Gå til innhold

I'm a Sexy Bitch

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som feiler folk som går rundt med tskjorter med denne typen påskrifter?

Eksempler:

I'm a sexy bitch

This bitch bites

This sexy bitch bites

og lignende statements som skremmende mange anser som tøft og stilig. Ser også at folk sender slikt på tekstmelding, epost, facebook etc, og budskapet er gjerne noe i tråd med "Du er jammen heldig som fikk denne frosken på bildet her, for det betyr at du er en SEXY BITCH ;-DDDD ;pp etc etc etc". Hvis jeg får slikt så flirer jeg høyt, og særlig om det også står "Send denne meldingen til alle sexy bitches på lista di. Hvis du får tre stk tilbake så er du en bitch - fem stk: sexy bitch - ti stk: sexy bitch som BITER! :-)" eller noe i den dur.

Hvorfor, hvorfor, HVORFOR er dette kult?

Er slikt beregnet for jenter med dårlig selvtillit som trenger å markere seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehhe...morsomt..

Jeg ler inni meg hver gang jeg ser disse..

Måtte virkelig se to ganger på ei dame som kom med ei slik trøye...med en datter i hver hånd og sikkert 40 år.....utrolig...

Skrevet

Jeg er rimelig enig når det kommer til kjedemail og annet piss som dukker opp på facebook.

Men sånn skjorte du snakker om har jeg selv;

Anything

You can do...

I CAN

DO BETTER

Synes den er kul jeg:)

Det er jo snakk om litt humor, og evt selvironi...

Og regner med folk selv ser når det passer å gå i en slik skjorte..

Og de som evt går rundt og lar seg provosere av slike skjorter, gjør jo bare sin egen hverdag litt kjipere....

Skrevet

når jeg er på shopping kan jeg ikke fordra når jeg kommer over en topp som i første øyekast ser skikkelig fin ut.. for så å oppdage at det står sexy bitch o.l på.. da går jeg bare fint videre...!!

Skrevet

Jeg kan ikke la være å tenke at personen inni tskjorta er mindre begavet, men jeg blir ikke akkurat provosert av det. Men om det var slik at jeg faktisk ble provosert, så ville det slett ikke forringet hverdagen min. Det skal faktisk mer til. Noen ganger er det forresten sunt å bli provosert.

Uansett er det forferdelig mange som tar på seg (bakvendt-)skryte-tskjortene sine og virkelig tror at de er tøffest i verden. Som jeg sa; et uttrykk for markeringsbehov og høyst sannsynlig et utslag av dårlig selvtillit. Kan ikke se at det har så mye med selvironi å gjøre. Humoren i det, derimot, den ser jeg definitivt. *knegg*

Skrevet

Som mann er jeg faktisk irritert over at bare dere jenter får lov å dumme dere ut i all offentlighet. Hvor er kleskjedenes tøy som tilrettelegger for oss menn slik at vi også kan åle oss inn teit og dyrt tøy som fillete t-skjorter og bære tonnevis med Cola-light (eller Pepsi Max) inn på kvinnedominerte arbeidsplasser som sykehusavdelinger og barnehager. Vi gutta vil stå på krava om full likestilling. Skal det være, så skal det være!

Skrevet

"Som jeg sa; et uttrykk for markeringsbehov og høyst sannsynlig et utslag av dårlig selvtillit."

Haha, snakk om å dra den langt da..

Skrevet

"Hvor er kleskjedenes tøy som tilrettelegger for oss menn slik at vi også kan åle oss inn teit og dyrt tøy som fillete t-skjorter og bære tonnevis med Cola-light (eller Pepsi Max) inn på kvinnedominerte arbeidsplasser som sykehusavdelinger og barnehager."

- "Økseskaft"

Skrevet

Tja, annli, det er jo alltid en årsak til at folk handler som de gjør. Å fastslå det er ikke å "dra den langt". Har du andre forslag til årsakene bak bæring av "vær så snill å se på meg og legg merke til hvor tøff og beundringsverdig jeg er"-tskjorter o.l., så er du hjertelig velkommen til å dele teoriene dine med oss.

Skrevet

God dag mann!

Personlig liker jeg ikke t-skjorter eller andre klaer med noen form for tekst eller store bilder, og alt jeg eier er ensfarga, med muligens noen form for mönster i stoffet om jeg tar'n helt ut.

Det er to ting jeg finner meget morsomt, og det er;

a) spanjoler som gaar rundt med t-skjorter der det staar "hello, i was just wondering if you could..." osv, naar de ikke skjönner mer enn "hello". Jeg har alltid hatt lyst til aa lage en t-skjorte og selge den til alle de store butikkene, der det staar noe á la; "im a complete retard and i dont speak a fucking word of english". Og det er en t-skjorte jeg har sett paa masse unge damer, den maa finnes i en av de store bertebutikkene her for jeg har sett mange av dem, med "Jude, Matthew" og noen andre guttenavn som jeg ikke husker, over hele brystet og magen i gullskrift.. Yeey!

B) de kundene vi har i butikken vaar som kommer med 4 av sine egne t-skjorter og vil ha D&G (f.eks) over HEEEELE ryggen, og paa ermet og foran paa brystet. Og dette er de villig til aa betale i dyre dommer for.

Skrevet

Hahaha, Balooa.. Lager du sånne tskjorter, så skal jeg kjøpe! Er ingen spanjakk, men syns ideen var knakende god!! :) Hohoho, genialt!

Skrevet

hjertelig velkommen altså... såpass.. skulle bare legge inn en liten kommentar jeg.. er ikke så plaget med å få sms, og meldinger på facebook med innhold som "sexy bitch, sexy bitch who bites" eller hva det var.. mulig jeg bare ikke er en sexy bitch, ellers så har jeg bare ikke sånne venner som du. har ikke sett så mange t-skjorter med denne påskriften heller. kanskje vi ikke selger sånne i ålesund?

Skrevet

Ho ho ho... Litt som da det var så populært å tatovere kinesiske tegn alle mulige og umulige steder på kroppen. Tror det er en del som rusler rundt med 'idiot' på overarmen, eller 'jentedo' på skulderbladet. *knegg*

Skrevet

"hjertelig velkommen altså... såpass.. skulle bare legge inn en liten kommentar jeg.."

Du er fortsatt på et diskusjonsforum, og må nesten regne med å få både svar og spørsmål.

"er ikke så plaget med å få sms, og meldinger på facebook med innhold som "sexy bitch, sexy bitch who bites" eller hva det var.. "

Hva har det med saken å gjøre?

"mulig jeg bare ikke er en sexy bitch, ellers så har jeg bare ikke sånne venner som du."

"har ikke sett så mange t-skjorter med denne påskriften heller."

Hva har det med saken å gjøre? Forresten siktet jeg ikke kun til den spesifikke påskriften.

"kanskje vi ikke selger sånne i ålesund?"

Skrevet

ho ho ho.. *knegg knegg knegg*

hvis du leser hovedinnlegget ditt skjønner du vell "hva det har med saken å gjøre" herregud.. måtte du kopiere hele innlegget mitt bare for å skrive "hva har det med saken å gjøre?"

du kan skaffe deg ei t-skjorte som det står "knegg, knegg, jeg er et hespetre"

Skrevet

Jeg har lest (det var tross alt jeg som skrev det), og hvorvidt tskjorter med idiot-påskrifter selges i Ålesund har fortsatt null og niks med saken å gjøre. Ei heller hva slags venner jeg har. Hvis du leser siste avsnitt så skjønner du kanskje (eller kanskje ikke) hvor jeg vil hen med hovedinnlegget.

Du kunne jo vurdert å skaffe deg en annen hobby. Jeg foreslår at du leser ei bok, men de selger kanskje ikke slikt hos dere?

Skrevet

Sånne utrykk brukte jeg på klærne når jeg var 14 år. Det var utrolig stilig! synes det er helt latterlig nå, og iallefall når 40!!!!år gammle damer bruker det.. hallo=p

En annen ting som provoserer meg er de dødningskallene som de på død å liv skal ha på alle barneklærne!! La nå et voksent menneske velge om de vil gå rundt med det stygge døds" sybomlet, men å prakke det på en 1-2 års gammel baby, det blir for dumt!!!!

Skrevet

Enig, latterlig fenomen for tapere!

Skrevet

jeg trenger ikke ta hensyn til akkurat hvor du vil med hovedinnlegget for å fortelle om mitt forhold til saken. for å legge inn en kommentar trenger jeg ikke nødvendigvis å legge ut om hvorvidt jeg tror de som går med sånne t-skjorter er dumme, og har dårlig selvtilitt. det tar jo du deg av.. hvorfor skal jeg ikke kunne si at jeg ikke har sett disse tskjortene i ålesund? hvorfor er det så ekstremt urellevant? hmm..

kanskje du burde få deg en annen hobby også? du har jo vært medlem her en evighet.. jeg leser bøker støtt og stadig jeg:) nei, de selger såklart ikke bøker i ålesund, så jeg kjøper de på nettet.

jeg har et forslag til en hobby du kan ha også.. du vet den ungen din....?

Skrevet

Det var i hvert fall den delen av hovedinnlegget du opprinnelig svarte på. Men jeg skjønner jo at når du synes det blir vrient å svare på noe, så er det innmari greit å bare begynne å prate om noe helt annet. Du må gjerne si at du ikke har sett slike tskjorter i Ålesund, men da må vel jeg kunne si at det har fortsatt ingen ting med saken å gjøre (= irrelevant).

"du har jo vært medlem her en evighet.. "

Ser ut til at du må redefinere begrepet "evighet" for meg, for her har jeg visst gått glipp av noe vesentlig.

"jeg har et forslag til en hobby du kan ha også.. du vet den ungen din....?"

Jeg vet ikke hva for slags planer du har for ditt eget avkom, eller hva for idéer du har om det å være mor, men jeg for min del betrakter sønnen min som noe mer enn en stakkars hobby.

Skrevet

Anneli, Jeab lurte på hvorfor noen velger å gå rundt med sånne tskjorter, så legger du ikke t innlegg som ikke har noe med saken å gjøre. Da er det kanskje du som burde få deg en annen hobby (les: barnet ditt),siden du driver å legger inn svar på ikke har noe med saken og gjøre. Det blir nesten som å snakke med seg selv.

For å svare på det du lurte på Jeab:

De går rundt med slike t-skjorter fordi de ikke skjønner hva som egentlig står på t-skjorten.

Når ble Bitch en hyggelig betegnelse? Bare fordi det står sexy foran, så betyr det ikke noe positivt altså....

Skrevet

NN 15:01,

Det er det jeg også mistenker. At de ikke skjønner helt hva som står der, altså. Men så har jeg også sett budskap av typen

Beautiful

Independent

T..

C..

H..

Kommer selvfølgelig ikke på noe fornuftig å skrive på de siste tre bokstavene, men altså så dreier det seg om at bitch-ordet blir forsøkt gjort til noe spesielt positivt, forbeholdt 'eliten'. Jeg ler meg i hjel.

PS Takk. *knegg*

Skrevet

det er ikke irrelevant at jeg ikke har sett disse t-skjortene i ålesund, hvis jeg foreksempel lurte på hvor det florer av disse t-skjortene? disse forferdelige t-skjortene dere blir så støtt av, som stakkars mennesker uten selvtillit går rundt med. haha. og for å gjenta det jeg sa en gang til: det har noe med saken å gjøre anonym. jeg kan si det en gang til.. det har noe med saken å gjøre. det går an å diskutere litt rundt en sak også vet du.

jeg kommenterer, lager meg tanker, og alt annet som går an å gjøre, rundt akkurat det innlegget som passer meg. kanskje du også burde lage dine egne tanker, og gjøre noe annet enn å skrive om ting, som jeab allerede har sagt? hun forklarte jo ganske bra selv hvorfor det ikke hadde noe med saken å gjøre, så du trenger jo ikke henge deg på for å slarve henne etter munnen anonym. ja hun nevnte jo det om hobby også, men du skal så klart få si akkurat det samme en gang til.

mitt ufødte barn er en av hobbyene mine ja, det er vell derfor jeg henger på en side for gravide. les: gravide

jeg ville aldri funnet på å gå med en sånn t-skjorte selv, men jeg syns ikke det å være en "bitch" (tatt i hensyn at man kan tolke hva en bitch er forskjellig) nødvendigvis er utelukkende negativt.

Skrevet

Kanskje dem synes du virker så treig at det tar mer enn en person til å forklare deg det her. Det er ikke akkurat lett å skjønne om du forstår andres argumenter eller bare gjør deg dum med vilje.

Skrevet

..enig..."urellevant" spør du meg..hahahahaha..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...