Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #51 Skrevet 6. oktober 2007 24 år har aldri røyka eller prøvd noe dop..
børdi Skrevet 6. oktober 2007 #53 Skrevet 6. oktober 2007 nei jeg har ingen venner, hehe.... viggo venneløs er jeg.;-) Og vil bare advare deg jeg, om de falske folka, men du må henge med hvem du vil. for meg... er bare glad jeg er ferdig med denne byen snart jeg:-) Du avgjør hva du synes er teit,,, men du er ikke så langt borte du heller er du?? hehe Og hvorfor fortsetter du og svare omdu synes det er teit da??? Og du,,, jeg er ikke trøtt, ;-)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 6. oktober 2007 #54 Skrevet 6. oktober 2007 21, har ALDRI prøvd noen form for dråger...
tezzzer med 3 Skrevet 6. oktober 2007 #55 Skrevet 6. oktober 2007 23år Har aldri prøvd og kommer aldri til å gjøre det heller!
Solskinnsjenta Skrevet 6. oktober 2007 #56 Skrevet 6. oktober 2007 Er 26. Har ikke røykt nikotin engang... Har blitt tilbudt både det ene og det andre.
frøken blå Skrevet 6. oktober 2007 #57 Skrevet 6. oktober 2007 Glad du er ferdig med byen snart ja? jaja, hvem er ikke det? Blir du gladere og vennligere av å flytte på deg? haha. da bør nok du flytte litt oftere. Og DE folka.... Hvem er det egentlig du snakker om? Hehe, for hvis du mener de jeg kan tenke du mener, er de MYE mer oppegående, snillere, vennligere og kjekkere å omgås med enn deg.... =) Ikke rart du forsvant fort som fy sist vi hadde treff? Var vel en av barna som var vrange da, tenker jeg? ikke mora? Og hvis din definisjon er å "henge med dem", så er det rart.... Treffes vel kanskje en gang i året eller noe?? Viggo venneløs ja, kan tenke meg det! =) Tror neppe DU trenger vært trøtt for å gå å legge deg.... ha en FIIIIIIIIIIIIIIIIIN og smilende =) dag!
børdi Skrevet 6. oktober 2007 #59 Skrevet 6. oktober 2007 javel,,, du vet jo -ALT om hvordan jeg er som person, hehe... De som kjenner meg sier ingenting av det du sier, hmm merkelig det da...Og sier Stakkars uvitende deg.. Og det du sier der ang det treffet, bare understreker det jeg sa om at du lager sannheter inni hodet uten å vite noe som helst..:-) For sannheten er en helt annen enn du tror...Og det er ikke tull engang... Du vet ikke noe om hvordan det er å omgås meg, og finner det aldri ut.. Du synser og tror om alt og alle.. Men bare lev inni bobla di du.. kose deg ;-) Og mine unger synes jeg det er unødvendig av deg å dra fram.... Smålig... De har det fint og jeg har det fint, men kanskje jeg er en person som ikke har malt et rosenrødt bilde av det å ha barn, men at det faktisk er mange utfordringer også... Men er slutt på det ja,,, fordi ALT man sier KAN og VIL bli brukt imot seg...... Og DET provoserer meg..
frøken blå Skrevet 6. oktober 2007 #61 Skrevet 6. oktober 2007 Heldigvis vet jeg lite om deg som person. Det lille jeg vet holder i massevis.... Prøv å smil børdi! =)
børdi Skrevet 6. oktober 2007 #62 Skrevet 6. oktober 2007 det lille du tror du vet,, hehe, det stemmer nok ikke. Det kalles å tro, ikke vite... smiler aldri jeg, du som sier jeg ikke er hyggelig å omgås med burde vel vite det????? haha , går og tar ungene ut i litt luft jeg nå.. Sjokka nå`???? hehehe,,
frøken blå Skrevet 6. oktober 2007 #65 Skrevet 6. oktober 2007 jaja, det lille jeg vet, holder som sagt =) men ta deg litt luft ja, høres ut som du kan ha godt av det! ja, og det du VET om de jeg visstnok henger med.... det kalles vel ikke å tro det og?? HAHA!! nei, du har vel ikke smilt mest på treffene du?? hehe. må være fryktelig å være så aggressiv og deprimert hele tiden.... men stå på, hehe.
meg og mine Skrevet 6. oktober 2007 #71 Skrevet 6. oktober 2007 26, ikke prøvd. er i mot narkotika! ikke rørt noenting sånt dritt ;o) sambo er 27, og har røyka en del hasj... dessverre. men det var lenge før "min tid"
camilla^ Skrevet 6. oktober 2007 #72 Skrevet 6. oktober 2007 25, blitt tilbydt og alt det der. Men har ikke noelyst eller behov for å prøve, akkurat det samme som jeg ikke vil smake på potetball for jeg syns det ser ekkelt ut. MEN blir jeg gammel, masse vonter og generelt ett litt trått lit så skal jeg prøve. Bare for å bevise for meg selv at det ikke hjelper for å få fjernet smerter og ett trått lit.Men da titter vel bare ungene rart på meg og rister på hodet. 80 år og prøver hasj for første gang, og klage over hvor teit det var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå