*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 8. oktober 2007 #51 Skrevet 8. oktober 2007 Kan si at sist gang jeg prøvde å bli gravid, så fikk jeg aldri positiv el.test med stripsene fra billigetester.com. Så tror ikke de er helt til å slole på...
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #52 Skrevet 8. oktober 2007 jeg begynte å ta blodprøve for å sjekke el forrige mnd så denne mnd tok jeg bare turen innom uten legetime og fikk tatt blodprøve... nå kjenner jeg de lab damene godt etter å ha vært på samme lege senter i alle år, men tror det bare er å komme innom altså... de skal tas på dag 18-24 mener jeg da var... du kan jo evt ta deg en tur innom og høre da ja kjedelig at kroppen skal surre sånn altså... tempen min viser bare surr i tillegg så ... :S
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. oktober 2007 #53 Skrevet 8. oktober 2007 Tror jeg ringer og hører i løpet av uka hvis tempen ikke stiger. Hadde ikke EL da jeg var på innvendig UL i juni, og hvis jeg får tatt en blodprøve nå som viser at jeg ikke har hatt EL, så burde jeg jo få pergo. Håper det kun er denne mnd at kroppene våres surrer, neste mnd SKAL det bli spire!
Liagora med 2 jenter Skrevet 8. oktober 2007 #54 Skrevet 8. oktober 2007 Da er det bare en uke igjen til vår testuke. Dette blir spennende..håper det klaffer for mesteparten av oss og at vi kan flytte over sammen til 1.tri:)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #56 Skrevet 8. oktober 2007 han tok blodprøver og overhaling som han kalte det,,. hehe... skal hente henvisning til riksen på tor også skal han på riksen neste tir svømme prøver får man svar på med engang sant??? deilig at han endelig har kommet seg til legen, for da har vi gjort det vi kan begge to
Liagora med 2 jenter Skrevet 8. oktober 2007 #57 Skrevet 8. oktober 2007 så bra:) Håper dere finner noe ut av de testene da;) Jeg føler liksom ikke noe..en uke til jeg skal teste nå--*spent* Noen som føler noe her da?
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #58 Skrevet 8. oktober 2007 jeg føler ingenting enda... er jo ikke engang sikker på om jeg har hatt el engang :S sånn egentlig har jeg IKM om 8 dager, men tar den dagen med en neve salt tror jeg... kommer sikkert til å gå mange dager over...
Liagora med 2 jenter Skrevet 8. oktober 2007 #59 Skrevet 8. oktober 2007 ja, det beste er nok å forberede seg på det værste og håpe på det beste;)
lana<3 Skrevet 8. oktober 2007 #60 Skrevet 8. oktober 2007 hvis jeg skal føle etter hva jeg føler så tror jeg at jeg klarer å føle både det ene og det andre så nå har jeg lagt symptomjakten på hylla... når har dere ikm?? Jeg har 20 oktober...en heeeeelllll evighet til... testet ellers like positivt idag også på el-test...fjerde dagen positiv...
dagiebaby Skrevet 8. oktober 2007 #61 Skrevet 8. oktober 2007 ja, ja så har jeg også blitt bitt av testebasillen.... Har ikke IKM før neste tirsdag, men jeg måtte liksom sjekke, bare sånn i tilfelle. Er skikkelig teit, for nå føler jeg liksom på meg at det ikke blir noe denne mnd heller, men så er det vel nesten ikke mulig å få positivt svar så tidlig. Ler egentlig litt masse av meg selv, ti-hi,
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #62 Skrevet 9. oktober 2007 hehe testet ellevilt mye i peridoden dag 11-19, men så kunne jeg ikke fortsette mer for det ville blitt dyrt.. hehe... el tester altså er på dag 22 idag og tempen er fortsatt raaaaaar og siden jeg ikke vet om jeg har hatt el koser jeg og min kjære oss hver dag men syntes FF kunne vise meg el igjen altså... :S tenk at jeg egentlig skulle begynt å telt ned mot IKM og alt, men nå bare vet jeg at hele syklusen blir forskjøvet, vet ikke engang med hvor mange dager... uff er spent på blodprøven til fredag altså.. åssen går det med dere da jenter dere som vet dere har hatt el mener jeg :P:P
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #63 Skrevet 9. oktober 2007 Temper som er forstyrret pga. for tidlig eller for sen måling KAN justeres. Da er regelen at man kan justere med max 0,05° for hver halvtime - justere oppover så den blir varmere ved for tidlig måling, og nedover så den blir kaldere ved for sen måling. For noen er 0,05° for mye, og bør ikke justere med mer enn 0,02-0,03°. Temper som er målt mer enn 1½ time for sent eller tidlig skal ikke justeres, men utelukkes fullstendig. da endret jeg to temper som gjorde at FF viste el på dag 15 så idag er jeg på 7dpo og idag falt tempen 0,2... har hørt noe rykter om at det kan være positivt (endret bl.a idag som jeg stod opp 1 time++ før enn jeg pleier.. http://www.fertilityfriend.com/home/150b28 hehe kan jo se om dere vil:P
Liagora med 2 jenter Skrevet 9. oktober 2007 #64 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg og testet meg SÅ DUM vett...hærre..men jeg klarer rett og slett ikke ha tester i huset uten å bruke dem..helt besatt. Så nå kjøper jeg ikke før ikm..
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #65 Skrevet 9. oktober 2007 har du testet med g test allerede??? hehe... jeg har da iflg min FF IKM man 15 okt, men venter en del dager etter det med å teste iallefall... så blir vel 1 uke før jeg tester tenker jeg
Liagora med 2 jenter Skrevet 9. oktober 2007 #66 Skrevet 9. oktober 2007 Jepp, skjønner du eller..hehe..Kjøpte en i dag som jeg skulle ha til over helga, men greide ikke la den ligge. DUM DUM DUM;P Har ikm den 15 jeg også..så muuulig det blir testing på lørdag, men skal prøve å holde meg til over helga;) Hvordan gikk det med blodprøvene vicky?
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #67 Skrevet 9. oktober 2007 har ikke fått svar på de enda elimilena... skal ringe på lege kontoret på fredag og høre om de har fått svarene da men iflg min kjære FF; har jeg hatt el for 7 dager siden så får vel satse på at det stemmer, iallefall inntil fredag hvor jeg får det bekreftet eller ikke..
Liagora med 2 jenter Skrevet 9. oktober 2007 #68 Skrevet 9. oktober 2007 Får håpe det er tilfelle da;) Gleder meg bare sånn til å få teste på rett rett nå, men føler meg egentlig ikke noe gravid. Gjorde det for ett par dager siden, men tror alt er bare psykisk. Hadde skikkelige mensensmerter i går kveld da, var sikker på at tr skulle komme..men det er hvertfall for tidlig..
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #69 Skrevet 9. oktober 2007 dette er faktisk en mnd hvor jeg føler ingenting egentlig.. iallefall ikke foreløpig... tror jeg bare egentlig forventer det verste (at jeg ikke har hatt el) også viser prøven noe annet, ja da vet jeg ikke hva jeg plutseklig føler... hehe
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #70 Skrevet 9. oktober 2007 Hei hei Blir altså såå imponert over dere som har vert her lenge, det må vere så vanskelig mnd for mnd når ingenting hender! samtidig er dere fantastisk flinke til å oppmuntre og gi råd til oss nybegynnere som forventer full klaff på første forsøk All ære til dere og håper det klaffer for dere nå!!!! Det fortjener dere virkelig!!!!! Er i 2 pp og såklart tror jeg at nå skjer det..hehe symptomer?? neida, nada nix, men man trenger da ikke få det:) ennå....vel, etter den tutingen jeg hadde under middagen i går gjør at mannen er overbevist!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #71 Skrevet 9. oktober 2007 selv om vi som har vært her inne lenge ikke får det til å klaffe betyr ikke det at vi ikke unner noen andre den lykken det er ikke verdens beste følelse å bli skuffet mnd etter mnd... så er dette din 2pp da syntes jeg du skal få det til nå så det ikke blir noen flere skuffelser hehehe artig med menn som deler sin entusiasme ang graviditet da hehe
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #72 Skrevet 9. oktober 2007 hehe, ja huff, må ikke bli noe nederlag denne mnd også c",) hihihi Bommet så det suste på el forige mnd, og jeg var overbevist at jeg hadde alle g symptomene!!! Røff start gitt! Denne mnd traff vi så det jomet..men ingen symptomer:)
Liagora med 2 jenter Skrevet 9. oktober 2007 #73 Skrevet 9. oktober 2007 Når har dere jenter tenkt å teste?
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #74 Skrevet 9. oktober 2007 jeg skal teste til tirsdag... hehe lager en tråd hvor vi uke 42 jenter klan sette en dag vi skal teste på ogs¨å prøøøøve å holde den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå