Gå til innhold

Dere som IKKE har prøvd hasj...hvor gamle er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er straks 25. Har ikke prøvd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

36år og aldri prøvd,har ingen tanker om å prøve det heller

Skrevet

hmmm... ja det kan du si,,

og jeg henger ikke her hele tiden,

:-)

er innom i ny og ne......

Skrevet

Jeg er 22 og har IKKE prøvd hasj eller noe annet i den duren..

Skrevet

25 år, har aldri prøvd hasj og er sterk motstander av det. Syns det er idiotisk å drive med sånt!

Skrevet

20

Skrevet

Hvorfor så opptatt av dette hasjgreiene?Og hva gir denne tråden deg svar på?

Skrevet

Å herregud børdi. Så lenge noen ikke er enige med deg så er det ille.

Hjelpes....

Skrevet

ikke sant?? hun MÅ liksom hakke ned på alle hele tiden.... Herregud....

Skrevet

??? ok? hehe,,

hmm er greit folk ikke er enige med meg...

JEg sa meningen min i innlegget, men du babler i vei om alle andre innlegg, hehe

jeg spurte faktisk bare,, et sp mål i første innlegget mitt her..

Og det var om det er den store hasjundersøkelses helgen nå???

Og DU trenger ikke bli så oppgitt,, hehe, miss- spør om flest mulige unyttige ting, på kortest mulig tid....;-)

kose deg heller med sladder sammen med de andre sladrekjærringene du:-) så kan jeg få mene det jeg har lyst, til , og andre mene det de har lyst til..

ha en fin fin dag i solen

Skrevet

jøsses, du er den samme ja.... må le av deg

du kan ikke tenke deg at disse "huff, jeg blir GAL av den skrikerungen"-innleggene dine til tider også har vært GANSKE tåpelige??

men men.... har vært en del av dem opp gjennom også da!!

Skrevet

Jeg er 22 år, aldri prøvd det eller noe annet, kommer aldri til å gjøre det heller, har to i familien som er ødlagt av narkotika, så har sett på nært hold hva det gjør med en, er egentlig litt bra, for da har jeg blitt skremt godt nok!!!

Skrevet

ja sant,,,

du bare MÅTTE

DU kjenner ikke meg, og GLAD er jeg for det...

Finn på ting oppe i hodet ditt sammen med de andre "perfekte" falske, dolke i ryggen kjærringene som du henger med i steden du....:-)

Og greid du synes innleggene mine er tåpelige, meeen, du kan la være å lese de du og:-)

ha en fin helg

Skrevet

Jeg er også nokså glad jeg ikke kjenner deg kan du trygt si! =)

Traff visst et ømt punkt der ja.... *jaja*

=)))))))))))))))))))))))))))))

Og hvem er det jeg "henger med"? Vet ikke selv, så.... Men du vet jo ALT du børdi!! Alt!!

Skrevet

jepp jeg vet ALT.. *kniser*

og du vet nok selv hvem jeg mener,,, traff ikke noe ømt punkt, nei, må nok skuffe deg.,,

men de personene du omgir deg med in real life her inne fra.., bør du passe deg for...

Håper bare for din del at de ikke tar helomvending og dolker deg "velmenende" i ryggen også...

for jeg vet jo ALT sant???? hehe

Skrevet

HAHA børdi!

get a grip!

du er rett og slett latterlig.... synd du påstår ting du ikke har grunnlag for å påstå. lite vet vel du om at jeg "henger med" folk her inne fra? hehe.... har vel kun truffet de samme som du! farlige folk ja!!!!!! uhu!! (herregud!)

bare jeg ikke omgås med deg så er det liksom greit. jeg har mine venner (som ikke er dibbere), og du har muuuuligens dine? eller kanskje ikke? kanskje derfor du må levje utav deg på de som i dine øyne skriver teite innlegg....

nei, gå å legg deg du.... tror det kunne hjulpet.... =))))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...