Guttemamman:-) Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har IKKE prøvd og er 29 år...
Mammaen til 2007jenta Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 20år, aldri prøvd, kommer aldri til og gjøre det heller!
virrevirrehodet Skrevet 6. oktober 2007 #11 Skrevet 6. oktober 2007 24 år..aldri røyka tobakk engang.. Er det slik at flesteparten har prøvd eller siden du spør på den måten? Er vel flertallet som ikke har prøvd vel?
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 6. oktober 2007 #12 Skrevet 6. oktober 2007 25 år gammel :-) Og mannen er 29 og har heller aldri prøvd.
børdi Skrevet 6. oktober 2007 #13 Skrevet 6. oktober 2007 hmm har det noe å si og???:-) er det den store hasj røyke spørreundersøkelsen i helgen eller?????
frøken blå Skrevet 6. oktober 2007 #18 Skrevet 6. oktober 2007 hehe, du trenger jo ikke å svare da børdi.... du har jo allerede gitt uttrykk for at dette er en teit tråd, opptil flere ganger.... noen synes denne er teit, noen synes reima-dress-tråder er teite, noen synes navnevalg-innlegg er teite.... sånn er det jo bare =) bare til opplysningen så er jo dette ei SKRAVLESIDE, og man skravler i vei....
børdi Skrevet 6. oktober 2007 #19 Skrevet 6. oktober 2007 det er ikke en skravle side,,,' det er en gjør det samme som meg side, ellers se vi ned på deg... med en gang noen har gjort noe anneledes, er det ramaskrik og halve dib mister "respekten " osv, latterlig, hehe..' Og du, du trenger ikke svare du heller...:-)
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 6. oktober 2007 #20 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg er 25år og har ALDRI prøvd hasj og kommer ALDRI til og pørve heller...
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 6. oktober 2007 #23 Skrevet 6. oktober 2007 30 år. Har fått tilbudt for en gjeng jeg var sammen med i ungdomstiden brukte det. Men er imot narkotika så derfor tar jeg avstand. Hva andre gjør bryr meg ikke.
Guttemamman:-) Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #24 Skrevet 6. oktober 2007 Til børdi... Hvis du misliker alle innleggene her inne...hvorfor henger du her hele tiden da??Ditt nick er ett av få jeg gjenkjenner her inne!!!!!!
Shabby Cheap Chic Skrevet 6. oktober 2007 #25 Skrevet 6. oktober 2007 jeg er 23 har ikke prøvd men blitt tilbudt da jeg var yngre.. Sa ikke ja fordi "alle andre" Hadde prøvd det.. hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå