Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #51 Skrevet 9. oktober 2007 annli: Jeg skrev det innlegget du refererer til ovenfor, men ser ikke at jeg skal ha skrevet at Jeab aldri er frekk og alltid svarer saklig. Kan du finne det i innlegget mitt, er du snill? I min mening er Jeab ofte småfrekk og hun skriver ikke alltid saklige svar. Dette er noe jeg faktisk setter stor pris på, fordi det gjør det morsomt å lese tråder her inne. I DETTE tilfellet, derimot, så synes jeg hun opptrådte med langt mer respekt enn du fortjente.- Spesielt etter at du antydet at hun burde bruke mer tid på barnet sitt. Personlig ville jeg aldri ha sunket så lavt.
Ikkelektuell Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #52 Skrevet 9. oktober 2007 NN 23:13; Jeg må få gratulere deg med å være en av de tilsynelatende få som har såpass mye omløp i hodet at du skjønner hvordan dette her fungerer.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #54 Skrevet 9. oktober 2007 sa jeg noe om at det var du som skreiv det? kan du finne nicket ditt en eneste plass i innlegget mitt bankhead? hvis du orker kan du jo lese alle de 60 innleggene om igjen og se om du finner det... hmm.. innlegget jeg refererte til? åja.. det er du som har skrevet alle de anonyme. jaja "I DETTE tilfellet, derimot, så synes jeg hun opptrådte med langt mer respekt enn du fortjente" har ikke bedt om noe som helst jeg.. men det er klart, det var jo stort gjort. tror ikke akkurat det var det jeg ba om heller. (rart å høre ordet respekt i en sånn sammenheng) hehe. her inne er man jo ekstremt uintelligent for det meste.. "Personlig ville jeg aldri ha sunket så lavt." det er bra vi har sånne som deg i verden:)
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #55 Skrevet 9. oktober 2007 jeg syns det er frekkt at etter å ha lagt inn ett innlegg," "siden jeg alltid er så frekk med alle.. haha.. jeg har nok ment det alle gangene jeg har sagt noe..! " "Så du kan være frekk, men med en gang du får smake din egen medisin så resulterer det i tre meter med mer eller mindre selvmotsigende svada (ref. innlegget" har ikke sett noe selvmotsigende svada jeg? når jeg syns noe frekkt, svarer jeg frekkt tilbake.. ikke værre enn det. Har ikke sagt at jeg tar avstand fra denslags.. starter ofte også jeg. dette heter jo kranglesiden.. "ller er det hjernen din ene og (ikke minst) alene, som skal ha æren?" jeg skal jo han noe av æren for å ha engasjert så mange i dag? og ikke minst de anonyme som detter frem litt etter litt.. "det var jeg tallulah som skreiv innlegget" *knigg knigg*
Ikkelektuell Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #56 Skrevet 10. oktober 2007 "jeg skal jo han noe av æren for å ha engasjert så mange i dag? :p" Jada. Ta ALL æren, om du vil. ":p"
Ikkelektuell Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #57 Skrevet 10. oktober 2007 "sa jeg noe om at det var du som skreiv det? kan du finne nicket ditt en eneste plass i innlegget mitt bankhead?" Øh, annli...nicket hennes trenger ikke stå i noe innlegg så lenge hun skrev det som du refererte til i ditt innlegg. Skjønner? *knegg* Det er mildest talt underholdende å se hvordan du greier å grave deg lenger og lenger ned i din egen dritt for hvert innlegg du skriver. PS Hva betyr 'knigg'?
babygullz <3 vilde Skrevet 13. oktober 2007 #58 Skrevet 13. oktober 2007 har ei venninne som stadig siterer; hating me cause im perfect does not make u pretty, (u got to be born like me). KLEINT!!! Men syns denne er bra: keep talking shit about me, i'm gonna get famous.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #59 Skrevet 13. oktober 2007 må være ganske harry for å kjøpe noe sånt også, er litt planet fashion preget syntes jeg:P alt for trangt, kort og masse glitter og skrift:P Lo meg i hjel av ei jente/dame på senteret en dag. hun hadde en MEGET tettsittende og alt for kort genser som det sto D&G på HELE ryggen i glitter skrift og under sto det : deilig & guttegal... hahaha kunne aldri tredd på meg noe slikt, med mindre jeg skulle på bad taste party:D
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #60 Skrevet 14. oktober 2007 En gang var vi på et tivoli i USA. Der fikk jeg øye på en familie som bestod av en ekstremt undervektig, ung mor, en ekstremt overvektig far, og to barn som var skitne og ustelte. Gutten var ca. 9 år gammel, og hadde en t-skjorte med påskriften "Tequila is MAGIC! It makes women's clothes fall off!" Jenta var kanskje to år eldre. Hennes t-skjorte bar budskapet "Ride a Cowboy! Save a Horse!". AntiP.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #61 Skrevet 14. oktober 2007 Anneli er bare bitter fordi Ålesund rykker ned!!!!
smilla76 Skrevet 17. oktober 2007 #64 Skrevet 17. oktober 2007 Enig med Jeab om at de omtalte t-skjortetekster (omtalt i HI) ikke er særlig kule.. Men: bitch KAN være både pos og neg ladet på engelsk, ex. fucking bitch, bitchy etc. er neg, MEN sexy bitch er mer positivt, her er bitch mer brukt som ord i steden for girl. Om det er brukt som en nedsettende term kan man vel heller diskutere, kommer an på hvem som sier det (les: begge deler er mulig). Men det har jo ingenting med en t-skjortetekst å gjøre. Har blitt kalt sexy bitch sjøl jeg (av en engelskspråklig) og tok det som det komplimentet det var ment som der og da Men kjøpte ikke t-skjorta, he he.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #65 Skrevet 18. oktober 2007 "I'm a sexy bitch" ble jo egentlig morsomt det, etter Raske Menn sin Rødhetteversjon, om dere ikke har sett den anbefales det et søk på youtube:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå