Gå til innhold

I'm a Sexy Bitch


Anbefalte innlegg

Skrevet

måtte du være anonym for å si det der?

jeg leser bare jeab jeab jeab jeg.. så jeg tar ikke det så veldig seriøst. du er sikkert ganske tjukk i hue du også.. hvilket argument har jeg ikke forstått forresten? et genialt du kom med? eller.. kanskje ikke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du forelska i Jeab eller? Virker nesten sånn.

Skrevet

"urellevant" hahahaha.. der er en "L" for mye.. det var nok det gøyeste som hendte deg i dag.. stakkars

Skrevet

forelska i jeab? vil du jeg skal være det? hehe.. passer det inn i dine skittne fantasier? ohlala.. greit for meg

Skrevet

"Urellevant" er ikke noe ord. Slå det opp en gang!

Skrevet

..trur ikke den kjærligheten blir gjengjeldt med det første akkurat..

Skrevet

hvis det ikke er et ord. hva er det da?

Skrevet

Ding Dong! Er det noen hjemme? Ikke lys på loftet engang? Det heter ikke "urellevant" men "irrelevant". Var det ikke du som anklaget Jeab for å svare på sine egne innlegg? Det er tydelig at du har forsvart deg selv anonymt i det innlegget der du skrev at "urellevant" er skrevet med en L for mye. Det er sikkert ikke mange andre enn deg som tror at det er noe som heter "urellevant", så der ble du avslørt!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Skrevet

greit det jeab.. slapp av nå.. ooh.. "du er avslørt".. det er jo helt urrellevannt.. høhø

 

klem fra anonym 1 2 3 4 5 og 6

Skrevet

..ja der ble hu grundig driti ut...ha ha...

Skrevet

ja, nå vet jeg ikke om jeg takler livet mer.. buhu..:(( er det bare jeg som ikke er anonym her inne eller? pingle pingle.. redd for å få en kommentar tilbake?:P

Skrevet

..jeg er glad for at jeg ikke signerte med nicket mitt her for å si det mildt..teit av deg at du skreiv inn for å støtte deg sjøl..du virker ikke spess smart akkurat..

Skrevet

...du er glad for at du ikke signerte med nicket ditt? men skrive noe skal du.. hmm, jaja.. du virker ikke spess smart akkurat. jeg signerer aldri med anonym jeg.. men det er ikke vitsen å prøve å påstå det akkurat. det er samme for meg om du tror det også anonym:)

Skrevet

Du signerte med anonym i det ene innlegget der du støtta deg selv, i hvertfall.

Hva mener du med " jeg signerer aldri med anonym jeg.. men det er ikke vitsen å prøve å påstå det akkurat. det er samme for meg om du tror det også anonym:)"? Jeg forstår virkelig ikke hva du forsøker å uttrykke her. Semantikk takk!

Skrevet

Greit at det er vanskelig for deg å takle at noen er enig med meg, men du kan vel holde deg for god for å beskylde folk for å snakke meg etter munnen av den grunn. På den annen side presterer du jo å komme med antydninger om at jeg ikke tar meg godt nok av sønnen min bare fordi du ikke liker innleggene mine, så du holder deg neppe for god for noen ting som helst.

 

 

 

"jeg syns ikke det å være en "bitch" (tatt i hensyn at man kan tolke hva en bitch er forskjellig) nødvendigvis er utelukkende negativt."

 

Og der berører du (utrolig nok!) noe av kjernen i diskusjonen. Jeg mener at bitch-ordet er negativt ladet og at ethvert forsøk på å gjøre det til noe tøft og stilig (ref. mitt forrige svar til NN) er lavmål. I mine øyne er det bare bakvendtskryt. En bitch er en lite hyggelig person. Folk som kaller seg bitch/sexy bitch/etc gir følgelig uttrykk for at de er stolte over den egenskapen. Tyder det på at de ikke greier å grave frem noe annet å være stolt over?

 

Hvordan tolker du hva det er å være en bitch, da?

Skrevet

Bitch = Tispe

 

Tispe er også betegnelsen jentehundene kalles. Så visst folk syns det er hyggelig å gå rundt med: "Jeg er en sexy Tispe" skrevet over puppene, begynner jeg å lure på hva folk syns er sexy.

 

(Jada, jeg vet jeg drar det litt langt med å bruke den egentlig betydningen av ordet "bitch"(hundedame). Men tenk da på hva en hund skal være: Jo, lydig, og avlyde sin herre:P)

 

Uansett. Nå skal jeg jo ikke assosiere for mye.

Det var forresten jeg som var så uheldig å være enig med Jeab her oppe. (Tenk at det går an å være enig med henne???)

 

Denne gangen skal jeg også være flink og ikke trykke på anonymknappen.

 

 

Skrevet

Jeg legger også merke til at denne anneli gjerne rakker ned på andre, her Jeab, på de mest nedrige måter i sin argumentasjon. Anneli presterer så å gjøre nettopp det hun anklager Jeab for; hun svarer anonymt for å støtte sitt eget innlegg!! Og det etter å ha gulpet opp oppfinnelsen "urellevant"! TIL TROSS FOR DET så svarer faktisk Jeab helt saklig tilbake, og unngår helt å bemerke alle fadesene denne anneli begår.

Jeg tror ikke dette bare sier mye om dem når det gjelder intelligens, men også som mennesker generelt. Kudos til Jeab!

Skrevet

Litt usikker på betydningen av ordet kudos, men det aner meg at det er på sin plass å takke.

Skrevet

-Skulle filler'n meg bare mangle!

 

Kudos:

Pronunciation: \ˈkü-ˌdäs, ˈkyü-, -ˌdōs\

Function: noun

Etymology: Greek kydos

 

1 : fame and renown resulting from an act or achievement : prestige

2 : praise given for achievement

 

(http://mw1.merriam-webster.com/dictionary/kudos)

Skrevet

jeab:

 

ser ut til at du kan starte en fan-klubb.. aldri sett så mange sleike noen så til de grader opp etter ryggen! - og da snakker jeg inkl om alle de andre innleggene som har vært dedikert til deg..

Skrevet

jeg syns det er frekkt at etter å ha lagt inn ett innlegg, blir hele innlegget kopiert for å skrive "hva har det med saken å gjøre?" etter hvert avsnitt. syns fortsatt at jeg ikke var helt på jordet med innlegget, som ingen skjønte noe av. skulle tro det var rakettforskning diskusjonen handlet om. hadde jo tross alt med ordet sexy bitch, facebook, sms, t-skjorter og alt det andre hovedinnlegget handlet om. men så klart det svarte vell ikke nøyaktig etter hovedinnleggers ønske. jeg la inn en kommentar først- uten noen videre tanke om å blande meg. fordi jeg syns det er sprøtt å antyde at alle som går med sånne t-skjorter har dårlig selvtillit, vil vise seg fram.. osv osv

 

og ja, jeg syns innlegget til (anonym som senere ikke ble anonym, husker dessverre ikke nicket ditt, og gidder ikke gå tilbake og se) var å snakke jeab litt etter munnen. men kun pga at du skreiv akkurat det samme som henne, nesten uten å omformulere det en gang.

 

jeg antyder ikke at du (jeab) ikke kan å ta deg av sønnen din. men når du ba meg om å få en annen hobby enn å henge her, tenkte jeg at du også like gjerne kan bruke tiden din på andre ting enn å henge her.

 

beklager hvis jeg har fornærmet noen, siden jeg alltid er så frekk med alle.. haha.. jeg har nok ment det alle gangene jeg har sagt noe..!

 

og jada, folk tolker ordet bitch forskjellig.. er vell ikke noe å diskutere det? Det er bare et faktum..

 

ja og sist men ikke minst.. så kom jeg til å skrive urellevant, fordi det ordet blir brukt i mange sammenhenger, og jeg trodde det var et ord. noe som tydeligvis er helt feil.. da tar jeg såklart til meg det, og skal bruke irrelevant fra nå av.. flott at 14 anonyme (og så klart helt forskjellige personer) har hengt seg opp i det, og syns dette er helt på jordet, ding dong. hehe

 

og enda en ting til ja.. jeg poster aldri innlegg, og signerer med anonym.. er det vanskelig å forstå? har jeg sagt at ett av disse innleggene som er signert med anonym, er skrevet av meg? og når du sier jeab aldri er frekk, og alltid svarer saklig. så er det sikkert bare jeg som er svært fint følende.. mhm.. (har vell kanskje lagt merke til at hun ikke bare har fans også, - mulig det er en grunn til det)

 

suss og klem til alle dere anonyme.. eller til den ene anonyme som har skrevet alle innleggene.. hvem vet?? Drar de konklusjonene jeg vil når ingen greier å skrive noe uten å poste med anonym

Skrevet

kaalrot:

 

Hvorfor er det ryggslikking med en gang noen støtter Jeab? Det virker som om du synes at alt annet enn mobbing av Jeab burde bli definert som ryggslikking, og det blir for dumt. Hun har faktisk ganske mye bra å komme med, om du bare gidder å lese innleggene hennes med et åpent sinn.

 

 

Skrevet

og det har jeg gjort:)

 

har ingenting "imot" jeab, men får inntrykk av at det for enkelte her inne betyr veldig mye å bli likt/ godtatt av den så veldig omtalte jeab! nesten litt sånn fjortistendenser som; "ikke bry deg om hva den og den sier jeab for jeg synes bare du er såå kul!!"

 

men ja, helt enig at det er veldig mye kritikk ute og går også, noe jeg mener er lavmål til tider.. men fansen støtter i hvertfall veldig godt opp jeab, som egentlig ser ut til å klare seg ganske bra på egenhånd:)

 

 

Skrevet

Hm.

 

I'm a sexy bitch

This bitch bites

This sexy bitch bites

 

Og så videre

 

Er ikke kult. Så enkelt er det.

 

Rekk opp hånda alle de som er enige

Eller la være.

 

 

Skrevet

"jeg antyder ikke at du (jeab) ikke kan å ta deg av sønnen din. men når du ba meg om å få en annen hobby enn å henge her, tenkte jeg at du også like gjerne kan bruke tiden din på andre ting enn å henge her. "

 

Det skal du få slippe å tenke så veldig mye om. Du har sikkert nok av andre ting å fundere på.

 

 

"og jada, folk tolker ordet bitch forskjellig.. er vell ikke noe å diskutere det? Det er bare et faktum.."

 

Jeg spurte _hvordan_ du tolker ordet. Du trenger ikke forklare at det er et faktum. *knegg*

 

 

"jeg syns det er frekkt at etter å ha lagt inn ett innlegg,"

"siden jeg alltid er så frekk med alle.. haha.. jeg har nok ment det alle gangene jeg har sagt noe..! "

 

Så du kan være frekk, men med en gang du får smake din egen medisin så resulterer det i tre meter med mer eller mindre selvmotsigende svada (ref. innlegget sitatene er hentet fra)? Hvor tar du det fra, forresten - er det et hemmelig sted i den menneskelige bakende som er i stand til å produsere alt dette, eller er det hjernen din ene og (ikke minst) alene, som skal ha æren?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...