimellom så må han jobbe litt overtid. Tror i gjennomsnitt de siste 6 ukene at vi har spist middag sammen eller hvert hjemme sammen før ungene skal legge seg 1 maks 2 dager i uka (utenom helgene da) Djiiizes... Håper det virkelig roer seg snart, dette er virkelig back to reality an mas... Også forventes det liksom av alle (ikke minst deg selv) at du skal være der du var når du sluttet med en gang, men akk - har ikke vært så enkelt nei, men nå begynner det å flaske seg håper jeg. Kunnskapen begynner å feste seg litt igjen :o)

 

A har det topp hos dagmammaen. Og det kommer masse ord, fortsatt stort sett som bare mamma, pappa og søster forstår - men men. Veloppdragen er han da, for han sier ofte HEI når folk går forbi og ofte takk når han får noe. Helt uoppfordret :o) Æsj, har blitt en slager - tro om han skjønner betydningen av ordet.

 

Tja, sku´n si for noe mer a...

 

Tar en tur innom igjen i løpet av formiddagen så om noen føler for å legge inn en liten oppdatering blir jeg veldig glad. Lover å lese :o))

 

Ha en finfin dag alle sammen, så håper jeg vi ses igjen snart!!

 

Maaaaaaange klemmer til alle fra oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig å se deg, pt! Rekker ikke å skrive oppdatering nå, men du skal ikke se bort ifra at det kommer en mail en dag...

 

Skal til tannlegen i dag, jeg :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uffa, tannleger liker vi ikke! (men klarer meg greit da) Tenk på at snart er det bare et minne:)

 

HEEEEI PT!!!! Missed you! T.o.m. skrevet på fb til deg:)

 

Roadtrip til TH var UTEN BARN :D Jentetur-hehe. Og Mtg holdt uten mat konstant i 50 mil, så skal ikke klage.

 

Var litt slitsomt hjem siden vi dro fra TH 12:30 og var hjemme 00:30 !!! (don't ask...)

 

Oppdatering her..tja.. Vi bor nå der vi bodde og har enda de samme barna. E ser seriøst ut som en kjøttkake!! Tryna i bhg på torsdag (tror jeg det var) og nå er det bare enda værre. Han tasser nå rundt og underholder seg mye selv. Sier en del ord, men går nå mest i mamma pappa booo (bror) pus og hade. Hei vil han ikke si. Trodde det var blant de første ordene jeg men.. han kan nå en del ord da:)

 

Ellers sovner han ca 19:00- 19:30 og sover til altfor tidlig. (type 6-7) Full av pøbel og gjør noe rart heeele tiden! Guri så mye det blir å rydde opp etter en så liten pjokk!

 

Selv er jeg i et vikariat (på Holt) som jeg håper det kan bli noe fast ut av.

 

Dagene deres hørtes utrolig stress ut PT. Ikke slit deg helt ned nå!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg ta en titt på fb oxo :o)

 

Åh, stemmer det. Leste om aua til E *senderstorkosmednuss* høres ikke godt ut ;O(

 

Roadtrip UTEN BARN, ja DET kunne jeg gått med på ;-D Da liker jeg bilturer...

 

A er forresten også morgenfugl, i motsetning til resten av murmeldyrene i denne familien. Stilte kl natt til i går, da våknet han 0500... Djiiizes... Han våkner stort sett mellom 0530 og 0600, da er det tjoho start dagen. Prøvde en stund med flaske i senga *fyfy* det førte til at han sovnet en times tid igjen. Men så våknet han bare tidligere og tidligere mens han hylte som en gris om han ikke fikk flaska, så rett før helgen måtte vi kutte helt på det. Nå er det kun en flaskekos på fanget i stua før pusse tenner, fluortablett og nattinatt. Legger seg også rundt 1930.

 

Skal forresten på seminar til Trondheim fra tors til fre. Har tenkt på deg og et par andre venninner der oppe i den forbindelse 1D, men igjen... Tror programmet er fullstappet fra morgen til langt på natt tors og morgen til hjemreise fre. Jobber du forresten tors el fre? I så fall kanskje jeg kan svippe innom dersom det åpenbarer seg en liten pause for seg selv. Om du ikke jobber veldig langt fra hotellet... Vi skal bo på Britannia...

 

Lavt batteri, må finne lader før alt forsvinner... Kommer tilbake en liten snutt igjen etterpå og ser om noen har skrevet før jeg går på jobb :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man for en gang skyld får kontakt med gamla kan man jo ikke la være å skrive:P

 

Hadde aldir i verden dratt med E på den turen!! Dro med fly til TH i august, gikk nå bra det, men slitsomt det og. E hyler og gjerne fra A til B. Eller nei det gjør han ikke men om B er et stykke unna så blir det MYE underholdning. Går stort sett greit til bhg, men hjem igjen er mor hes etter synging og utslitt i hodet etter surv lenge før sørumsand! (bhg ligger på Lindeberg)

 

PtG er i TH i dag han. Mye TH farting for tiden!

 

Og ja hilste fra deg til 1D Tiny:) Tok det i forbifarten da vi løp forbi hverandre-hehe. Hildte vel fra de fleste, men husket å nevne deg spes, siden du poengterte det slik i bhg:)

 

Er du på innkjøring el Tiny? du var på feil sted:( Trodde ST tok innkjøringa jeg..skulle bare ha fri han elle? ;)

 

Glemt helt å si det da... TUUUUSEN TAKK MtG for en super helg. Du er bare en knupp altså. Virkelig. Så mange timer på hverandre og enda ikke noe irritasjon eller frustrasjon. Impo av oss begge;) Setter stor pris på deg:) Får meg alltid til å le du...hehe..ta det som du vil;)

(Takk for deg-hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Tiny, blir barnebursdag søndag 4. Invitasjoner blir sendt ut i dag.

 

Hei PT :)) Takk for hilsen til lilleL. Blir bursdag til søndag, men er bare for trådenbarn + mammaer da, siden vi har så liten plass. Hiver selv ut gubben her i huset.

 

For et år siden på denne tiden travet vi rundt og rundt losby med veer...

 

Starter ny tråd på 1-2 i morgen.

 

Åjaa.. lykke til på jobb Svana :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi kan Cat :o) Kan jeg ta med C, hun kommer helt sikkert til å spørre?

 

Hehe Molle, kjenner igjen det der med syngninga. Særlig når du prøver å gjøre petter edderkopp bevegelser samtidig med at du skal holde henda på rattet, veive etter smukk som er kastet rundt i baksetet eller prøve å få avlevert en kopp vann eller banan til en heller aggresiv unge.

 

Mamma mia - vi har det stritt vi damene, hihi ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeey catta i sekken jo:P

 

Husser og dagen i dag i fjor:) Rart å mimre tilbake... Regner med vi kommer i bursdag:) Eller vi kommer om ikke noe sykdom e.l.

 

Kult med ny tråd i morgen:) så igjennom mobben i stad, og ligger det bildet Mr.T sendte meg da hun var helt fersk. Litt kult med melding sendt til meg på den miobben jeg bruker-hehe.

 

Etterpå skal jeg heldigviiis inn på innkjøpsavd. igjen. Blir helt susete i hue av å sitte her ute.

 

 

Kommer lite oppdateringer på prompene dine cat....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi jaaahh, og hadde han endelig brukt smokk så! Men har som regel en flaske liggende klar i bilen. Er jo tr.farlig å kjøre med den ungen i bilen!

 

Hvor mange tror du kommer a cat?

 

ååå blir koselig å se deg igjen pt! Ble litt kort og massemasse folk og unger på firpelbursdagen.. Blir egentlig litt stressendes i bursdager..om ikke annet får vi ta noen msnfester i romjula..hehe vi er gode på dem;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdateringer skjer begge veier det, mol. Når du ikke en gang sier i fra at du skal til TH før du er der, så må du ikke regne med P.O (prompe oppdateringer) fra meg heller. Jeg er et så fryktelig mennesker at jeg sjelden gir uten å få noe igjen :))

 

C kan sikkert være med pt, hu er jo ikke av de som tar størst plass.

 

Hvor mange som kommer mol? Tja si det.. Du, pt, og så vidt jeg vet tiny og ama. Simba kan ikke, og regner ikke med at 1D tar turen heller selv om jeg har sendt inv. da:) Så da er vi foreløpig 5 voksne + 6 barn inkl. C. Har ikke fått noen tilbakemelding fra Svana, Herk og Idun.

Skal nok få stuet oss sammen på et vis. Håper på sol og 20 grader, og blir det ikke det så låner jeg noen stoler av mamma..

 

Ja for et år siden på denne tiden så hadde vi tatt turen fra Losby og til Sandgrunn på Skarnes for å spise middag. Og om ikke så lenge så er vi på vei til Sverige for å kjøpe stereoannlegg med 5-10 minutters mellom veene. Godt det enda er halvannet døgn til hun skulle komme ut da... Hadde aldri trodd det der jeg pustet meg gjennnom kongsvinger sentrum på veien hjemover i 18.00 tiden senere i kveld.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

tenkte jeg bare skulle si at det ikke ble jobb i dag. Syyyk! Snørr, hoste, feber, tett i pappen. Blæ! Jeg hadde faktisk sett fram til den dagen.

 

Helga var toppers. Jeg har blitt fancy på håret og tatt ansiktsbehandling, svømt, sovet, spist, festet. Herlig!

 

Nå altså syk, men har blitt bedre i løpet av dagen så håper på jobb i morra. Hva mer? Gutta er sutrete og snørrete og hostete de og. A tok et skritt med sko på i dag (hurra!), han har også lært å reise seg midt på golvet. Han går rundt med min gamle mobil på øret og sier "ha det". Er så søt atte. Men lille gutten var på legevakta på lørdag med pusteproblemer. Fikk inhalator og ble bra. Og jeg var borte! Buhu. Ble litt trist da jeg fikk høre det.

Veldig klengete og glad for at jeg er hjemme i dag begge to.

 

Var hos tannlegen på torsdag og jeg har fine tenner, men må bli flinkere med å bruke tanntråd.

 

Tror vi kommer på søndag, om vi er friske og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh, rettelse. Vi kommer nok ikke på søndag for vi er bedt bort (takket ja for flere uker siden og hadde helt glemt det). Det var dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

 

Tusen takk for koselig tur, Molle! Hadde det kjempegøy jeg. Fnis, fnis;)

Koselig å se deg også 1D, selv om det ikke ble så mye. Bedre lykke neste gang.

 

Jeg vet ikke om vi kommer i bursdag. Jeg skal på sivilforsvarsøvelse fra 4.-7. nov. Eller, jeg skal ikke være med hele tiden, men jeg må være tilgjengelig sånn at jeg kan reise på kort varsel. Kanskje jeg er borte når det er bursdag. Det vet man ei. Hvis ikke så kommer vi:)

Vi skal ha liksom-skogbrann på hedmarken:) Det blir moro.

 

Huhei hvor det går! Jeg er sliten etter helgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeei pt :) long time no see.. Eller vi snakket jo litt sammen på bursdagsfesten da..

Tiril er en liten energibunt med veldig sterke meninger. Hun diller med noe hele dagen og er en skikkelig go'klump :) Hun snakker som en foss, men det er ikke sånn veldig mye forståelig enda. Gjentar som oftest det jeg sier, men det sitter ikke enda.. Sier mamma, pappa, hadet, hei. der, se, ese (nese), noe som kan kalles Tiril, nei, æsj, mm. Jøss, det ble en del det gitt...

Ellers har hun begynt i barnehagen der jeg jobber, idag og det gikk kjempebra.

 

Molle: jeg måtte nok pent ta innkjøringen selv da StoreT er i Lillehammer og blir klok.. Derfor satt jeg til pynt på en annen avdeling. Har flydd litt frem og tilbake og var sammen med "mine" barn mens Tiril sov (sov 2 1/2 time!!!!!!!!!)

 

Noen som kan kaste en forbannelse over mine cerazette piller og brenne de i helvete? Hva skjer med å ha mensen ca annenhver dag de siste 14 dagene da? Blør på morgenen og litt utover dagen også stopper det opp... Nå gir jeg snart opp prev og kjører på...... blææææh..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uff da svanine! Kjenner igjen den der. Ikke gøy med barn som ikke puster ordentlig. Håpe du kommer i form til i morgen:) Jeg vil også på spa..og jeg som ikke fikk med m3eg at du ba meg med?! Ikke at jeg har to barn da..sånn født samtidig..tvillinger kalles det vel ja.

 

Joda cat, men du ser at var få som visste noe før i det vi skulle dra. Des. tok du jo verken tlf eller ringte opp igjen;) Men skal oppdatere på pf (prompefronten) (vært mange pf forkortelser i det siste..) over mail i moregn om det er ønskelig-hehe.

 

Gøy med øvelse MtG:) Men hva skal liksom JEG ta meg til i så mange dager da??? (hihi) "ingen vil være venner med oss" (hoho)

 

AMAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! Babe? Hvor er du? Må jeg suplaise deg og for å få sett deg? (hm, er kanskje ikke såå lenge siden jeg så deg, men føles nå slik)

 

Nu skal jeg bare slappe av og så kommer det L-word etterpå:) Nei stemmer det..M og jeg skal jo snnike oss inn i huset til svigers og knulle på gutterommet. Haha-skulle jo det i går, men ble for sent. I dag har det vært vasking der, så må ikke søle;) Eeegentlig "stengt" der, men vi må jo ha oss et siste knull der! Var jo der vi hadde vårt første..for over 11 år siden!! Jaja vi er kanskje rare, men synes sånt er litt gøy vi da;)

 

Nå må vi ikke skrive masse i kveld, eller mange korte iaf, for vil helst ikke ha mer enn 300 pr. tråd. Og du må starte ny tiiidlig i morgen el etter 24 da cat:) Kanke sitta på jobben hele dan uten å tråde litt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Først Tuusen takk til Sessa for at du passet gullet mitt på fredag, jeg har vært så opptatt at jeg ikke har vært inne her før i dag.

Hørtes ut som det gikk fint? Tror du de kunne tenke seg å møtes i gjen eller?

 

Hei cat!! Du jeg må jobbe fra 1 til 15.30 på søndag så det ser dårlig ut med bursdag! Vi hadde gledet oss sånn, men når jeg nettopp har begynt å jobbe så kan jeg ikke droppe ut ....

 

Hei Simba , nå har jeg funnet meg selv! Ja i bladet altså. Har nå to eksmplarer.

 

Jeg skjønner ikke hva molle mener lenger jeg. Ikke skjønner jeg hva dere gjorde i tr hjm heller og ikke hvor dere bodde.

 

1D jeg har tenkt fælt på dere håper det går så godt det kan med dere. Jeg sendte en sms, men den havnet et annet sted Var noe tull når jeg sende dem fra pc.

 

Molle stakars kjøttkaka da:( au hørtes ikke godt ut.

Svanine god bedring!!

morsomt at han ikke går med sko :) Uff pustebesvær så ekkelt. Bra det gikk bra da.

Pt så hyggelig å se deg her.

O går og tuller og tøyser og er VELDIG glad i hunden, han erter og tuller og ler så han rister. han sier mamma, pappa, natta, hadet, se, oi nei,tilla, sko, vrrrrooooom (lek med bil) tante.

 

Jeg ahr begynt å jobbe og trives i ny jobb.

 

I helgen har vi vært på møte og O var med. Han var bare god og snill og alle kommenterte vor grei han var. Han skrudde av noen høytalere under taler og stakk av med pekestokken. Smisket til seg 3 epler av snille damer og har dårlig mage i går og i dag.

Jeg har spist så mye soft is jeg ville og O ble hekta på popcorn

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du ikke skjønner? :) Nå er en del i avsnitt til noen noe kanskje de selv "ler" mest av da.

 

Vi dro egentlig til 2 stk. Halve moroa var å suplaise 1D. Satt jo på trappa og ringte:D Festlig..KB hadde vi ordna til a og. MtG har bestevenninna si der oppe så om det ikke passet for 1D, skulle vi være hele helgen hos hun andre. Hadde hun (1D altså) ikke hatt helgen stappa full, var planen å være der litt og, evt dele på oss så jeg var litt der og MtG hos hun andre.

 

Vi ble da hos hun andre og samboern hennes fra torsdag til søndag. Supre mennesker altså. Kjempegøy. Singstar og "jeg har aldri" (hehe kom frem mye artig der jah) og tull og fjaseri. (skal sies at hu som bor der er vokalist (og spiller bass!) i band, så hun KAN jo synge) (jo og mannen i huset er sånn sang og spillemenneske han og)

 

Hvorfor vi egentlig dro? Nei vi fikk lyst:) Var sååå lenge siden vi hadde sett 1D-hehe. Har snakket om det lenge, men bråbestemte oss noen dager før. Litt artig samarbeid for å prøve finne ut hva 1D gjorde i helgene fremover+jobbing. Nå fikk vi ikke vite om julebord før etter alt var fiksa klart da. Menmen, var koselig å hilse på henne, vi hadde skoj hos de andre, og fikk en roadtrip/longtrip :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender over klemmer til 1D jeg også, selv om jeg ikke vet hva jeg klemmer for. Er visst dårlig med oppdateringer på tråden/traaden/mail om dagen har jeg funnet ut.. Men klemmer er i hvertfall oversendt til TRD (som forøvrig er den korrekte forkortelsen på Trondheim på airline-språket).

 

Innbydelser en sendt ut i dag, har notert de som ikke kan komme.

Mangler bekreftelse fra noen fortsatt.

 

Starter tråden på småtroll 1-2 etter midnatt en gang, er jo ikke så lenge til.

For et år siden på denne tiden hadde vi vært på sykehuset et par timer. Rart å tenke på at det faktisk skulle gå nesten et døgn til før trollungen var ute. Og hvor lang tid hadde det tatt om jeg ikke hadde fått ks? Hadde ratt blitt født i midten av desember den unga da, tenker jeg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er nettet føkka igjen, men etter intens krangling med dataen i 8 minutter så kan jeg offisielt gratulerer min datter med sin første bursdag:D

Kommer til å ha baby en del måneder til, selv om hun har rundet sitt første år - det føler jeg meg ganske trygg på :))

Men, om ikke noe annet, så er første tannen ute da. Er ikke store greiene som stikker opp, men den er i hvertfall der!

 

Avslutter med dette innlegget tiden på småtroll 0-1 år, og starter et nytt på småtroll 1-2 og det er garantert til noen anonym sin stooooore fortvilelse!! Meeeen driter jeg glatt i det?? Jepp!!

 

Sjallabajs.. hahaha.. var det noen som tok den ????

 

*poff*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...